פרק 57

2.6K 113 2
                                    

מרתון
----------
אזהרה! פרק זה מכיל תוכן מיני, אפשר לדלג.
----------
{בשעה 17:44}
קיבלתי הודעה מאמא שלי👇🏻

----------{בשעה 17:44}קיבלתי הודעה מאמא שלי👇🏻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עכשיו גם העניין עם ההורים שלי נפתר. החיים שלי הופכים לאט לאט לקלים יותר. בלי עין הרע.
"סהר! אתה לא מבין! ההורים שלי מצאו פאקינג דירה!" התלהבתי.
סופסוף נוכל להפסיק לדאוג לגבי זה.
"תנדרי" הוא אמר לי. "סוף סוף!" הוא צעק בבית.
דיברנו על העניין הזה מלא ועכשיו הכל מסתדר. אני אוהבת את החיים האלה עכשיו.

"יש לי התפעה בשבילך" סהר אמר לי שנייה לפני שנכנסתי להתקלח.
"מה ההפתעה?" שאלתי מתעניינת וחייכתי אליו.
"תצאי מהמקלחת ואז נדבר" אמר. "נו באמ, סהר! אתה לא יכול לעשות את זה!" אמרתי עצבנית.
הוא אומר לי שיש לו הפתעה בשבילי ועכשיו הוא דוחה אותה?! ממש לא.
"תתקלחי. ביי" הוא אמר לי והתעצבנתי. אני לא סובלת שעושים לי את זה!

נכנסתי להתקלח ויצאתי אחרי 10 דקות. הכי קצר שלי, נשבעת.
הייתי עטופה המגבת וכל הבית היה חשוך ורק נרות האירו אותו.
כמה רומנטי.
"סהר.." מלמלתי. ידעתי שזה הוא.
התקדמתי לאורך השביל שעשו הנרות וסהר עמד שם.
נאנחתי בשקט כשראיתי אותו.
הוא סימן לי להתקדם אליו ועשיתי כדבריו.
"מזל טוב" הוא לחש לי ופערתי את פי. זה היומולדת שלי ולא זכרתי?! איך הוא זכר??
"סהר אני... וואו" אמרתי והוא חייך אליי.
"יהיה לך יותר נוח אם תורידי את המגבת" לחש לי ונשכתי את שפתי התחתונה ונתתי מכות קטנות לסהר.
"נעלתי לך את החדר, את לא יכולה להתלבש" לחש לי שוב והרמתי את ראשי אליו.
"מה?!" אמרתי מופתעת. "אתה לא נורמאלי!" אמרתי והתקדמתי אליו באיום.
הוא תפס בסנטרי ונישק את שפתיי חזק, מוצץ ומלקק כמה פעמים.
"תכף יהיו עוד הפתעות, אבל לפני הכל..." הוא אמר בשקט והרים את סנטרי שוב לנשיקה. ידעתי מה הוא רוצה.
סהר הוריד לי את המגבת לאט לאט, חושף את גופי בפניו.
הוא נאנח כשהציץ לראות את גופי.
הוא דחף אותי לעבר הקיר שבסלון והתחיל לנשק אותי באגרסיביות.
נאנחתי לתוך הנשיקות כמה פעמים בזמן שסהר הפשיט את עצמו, הוא לא יכול להתאפק.
הוא התחיל לנשק את צווארי ונאנחתי. אני אוהבת את זה.
סהר הרים לי את רגל ימין ונישק את שפתיי חזק, מחדיר את עצמו אליי תוך כדי, כך שנאנחתי בחוזקה לתוך פיו.
"סהר.." מלמלתי באנחה ועצמתי את עיניי.
סהר נדחק בי עוד כמה פעמים ופערתי יותר את פי.
"סהר.. סהר.. אהה" נאנחתי בקול והוא חייך חיוך זדוני.
אחרי 5 דקות גמרנו והתנשפנו.
הוא נישק אותי שוב והצמיד אותי לקיר יותר.
"יש לך ריח טוב" הוא מלמל בהתנשפויות ונישק את צווארי. "אני אחרי מקלחת" התבדחתי איתו. "גם אם לא תתקלחי שנתיים יהיה לך ריח טוב" הוא אמר ונישק את שפתי התחתונה, נושך אותה ממש חזק עד שצעקה נשמעה מפי.

בסוף הוא נתן לי בגדים והוביל אותי לעבר החדר.
פתחתי את הדלת וכל המיטה שלנו הייתה מלאה במתנות.
"פאק... סהר" מלמלתי והוא חייך. "אוהבת?" לחש לי וכרך את ידיו סביב מותניי, מנשק לי את הצוואר ברכות.
"כן. מאוד" אמרתי והסתובבתי אליו, נותנת לו נשיקה ארוכה ורצה ישר אל המתנות.

היו מלא שקיות של פנדורה, אדידס, נייק... פשוט מלא מכל חברה ידועה ויקרה.
התחלתי לפתוח את כולם.
"פאק! כמה זמן רציתי כאלה!" אמרתי כשראיתי אילו נעליים סהר קנה לי והוא חייך.
"אני שמח שאת אוהבת" אמר לי וחייכתי אליו, כולי בהתרגשויות ורצתי לחבק אותו חזק.
"איך אני אקנה את כל אלה ביום הולדת שלך?" אמרתי לו. "אני לא צריך כלום, כל עוד את איתי" אמר לי ונישק את שפתיי. "לא נכון, אני יודעת שאני אצתרך לקנות גם לך את כל הדברים האלה" אמרתי. "את לא מאמינה לי? כשאת איתי יש לי הכל" אמר וחייך אליי אבל יכולתי לראות שהוא דובר אמת ורציני לחלוטין.
חיבקתי אותו חזק ונידקתי לו ת'צורה.
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו. "אני אוהב אותך" השיב ונישק את צווארי.

גם כן אתWhere stories live. Discover now