פרק 8

7.5K 265 20
                                    

{יום רביעי בבוקר}
"אל תדאג, אני יושבת לידך" אמרתי לסהר שנייה לפני שהוא דיבר. הוא חייך ונישק את צווארי.
התיישבנו בשולחן ואמה באה לשבת איתי. "בוקר טוב יפה שלי" אמרה לי ונתנה לי נשיקה בלחי. "בוקר טוב יפה" אמרתי לה ונישקתי אותה גם.
"אתם ביחד?" לחשה לי כשהתחלנו לאכול. "איך הגעת לזה?" שאלתי. לא רציתי להגיד לה מיד. "הוא כל שנייה מסתכל עלייך ואת עליו במבט כזה... כאילו אתם זוג" אמרה וחייכתי. "אני לא יודעת.. תשאלי אותו" אמרתי וחייכתי מסתכלת עליו.
"אתם ביחד?" אמה שאלה פתאום בלי לחשוב פעמיים. סהר נבהל והסתכל עליי מיד. "אה.. מה?" שאל והפסיק לאכול. "מה אמרת לה?" סהר סימן לי עם שפתיו בשקט. "כלום" אמרתי בשקט וחייכתי חיוך זדוני.
"אני לא יודע.." אמר לאמה והסתכל עליי בהיסוס. "חח וואי איזה שקוף" אמרה וצחקתי.
אני לא יודעת אם אנחנו זוג.. זו הייתה רק נשיקה.
אחרי האוכל החזרתי את המגש למקום ובאתי להסתובב אבל סהר היה מאחוריי ונתקלתי בו. "תיזהרי" אמר לי בכעס. איף מה יש לו.
"אפשר לדבר?" שאלתי והוא עצר את עיסוקיו והסתכל עליי. "בהפסקה" אמר בקול מאיים והנהנתי.

אחרי חצי שעה שכולם היו בתאים שלהם, אמרו לנו לצאת לבחוץ.
סהר הלך לחלק שלו ואני לשלי.
התקדמתי לכיוון הגדר. "סהר!" לחשתי בצעקה והוא רץ אליי. "מה יפה?" שאל אותי וגלגלתי עיניים. "אני חייבת לדבר איתך" אמרתי בשקט והוא הנהן. נכנסתי דרך הפרצה והתקדמתי ל'חצר האחורית' בחלק של הבנים. ישבנו שם.
"מה?" שאל והתיישב לידי. "אמ.. אוקיי. אני רק רוצה שתסביר לי משהו" אמרתי והוא הנהנן וחיכה שאמשיך. "אנחנו זוג?" שאלתי והוא לא ענה. "כאילו... זו הייתה רק נשיקה אתמול אז--" באתי להגיד. "מה את חושבת? אנחנו זוג?" שאל. "אה.. אני לא יודעת. בגלל זה שאלתי אותך" אמרתי מרימה את כתפיי כ-'לא יודעת'.

~נקודת מבט סהר~
אנחנו זוג! אני לא מאמין! היא באמת שואלת אותי את זה?!
"אנחנו זוג" קבעתי והיא טיפה נבהלה. "מה קרה" שאלתי לא מתעניין. "לא כלום" אמרה והסתכלה הצידה. "מה נבהלת מזה שאמרתי שאנחנו זוג" אמרתי וטיפה צחקקתי. "לא נבהלתי. מה יש לך?" אמרה והמשכתי לצחוק.
"אפשר נשיקה?" שאלתי אותה אחרי כמה שניות של שקט. היא יודעת שאם היא תסרב אני עדיין אתן לה נשיקה.
"לא" אמרה לי והתעצבנתי. "בואי לכאן" אמרתי לה ומשכתי אותה אליי כי היא רצתה ללכת. הושבתי אותה מלפניי, רגליי היו פתוחות טיפה והיא הייתה עם הגב אליי.
(תמונה להמחשה).
(תחשבו שהם לא משחקים).

"את אוהבת אותי?" שאלתי וחיכיתי לתשובה חיובית

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"את אוהבת אותי?" שאלתי וחיכיתי לתשובה חיובית.
"לא יודעת.. אני לא מכירה אותך כל כך" אמרה והרימה את ראשה אליי. תוך שנייה הורדתי את ראשי אליה ונתתי לה נשיקה. "סהר!" אמרה לי וקמה ממני. "שבי" אמרתי בקול מאיים והיא התיישבה לאט בחזרה כמו מקודם.
"אני שונאת אותך" אמרה לי וחייכתי. "עכשיו אני שמח" אמרתי והיא הסתובבה אליי לא מבינה.
"יש לך בעיות קשות" אמרה. "נכון. את אחת מהן" אמרתי והיא פערה את פיה בתדהמה. "יואו איזה חוצפן" אמרה לי וחייכתי חיוך זדוני. "תביאי לי נשיקה" אמרתי והיא לא רצתה. "את הולכת להתחרט על זה" לחשתי לה באוזן והרגשתי את הצמרמורות שהיא קיבלה.
"אתה לא מפחיד אותי" אמרה בביטחון אבל הרגשתי שהיא מפחדת. "אוקיי" עניתי וגלגלתי עיניים. "אני עדיין מחכה לנשיקה" אמרתי והרמתי את ראשה אליי.
"נשיקה אחת וזהו" אמרה לי. "נראה" עניתי ונישקתי אותה כמה פעמים. "אמרתי נשיקה אחת!" היא התעצבנה. "את כל כך יפה כשאת כועסת" אמרתי ונשכתי את שפתי התחתונה. פאק היא באמת יפה.
"חנפן" אמרה והחזירה את ראשה קדימה. "מישהו אמר לך לחזור?" אמרתי וסובבתי את ראשה אליי בחזרה. היא צחקקה ונישקתי את שפתייה.
--------------------
אשמח אם תגידו לי איך הסיפור עד עכשיו❤

גם כן אתWhere stories live. Discover now