פרק 32

3.7K 145 11
                                    

{יום רביעי, 12:36 בבוקר}
כולם כבר קמו ורק אני נשארתי במיטה. עם סהר.
באתי לקום מהמיטה אבל אז שמתי לב שאני בלי בגדים.
"סהר!!" צעקתי למרות שהוא היה לידי. "מ.. מה?" שאל אותי בקול ישנוני וטיפה נבהל. "עשינו משהו אתמול?? שכבנו?" שאלתי בפחד. אני פשוט לא זוכרת כלום!!
"חחח איך ידעתי שתחשבי על זה" אמר צוחק ואני עושה פרצוף של לא מבינה. אני באמת לא מבינה.
"מ.. מה? על מה אתה מדבר?" שאלתי שמה את השמיכה על גופי ומתיישבת על המיטה. "רציתי לעשות לך מתיחה" התוודה ופרצופי עדיין נשאר רציני. מה יש לו למתוח אותי?
"בקיצור הורדתי לך את הבגדים שישנת וידעתי שכשתקומי בבוקר תחשבי ששכבנו" אמר צוחק והרגשתי מובכת. "אין לך חיים. אני נשבעת!" אמרתי עצבנית והורדתי ממנו את השמיכה ושמתי אותה עליי והלכתי לשירותים להתלבש.
"בואי לפה" קבע לי והמשכתי ללכת לשירותים. "טוב תחזרי מהר" צעק לי וחייכתי.

"פאק.." מלמל כשראה מה לבשתי וגלגלתי עיניים. "בואי אליי" אמר לי בחיוך זדוני וישבתי לידו במיטה והוא השכיב אותי תוך שנייה כך שהוא מעליי.
"למה את כזאת יפה על הבוקר" אמר מתגרה בי ואני כבר לא יכולה יותר ומנשקת לו את הצורה.
"אנאבללללל קומי מאמייייייי" שמעתי את ריף צועקת לי מלמטה וניסיתי להתנתק מסהר אבל הוא חוזר לנשיקה.
"ממממ" אמרתי מנסה להתנתק שוב אבל הוא רק נצמד יותר.
באיזה מצב כבר לא היה לי אוויר ואני חושבת שנהייתי אדומה ורק אז, שנייה לפני שהייתי יכולה להתעלף, הוא התנתק ממני והתנשפתי כמו משוגעת.
"אל תעשה את זה יותר!" התעצבנתי ונתתי לו מכות חזקות לחזהו אבל זה ממש לא הזיז לו.
"טוב קום ממני" אמרתי עצבנית וניסיתי להזיז אותו אבל הוא נשאר עדיין מעליי והסתכל עליי עם חיוך זדוני. "נשיקה אחרונה וזהו" אמר בדרישה והנדתי בראשי, "ממש לא. עוד שנייה יכולתי למות כאן!" אמרתי עצבנית שוב והוא צחק. מה הוא צוחק?? זה ממש לא מצחיקקק!
הוא תפס את פניי בכח ונישק אותי צרפתית בערך דקה שלמה ואז קם ממני.
"אני יורדת" אמרתי והוא הנהן והמשיך ללבוש את בגדיו.

"מה עשיתם?? שכבתם??" אמה באה אליי לחיבוק וצחקתי. "בוקר טוב יא 'לא בתולה' יותר" ריף אמרה לי וצחקתי וחיבקתי אותה ונתתי לשתיהן נשיקה יבשה בפה.
"איזה שכבנו" אמרתי מצחקקת. "אז מה עשיתם" ריף אמרה לי בחיוך זדוני וסימנה לי להסתכל מאחוריי.
הסתובבתי וראיתי את סהר, בוחן את גופי, נושך את שפתיו וטיפה מלקק אותן. פאק.
"את כזאת יפה שזה כואב" אמר לי ונישק את שפתיי.
"די אני רוצה עכשיו את אלאור!!" אמה צעקה בבית ועשתה את עצמה בוכה.
שחכתי לספר לכם, אלאור בגד באמה פעמיים ולפני חודשיים בערך הוא השתחרר ובמקרה אמה ראתה אותו ברחוב והיא רצתה אותו בחזרה... סיפור ארוך רצח. בקיצור, היא עדיין אוהבת אותו אבל כמובן שהיא המשיך הלאה...
ולגבי ריף, שאמרה לי שמצאה מישהו בכלא, הם לא החזיקו מעמד הרבה וכל אחד הלך לדרכו.

"בואו נצא היום!" ריף הציעה כשכולנו אכלנו ארוחת בוקר וכולם הסכימו. "לאן?" סהר התעניין. "מה זה משנה? העיקר שנצא קצת" ענתה לו בחיוך ושלחה לי מבט של 'איזה חתיך הוא, אלוהים!'.

אחרי 25 דקות של התארגנות יצאנו מהבית ונכנסנו לאוטו שלי. ריף נהגה כי היא החליטה ככה.
"לאן?" שאלתי אחרי כמה דקות נסיעה והיא הרימה את כתפייה כ-'לא יודעת'.
אחרי 15 דקות בערך, משטרה עצרה אותנו. אוי שיט.
"מה עשית??!" צעקתי עליה והיא נבהלה.
"לא עשיתי כלום!! נשבעת!" היא צעקה לי בחזרה ועצרה את האוטו בשוליים.
באמת מה היא עשתה? היא נסעה במהירות רגילה, היא לא עברה באדום... למה עצרו אותנו?
כולם יצאו מהאוטו והרימו ידיים.
"כולכם באים איתנו לחקירה" שוטר אחד אמר והשוטר השני שם לכולנו אזיקים בידיים.
"מה?? מה עשינו??" אמה נלחצה ואפשר היה לראות בעיניהם של השוטרים שהם מכירים אותנו.
הם הכניסו אותנו לניידת בכח ונסענו לתחנת משטרה.
----------
היושים יפים שלי💕💕😁
למישהו יש רעיון למה לקחו אותם לחקירה?🤔👇🏻

גם כן אתWhere stories live. Discover now