Κεφάλαιο 13

8K 645 24
                                    


Πρώτη ημέρα της άνοιξης... οι αμυγδαλιές έχουν ανθίσει, η φύση σιγά, σιγά αρχίζει να παίρνει χρώμα ύστερα από τον βαρύ χειμώνα που πέρασε. Έχουν περάσει 4 μήνες από όταν το σχέδιο του Αλέξη τέθηκε σε εφαρμογή... η ώρα για το μεγάλο βήμα είχε έρθει! Στο δημαρχείο έχει λίγο κόσμο, οι γονείς του Αλέξη, ο Γιάννης, ο Κώστας με την Λίνα οι οποίοι θα ναι οι μάρτυρες... και κάποιοι αρκετά στενοί συγγενείς τους οποίους στην αρχή ήθελαν να αποφύγουν οι δύο ήρωες μας, αλλά ποιος είδες τις ''Ελληνίδες Μάνες'' και δεν τις φοβήθηκε!

Ο Αλέξης όσο κι αν προσπάθησε να το αποφύγει στο τέλος αναγκάστηκε να φορέσει κουστούμι... το χρώμα του βασιλικό μπλε, ενώ στέκεται υπέροχα πάνω στο γυμνασμένο και άρτια δομημένο κορμί του, η γραβάτα του σε απόχρωση σαμπανιζέ, ενώ τα παπούτσια του σε ταμπά απόχρωση. Τα μαλλιά του ατημέλητα ως συνήθως και το βλέμμα του βαθύ και μυστήριο... στα χέρια του μια ανθοδέσμη με λευκά τριαντάφυλλα και περιμένει...

Το αυτοκίνητο του θείου της Νεφέλης σταθμεύει έξω από το δημαρχείο... αρχικά βγαίνει ο θείος της κι ύστερα ακολουθεί κι η μαμά της για να βοηθήσουν εκείνη να κατέβει από το όχημα όπως αρμόζει σε μια νύφη. Δεν φοράει νυφικό, ούτε φόρεμα. Έχει διαλέξει ένα λευκό κουστούμι σε ίσια γραμμή το οποίο την τονίζει όμορφα στα σημεία που χρειάζεται, ενώ λευκές γόβες ντύνουν τα πόδια της. Τα καστανά σκούρα μαλλιά της είναι πιασμένα χαμηλά σε έναν όμορφο σινιόν κότσο, από κοσμήματα αποφάσισε να βάλει δύο λευκές πέρλες στολίζοντας τα αυτιά της... και το μακιγιάζ της λιτό, ήσυχα μάτια, μια μικρή γυαλάδα τονίζοντας τα ζυγωματικά, λίγο ρουζ να ροζίσουν τα μάγουλα... και ένα κραγιόν κοντά στην απόχρωση των χειλιών της!

Προχωρώντας προς το δημαρχείο την συνοδεύει ο θείος της, ο αδερφός της μαμάς της τον οποίο και λατρεύει... στο πρόσωπο του από μικρή έβλεπε την πατρική φιγούρα που χρειαζόταν, πλέον όμως εκείνος έχει μετακομίσει στην Θεσσαλονίκη και τον βλέπουν σπάνια με τη μητέρα της. Ακριβώς δίπλα τους περπατάει κι η μαμά της, χαμογελαστή κι ευτυχισμένη... η πιο σημαντική στιγμή της μονάκριβης κόρης της έφτασε κι εκείνη αξιώθηκε να είναι στο πλευρό της.

Η Νεφέλη οδεύοντας προς τον Αλέξη τον παρατηρεί να στέκεται έξω από το δημαρχείο κρατώντας την ανθοδέσμη, δεν δείχνει αγχωμένος σε αντίθεση με εκείνη που η καρδιά της κοντεύει να σπάσει από το πόσο γρήγορα χτυπάει... είναι όμορφος όμως, τα μαλλιά του ως συνήθως ατημέλητα σκέφτεται κι αυτό το κουστούμι του...

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now