"מה את עושה כאן?" שאלתי אותה והיא עמדה מתנשפת ומאוד מלוכלכת. "עקבתי... אחריכם... עד... לפה" אמרה מתנשפת ובלית ברירה הכנסתי אותה הביתה. רק מתוך נימוס!
"מה את עושה כאן?!" סהר קם ממקומו והתקרב אליה באיום.
"סהר... בבקשה בוא נחזור" אמרה לו ונצמדה אליו. היד שלי כבר התאגרפה ומבטי היה נחוש להרוג אותה.
"צאי לי מהבית" דרשתי והיא הסתכלה עליי בכעס. היא באה להגיד לי משהו אבל אז שמענו משטרה בחוץ.
"נופר גרנות, נופר גרנות צאי מהבית!" הרמקול של המשטרה נשמע והיא התחילה להתחבא בבית וללכלך אותו. זונה.
המשטרה נכנסה לבית שלי. "איפה היא?" אחד השוטרים אמר בכעס והצבעתי על המקום שבו היא התחבאה.
תוך שנייה הם מצאו אותה ושמו לה אזיקים.
"את חוזרת לכלא לעוד שנתיים" השוטר אמר לה ודחף אותה אל מחוץ לבית.
"היא רודפת אותנו!" אמרתי לסהר וחיבקתי אותו והוא נשק לראשי ברכות.
נעלנו את הדלת והתיישבנו בספה שוב.
"אני עולה לחדר" אמרתי ברוגע וסהר ניסה לעצור אותי אבל עברתי אותו בכח.
עליתי לחדר והתיישבתי על המיטה.
נמאס לי שהנופר הזונה הזאת באה להציק לנו כל הזמן!
היא הייתה בכלא, סבבה. אבל עכשיו גם בבית שלי?! היא לא נורמאלית! יש לה בעיה בשכל. בדוק.
אחרי כמה דקות סהר נכנס לחדר.
"אני רוצה להיות לבד. אני חייבת להירגע ממנה" אמרתי עוצמת עיניים והוא התיישב על המיטה. "סהר, אמרתי שאני רוצ--" באתי להגיד אבל הוא קטע אותי בנשיקה שלגמרי הרגיעה אותי.
"אני גם לא סובל אותה. אבל זהו, זה נגמר" אמר בחיוך. "רק לעוד שנתיים" אמרתי נזכרת בדבריי השוטר. "אני מבטיח לך שכבר תשכחי ממנה בשנתיים האלה" אמר ברוגע ונישק את שפתיי שוב.
"אני רוצה ללכת לישון" אמר נשכבת במיטה והוא יחד איתי. "את רוצה שאני אהרוג אותה?" שאל אותי ברוגע והסתכלתי עליו המומה. הוא היה כל כך רציני במבטו.
"אל תגזים" אמרתי עוצמת עיניים מעייפות. "אני לא מגזים. רק תגידי ואני אהרוג אותה" אמר. "אתה תיכנס לכלא. שוב" אמרתי עצובה והוא חיבק אותי. "אני אעשה הכל כדי שהיא לא תציק לך. אפילו אם זה אומר שאכנס לכלא" אמר לי וחיבקתי אותו חזק.
הוא פאקינג הרגע השתחרר, והוא יכול תוך שנייה לחזור. אני לא רוצה לאבד אותו!
----------
היושים אנשיםםם💕💕❤
אז כןןןןן עונה שנייה כבר יצאה לדרך ואני מבטיחה שהולך להיות ממש מעניין!💜
נ.ב- אני יודעת שזה פרק די קצר... אפצה אתכם בהמשך❤💫תגובות שירימו לי?☺👇🏻❤
אנשים אנחנו עכשיו בחלק השני של הסיפור (עונה 2) אז לא להתבלבל😂💜
YOU ARE READING
גם כן את
Romance{גמור!} 1# נוער - 13.11.2018 1# חיים- 22.11.2018 1# פשע- 28.11.2018 1# זוג- 29.1.2019 1# רוע- 23.2.2019 1# כלא- 13.3.2019 1# את- 7.4.2019 1# רומנטיקה- 21.5.2019 •"אל תעצבני אותי" אמר בקול האלוהי שלו. "לא עשיתי כלום" עניתי בכעס. הוא כרך את ידיו סביב...