Κεφάλαιο 32

7.8K 610 30
                                    


«Αλέξη... που με πας; Δεν βλέπω τίποτα...» παραπονιέται η Νεφέλη ενώ έχουν βγει έξω στο κρύο κι εκείνη έχει δεμένα μάτια. Της έχει έκπληξη είπε...

«Μη φοβάσαι μωρό μου... εκτός αν δε με εμπιστεύεσαι!» την πειράζει εκείνος.

«Σε εμπιστεύομαι... απλά, φοβάμαι μη πέσω.» γελάει εκείνη.

«Κι αν πέσεις θα σε σηκώσω στα στιβαρά μου μπράτσα...» της απαντάει εκείνος «...κι επίσης είναι έκπληξη, υπομονή... δύο βήματα ακόμη!» λέει και της βγάζει την κορδέλα από τα μάτια.

Αντικρίζει ένα πανέμορφο αυτοκίνητο... μαύρου χρώματος, 5πορτο και μόνο από την όψη του φαίνεται πανάκριβο! Γυρίζει και κοιτάει τον Αλέξη, από τη μια ενθουσιασμένη κι από την άλλη μπερδεμένη...

«Το δώρο μου για τα γενέθλια σου...» της λέει και αφήνει ένα απαλό και γρήγορο φιλί στα χείλη της.

«Είναι... είναι πανέμορφο Αλέξη, αλλά και πανάκριβο δε μπορώ να το δεχτώ!» παραδέχεται εκείνη έκπληκτη ακόμα από το αυτοκίνητο.

«Τι χαζομάρες είναι αυτές; Τα δώρα είναι δώρα... και δεν έχει δε μπορώ να το δεχτώ!» την ''μαλώνει'' εκείνος αγκαλιάζοντας την από πίσω.

«Μα..»

«Δεν έχει μα... κι επειδή η ώρα είναι περασμένες δώδεκα κι επίσημα χρόνια σου πολλά μωρό μου!» της ψελλίζει στο αυτί κι εκείνη γυρίζει αμέσως να τον αγκαλιάσει «Πάμε να το δεις κι από μέσα...» της τραβάει προς το αυτοκίνητο κι εκείνη ακόμα μοιάζει σαστισμένη...

«Είναι... είναι υπέροχο και πανέμορφο! Όμως...» κάνει μια παύση.

«Τι είναι πάλι;» την κοιτάζει ο Αλέξης «Δεν είπαμε πως είναι το δώρο μου και...» τον διακόπτει.

«Να... το δίπλωμα το έχω χρόνια και από τότε δεν έχω ξανά... δεν έχω ξανά οδηγήσει και φοβάμαι!» του παραδέχεται κι εκείνος της χαμογελάει κατανοητικά.

«Αυτό δεν είναι πρόβλημα... θα κάνεις λίγα μαθήματα με τον ειδικό και θα γίνεις σουμάχερ!» της λέει.

«Ποιος είναι ο ειδικός;» αναρωτιέται εκείνη.

«Τώρα με προσβάλεις.. έχεις μπροστά σου τον ειδικό κι αναρωτιέσαι ποιος είναι;» θίγεται τάχα εκείνος κι η Νεφέλη γελάει «Δεν ήταν αστείο...» την πειράζει.

«Σε λατρεύω..» σχολιάζει εκείνη και πέφτει με φόρα στην αγκαλιά του.

«Όχι περισσότερο από μ' ένα...» της ψελλίζει γλυκά εκείνος.

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now