Ζητάει από την Νεφέλη να περιμένει στο γραφείο κι εκείνος μαζί με τις δύο υπαλλήλους κατεβαίνει στον όροφο όπου το γραφείο της Μαριάννας στεγάζεται, ακόμη στους διαδρόμους του ορόφου επικρατεί ένας πανικός με διάφορα πηγαδάκια να σχολιάζουν το συμβάν. Εκείνος, στρέφεται προς τις δύο γυναίκες και τους λέει πως καλύτερα είναι να περάσει μόνος του μέσα μη τυχόν υπάρξει και κάποιο άλλο επεισόδιο κι εκείνος του γνέφουν καταφατικά...
Μπαίνοντας μέσα χωρίς να χτυπήσει παρατηρεί το χάος που επικρατεί... η εικόνα θα μπορούσε να θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο! Πραγματικά η γυναίκα είναι τρελή αναλογίζεται και αστραπιαία σκέφτεται πως ο γιος του ζει μαζί της... κι αυτό δεν είναι καλό! Εκείνη προσπαθεί να ηρεμήσει από τα νεύρα της... κι εκείνος οργισμένος στέκεται μπροστά της για να της την πει...
«Μου λες σε παρακαλώ τι βλακείες κάνεις; Καταλαβαίνεις τι πανικό δημιούργησες με τη συμπεριφορά σου;» την ρωτάει με τον τόνο της φωνής του να προδίδει τον θυμό του.
«Ήρθε και σου κλάφτηκε η μαλακισμένη; Ας έκανε καλύτερα τη δουλειά της... κι ας μη μου πουλούσε υφάκι!» σχολιάζει εκείνη κι ο Αλέξης πλησιάζει το γραφείο και στηρίζεται.
«Πας καλά;» δεν χρειάζεται απάντηση, η ερώτηση ήταν ρητορική «Κι επειδή ας πούμε μπορεί να μην έκανε σωστά τη δουλειά της ή να σου πούλησε υφάκι όπως λες εσύ έπρεπε να μεταμορφώσεις το γραφείο σε ρινγκ; Τι είμαστε εδώ μέσα;» εξοργισμένα λέει εκείνος «Και μη πεις πως υπερβάλουν... αν δεν είχαν μπει μέσα τα δύο παλικάρια πληροφορήθηκα ποιος ξέρει τι θα είχες κάνει άλλο... άσε που αν ρίξω μια ματιά τριγύρω μου μπορώ να διακρίνω πολλά! Γι αυτό άκουσε με καλά... συμμορφώσου μη μου γυρίσει κι εμένα το μάτι και με δεις όπως δε με έχεις ξανά δει...» αν μπορούσε να την εξαφανίσει με το βλέμμα του θα το είχε κάνει...
«Γιατί είσαι τόσο σκληρός απέναντι μου; Γιατί δεν κάνεις μια προσπάθεια... για μας;» σηκώνεται από την καρέκλα της και τον πλησιάζει, μόλις πάει να ακουμπήσει την παλάμη της πάνω του την αρπάζει σφιχτά από τον καρπό.
«Μη τολμήσεις και με ακουμπήσεις...» λέει με σφιγμένα δόντια «...και δεν έχω να κάνω καμία προσπάθεια για μας!» σχεδόν φτύνει τις λέξεις «Με έναν άνθρωπο που με κατέστρεψε μια φορά και πήγε να το κάνει και δεύτερη... χρησιμοποιώντας το παιδί μου...» τονίζει τις λέξεις του κι εκείνη σκαλώνει για λίγα λεπτά «..δεν έχω να δώσω καμία ευκαιρία, αλλά ούτε και να ακούσω καμία φτηνή δικαιολογία!»
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...