Ο Αλέξης με το που έφυγε εκνευρισμένος και θυμωμένος από το σπίτι του συναντήθηκε με τον Κώστα και τον Γιάννη... για ώρες άραξαν στο διαμέρισμα του Κώστα πίνοντας μπύρες και παίζοντας διάφορα παιχνίδια στην κονσόλα. Αργά το βραδάκι όμως αποφάσισαν να βγουν... βασικά ο Γιάννης το πρότεινε.
«Βαρέθηκα...» είπε πετώντας το καπάκι της μπύρας στο τραπέζι «...ψήνεστε να πάμε στο μπαράκι του Μάκη; Να δούμε αν παίζει και τίποτα καλό;» συνέχισε την πρόταση του.
«Χμμ, μέσα!» συμφώνησε ο Αλέξης δίχως να το σκεφτεί.
«Εγώ... δεν ξέρω...» ο Κώστας δίστασε.
«Μωρή λουλού φοβάσαι μη σου κάνει κήρυγμα η γιατρέσα;» ο Γιάννης τον τσίγκλησε.
«Τι λες ρε μαλάκα; Εγώ να φοβάμαι; Για μαζέψου...» θιγμένος σχολίασε ο Κώστας.
«Όχι ρε δεν φοβάται... απλά κακαρίζει!» αστειεύτηκε ο Αλέξης.
«Χέσου Αλέξη!» σχολίασε ο Κώστας «Επίσης, η Λίνα είναι καλή κοπέλα... και δεν αξίζει να της φερθώ σκάρτα όπως σε όλες τις προηγούμενες...» θέτει ως επιχείρημα ο Κώστας, εδώ που τα λέμε... αν και ''ρεμάλι'' είναι ο πιο λογικός της παρέας.
«Α ρε αισθηματία... τα δύο πόδια σ'ένα παπούτσι θα σου βάλει η τύπισσα!» ο Γιάννης σχολιάζει.
«Πολύ το αναλύουμε όμως... δεν πάμε;» ο Αλέξης ανυπόμονα τους ρωτάει.. ο Γιάννης σηκώνεται και φοράει το τζάκετ του.
«Σήκω ρε μαλάκα...» πετάει το μπουφάν στον Κώστα.
«Δεν θέλω ρε, δεν ψήνομαι για απόψε...»
«Έχεις κανονίσει μήπως με την γιατρέσα να παίξετε τον γιατρό;» λέει κλείνοντας του το μάτι με πονηρό ύφος.
«Ρε άντε από δω... λογαριασμό θα σου δώσω;»
«Πες μου πως θα σκοράρεις απόψε... να κάνω τον σταυρό μου!» ο Αλέξης τον ρωτάει και συνεχίζουν τον χαβαλέ προς το πρόσωπο του φίλου τους... μέχρι που τους διώχνει με ''ευγενικό'' τρόπο και ανεβαίνουν τις μηχανές τους με πλώρη το μπαράκι του Μάκη.
Μπαίνοντας στο μπαρ διακρίνουν πόσο ασφυκτικά είναι... πλήθος κόσμου πλαισιώνει το μαγαζί, άλλοι στην πίστα λικνίζοντας τα κορμιά τους στον ρυθμό της μουσικής, άλλοι όρθιοι με ορισμένους να δυσανασχετούν για την ορθοστασία... και κάποιοι στο μπαρ καθισμένοι να απολαμβάνουν το ποτό τους. Οι δύο νέοι προχωρούν προς το μπαρ, χαιρετούν τον Μάκη κι εκείνος χωρίς να ρωτήσει ετοιμάζει τα γνωστά ποτά... ο Αλέξης με το βλέμμα του κόβει κίνηση για το τι ''καλό'' κυκλοφορεί στο μαγαζί και δεν αργεί να διακρίνει το θήραμα του για απόψε. Μια κοκκινομάλλα στο κέντρο της πίστας, όχι ιδιαίτερα ψηλή, αλλά με πολύ θελκτικές καμπύλες και γεμάτο μπούστο που χορεύει άκρως ελκυστικά... φοράει ένα κοντό μαύρο μίνι φόρεμα με έξω την πλάτη που δεν αφήνει και πολλά στην φαντασία η αλήθεια είναι!
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...