Μέρες μετά...
«Για πες... για πες πως πάει με τον Αλέξη;» ρωτάει η Λίνα την Νεφέλη ενώ βρίσκονται στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου και κάνουν διάλειμμα. Αρχές Απριλίου κι ο καιρός έχει ζεστάνει ήδη αρκετά...
«Καλά πάμε...» της απαντάει η Νεφέλη κι εκείνη κατσουφιάζει.
«Πες μαρή ξενέρωτη κι εσύ τίποτα πιο συγκεκριμένο... μόνο ένα καλά πάμε! Βαρέθηκα να τα μαθαίνει ο Κώστας όλα πρώτος!» αγανακτισμένα σχολιάζει η Λίνα κι η Νεφέλη την κοιτάει μπερδεμένη.
«Ο Κώστας; Τα μαθαίνει πρώτος;» μπερδεύεται.
«Όπως τα λέμε εμείς... ας πούμε τώρα ότι τα λέμε αφού με το τσιγκέλι στα βγάζω, έτσι κι αυτοί τα λένε μεταξύ τους! Κι απ' ότι μαθαίνω τον έχεις φτάσει στα όρια του...» στην τελευταία πρόταση της κλείνει το μάτι όλο νόημα...
«Εγώ δεν έκανα κάτι...» αμύνεται η Νεφέλη.
«Βρε αθώα περιστερά.. εννοώ πως τον έχεις βάλει να σιγοκαίει στη φωτιά κι ο άλλος έχει γίνει τούρμπο! Βέβαια η έκρηξη του νομίζω πως θα ναι μεγάλη... αλλά καλά του κάνεις! Οι άντρες τα θέλουν κάτι τέτοια καψώνια...»
«Για πόσο όμως;» η Νεφέλη την ρωτάει... κι η Λίνα της χαμογελάει πονηρά.
«Μουχρίτσα... θες κι εσύ να κελαηδήσεις...» την πειράζει η Λίνα κι η Νεφέλη κοκκινίζει.
«Λίνα...» την επιπλήττει.
«Όσο πιο κομψά γινόταν το είπα... και στην τελική σε καταλαβαίνω! Έχεις χρόνια να το εξασκήσεις το άθλημα, εγώ στη θέση σου θα είχα υποκύψει από την αρχή... γι αυτό σου βγάζω το καπέλο! Μπράβο Νεφέλη... είσαι παράδειγμα προς μίμηση.»
«Δεν θα μου ζητήσεις καμιά χάρη... θα σου πω εγώ.» της λέει η Νεφέλη και προχωράει μπροστά.
«Καλά... καλά ένα αστειάκι έκανα!» της κάνει τα γλυκά μάτια η Λίνα και γελάνε.
«Σήμερα είναι η πρώτη του μέρα στη δουλειά...» της παραδέχεται αγχωμένα η Νεφέλη. Θέλει ο Αλέξης να τα πάει καλά...
«Ποιος να μου το έλεγε πριν πόσους μήνες πως ο Αλέξης που γνώρισα τότε, ένα ρεμάλι με μια ανούσια φιλοσοφία για τη ζωή... θα παντρευόταν την φίλη μου στα ψέματα για να κληρονομήσει την περιουσία του θείου του, θα την ερωτευόταν... και θα γινόταν εν τέλει πρόεδρος και ιδιοκτήτης διαφημιστικής εταιρείας! Ούτε στις ταινίες...» σχολιάζει η Λίνα...
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...