Κεφάλαιο 52

6.9K 582 33
                                    


«Λοιπόν γιατρέ... φαίνεται τίποτα;» ρωτάει με αγωνία ο Αλέξης έχοντας καθηλώσει το βλέμμα του στη μικρή οθόνη λες και πρόκειται να καταλάβει κάτι από τον υπέρηχο..

«Όλα είναι μια χαρά...» σχολιάζει ο γιατρός.

«Αγόρι ή κορίτσι;» αγωνιά ο Αλέξης κι η Νεφέλη του χαϊδεύει το χέρι... χαμογελώντας με την ανυπομονησία του.

«Η αλήθεια είναι πως...» ξεκινάει να πει ο γιατρός κι ο Αλέξης ανασηκώνεται όρθιος ανήσυχος.

«Τι γιατρέ;»

«...διακρίνω κάτι που τους προηγούμενους μήνες δεν ήταν ξεκάθαρο!» παραδέχεται ο γυναικολόγος και τώρα οι καρδιές και των δύο χτυπούν... δυνατά από φόβο για το τι θα πει ο γιατρός «Απ ότι βλέπω Νεφέλη μου, κυοφορείς δίδυμα...» σχολιάζει ο γιατρός παρατηρώντας την οθόνη προσεκτικά.

Ο Αλέξης ξεφυσάει από ανακούφιση και χαμογελά.. αντίστοιχα κι η Νεφέλη. Την πλησιάζει και αφήνει ένα φιλί στο μέτωπο της, κι ύστερα το βλέμμα του καθηλώνεται στην οθόνη και παρατηρεί τα διδυμάκια του... ακόμη κι ας μη μπορεί να τα διακρίνει καλά.

«Το ένα είναι κοριτσάκι... όσο για το άλλο το αδερφάκι του το κρύβει και δε μπορώ να διακρίνω το φύλο!» λέει ο γιατρός.

«Κοριτσάκι..» ψελλίζει ο Αλέξης και τα μάτια του λάμπουν από χαρά «..θα κάνουμε κοριτσάκι!» απευθύνεται στην Νεφέλη.

«Ναι αγάπη...» λέει εκείνη δακρυσμένη.

«Λοιπόν.. πάμε μέσα να σου γράψω τις βιταμίνες σου που θα πάρεις... και την άλλη φορά ίσως δούμε και το φύλο του δεύτερου μωρού.»

«Θα είναι σίγουρα αγόρι..» σχολιάζει ενθουσιασμένα ο Αλέξης.

«Κι αν είναι κορίτσι;» τον ρωτάει η Νεφέλη ενώ ανασηκώνεται για να φορέσει την ζακέτα της.

«Τότε... θα με σέρνεται από τη μύτη κι οι τρεις γυναίκες της ζωής μου!» της λέει εκείνος και την φιλάει απαλά στα χείλη.

Γυρνώντας στο σπίτι βρίσκουν την κυρία Μαρία και τον μικρό Νικήτα στην κουζίνα, το τραπέζι είναι ήδη στρωμένο και τα λαχταριστά φαγητά της κυρίας Μαρίας απλωμένα επάνω. Ο Νικήτας με όρεξη και κέφι γεύεται κάθε μπουκιά από τα νόστιμα φαγητά της γιαγιάς του... και με τη σειρά τους ο Αλέξης κι η Νεφέλη κάθονται να φάνε κι εκείνη. Τρώνε, γελάνε και γενικά περνούν στιγμές οικογενειακής ευτυχίας και γαλήνης...

Λίγες μέρες μετά

«Το δικαστήριο είναι σήμερα στις 11...» λέει ο Σωκράτης στον Αλέξη.

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now