Κεφάλαιο 34

7.3K 602 10
                                    

Η Νεφέλη με την Λίνα κατεβαίνουν στο ισόγειο και με γοργό βήμα κι οι δύο βγαίνουν έξω από την εταιρεία και προχωρούν προς την πίσω πλευρά... σ' ένα ήσυχο δρομάκι. Το φεγγάρι ψηλά στον ουρανό κρύβεται από το ψηλό κτήριο, ένα αεράκι παρασέρνει κάποια φύλλα που είναι πεσμένα χαμηλά... και κατά τ' άλλα μια εκνευριστική ησυχία!

«Θα μου πεις;» αναρωτιέται η Νεφέλη... ταραγμένη κι εκνευρισμένη. Κάτι... της λέει πως δε θα ακούσει κάτι καλό.

«Θέλω να ξέρεις... πως θέλω μόνο και μόνο το καλό σου! Γι αυτό και θέλω να σου πω.. αυτό που έμαθα! Περίμενα να το κάνει ο Αλέξης.. αλλά απ ότι βλέπω εκείνος δεν έχει σκοπό να το κάνει...» η Λίνα δικαιολογεί τον εαυτό της και όντως.. έτσι είναι! Δεν της αρέσει η φίλη της να μη ξέρει την αλήθεια, στην τελική... γιατί να μη της πει για την Μαριάννα...

«Θα με σκάσεις! Λέγε...» απαιτεί η Νεφέλη...

«Ωραία...» ξεφυσάει η Λίνα «...αυτή εκεί πάνω, η ''διευθύντρια μάρκετινγκ'' που σου συστήθηκε και την λένε Μαριάννα είναι πρώην κοπέ...» η μνήμη της Νεφέλης ανατρέχει σ' εκείνο το βράδυ που ο Αλέξης της είχε πει την ιστορία τους...

«Την έλεγαν Μαριάννα... ήταν πρωτοετής στο τμήμα Μάρκετινγκ... είναι διευθύντρια μάρκετινγκ σε μια μεγάλη διαφημιστική..»

Νιώθει μπερδεμένη και απορεί...

«Μου είπε για το παρελθόν του... γιατί όμως δε μου είπε πως δουλεύει στην εταιρεία;» η Νεφέλη κοιτάζει μπερδεμένη την Λίνα η οποία την πλησιάζει για να την αγκαλιάσει.

«Δεν ξέρω κοριτσάκι μου... ίσως να μην είχε βρει τον τρόπο, να μην ήξερε πως, αλλά εγώ δε γινόταν να την βλέπω να σου μιλάει και να σε κοιτάει με αυτό το ύφος ενώ εσύ δεν ήξερες τίποτα... με το ζόρι κρατήθηκα και δεν της είπα καμιά χοντράδα!»

«Εσύ που...»

«Μου είπε ο Κώστας... για το ειδύλλιο τους και γενικά όσα έγιναν τότε...»

«Λες ο Αλέξης τώρα που την ξανά είδε... να αισθάνθηκε κάτι για εκείνη; Γι αυτό δεν την ανέφερε;» δακρυσμένη η Νεφέλη ρωτάει την κολλητή της φίλη.

«Νεφέλη εδώ είσαι!» η φωνή του αντηχεί στ' αυτιά της κι εκείνη γυρίζει να τον κοιτάξει «Κλαις; Μωρό μου... γιατί κλαις;» την πλησιάζει αμέσως κι εκείνη τον αποφεύγει.

«Εγώ... σας αφήνω να μιλήσετε...» η Λίνα ένοχα αποχωρεί.

«Γιατί;» τον ρωτάει η Νεφέλη κι εκείνος καταλαβαίνει πως πλέον ξέρει... έπρεπε να της είχε μιλήσει.

Ο κληρονόμοςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin