15 דקות נסיעה עד לתחנה.
הכניסו אותנו ישר לחדר חקירה כי יש לנו עבר... די מזעזע ורצחני.
אותי הכניסו קודם."אנאבל אזולאי" החוקר, שהיה אותו חוקר מהפעם שעברה, אמר לי. "נוכחת" אמרתי בהתחכמות. הוא רק הסתכל עליי בכעס ושתק.
"היה מקרה רצח אצלך בבית?" שאל אותי.
-"כן"
"מישהו מאחד מבני הבית עשה את מקרה הרצח?"
-"לא"
"בואי איתי בבקשה לפוליגרף" הוא ביקש ממני והוציא לי את האזיקים.הלכנו לחדר אחר והוא חיבר אותי לפוליגרף. הוא לא מאמין לי שהוא מחבר אותי לפוליגרף עכשיו?
"נתחיל בשאלות קלות ואז נחזור לעיניין" אמר לי והנהנתי.
"השם שלך הוא אנאבל אזולאי?" שאל אותי.
"כן" עניתי והפוליגרף התחיל לעבוד ולסמן שאמרתי אמת.
"האם קרה מקרה רצח אצלך בבית?" שאל.
"כן" עניתי והמכונה סימנה שדברתי אמת.
"מישהו מאחד מבני הבית עשה את הרצח?" שאל ולפי דעתי זו שאלתו האחרונה.
"לא" עניתי בביטחון והמכונה סימנה שדברתי אמת.
"אוקיי" מיהר לומר אחרי שראה את התוצאות ושיחרר אותי מהמכונה."ובכן, את דוברת אמת אבל עדיין אנחנו נצתרך עוד מידע" אמר לי כשהושיב אותי שוב בחדר חקירות.
"דבר" אמרתי בלי כח והוא התיישב על הכיסא.
"תספרי לי בדיוק איך זה היה" אמר וכחכחתי בגרוני (ככה אומרים?😂).
"סהר ואני הלכנו לסרט ושחזרנו ראינו את שתי החברות שלי, אלה שבחוץ איתנו, קשורות לכיסאות" אמרתי בתור התחלה. "כן, תמשיכי" אמר ולקחתי שוב אוויר.
"ואז נופר, זאת שהייתה לנו בעיה איתה פעם, עמדה שם ואיימה עלינו. עכשיו, מהצד השני שלנו עמד מישהו, קוראים לו אלכס--" באתי להמשיך אבל החוקר קטע אותי. "איך את יודעת איך קוראים לו?" מיהר לשאול. "נופר אמרה" אמרתי והוא הנהן וחיכה שאמשיך.
"בקיצור, האלכס הזה היה אמור לירות בי אם סהר לא היה עושה את מה שנופר ביקשה. אחרי זה נופר סימנה לו לרות בי וישר התכופפנו וזה פגע בנופר" אמרתי והתנשפתי מרוב המהירות של דבריי.
"ואיפה האלכס הזה?" הוא שאל אותי וזה היה נראה כאילו הוא לא מאמין לי. "הוא ברח" עניתי בשיא הרצינות והוא הנהן לעצמו וראו שהוא לא מאמין לי.
"אתה תמיד יכול לשלוח אותי לפוליגרף" אמרתי בהתחכמות והיה לו מבט כזה של 'צודקת, איך לא חשבתי על זה?'.אז שוב הוא לקח אותי לחדר עם הפוליגרף וסיפרתי לו את כל הסיפור מההתחלה, וברור שהמכונה הראתה שדברתי אמת.
החוקר היה בשוק, ראו את זה עליו.
טוב, זה הגיוני, אם אני הייתי שומעת סיפור כזה ממישהו אחר אז גם לא הייתי מאמינה, כי זה יותר גרוע מסרט!"סהר" החוקר אמר כשהוציא אותי מבדיקת הפוליגרף וסהר נכנס אחריו והגניב לי נשיקה בלחי.
"מה הוא שאל אותך? למה יצאת מלא פעמים? לא פחדת? מה הוא עשה לך? הוא עשה לך משהו? אבל מה הוא שאל?" ריף ואמה הפציצו אותי בשאלות וסגרתי את עיניי כדי להירגע.
"סתמו עכשיו" אמרתי והלכתי לקנות לי משהו לאכול בקיוסק שהיה שם.אם חושבים על זה, כל הסיפור עם נופר כבר נגמר. היא מתה ולא יהיו לנו יותר עוד סיפורים איתה.
תאמת, לא לקחתי את זה בצורה מוזרה, את הרצח שלה. זה היה נראה לי רגיל, כאילו זה היה כבר אמור לקרות. וטוב שזה קרה.
כבר נמאס לי לחשוב מה נופר תעשה לי או לסהר אם לא נקשיב לה. מי היא בכלל שתאיים עלינו?
אני שמחה שהיא מתה. זה עושה לי טוב.
----------
היוששש😋😋
תודה ענקית על 21.2k! זה ממש לא מובן מאליו ואני מעריכה את זה מאוד❤❤
ותודה על הברכות בפרטי ליום הולדת💕שאלה (ותענו באמת)- שמחים שנופר מתה?
YOU ARE READING
גם כן את
Romansa{גמור!} 1# נוער - 13.11.2018 1# חיים- 22.11.2018 1# פשע- 28.11.2018 1# זוג- 29.1.2019 1# רוע- 23.2.2019 1# כלא- 13.3.2019 1# את- 7.4.2019 1# רומנטיקה- 21.5.2019 •"אל תעצבני אותי" אמר בקול האלוהי שלו. "לא עשיתי כלום" עניתי בכעס. הוא כרך את ידיו סביב...