Κεφάλαιο 3

9.6K 707 46
                                    



Στο διαμέρισμα του Κώστα επικρατεί μια νεκρική σιγή... κι οι τρεις νεαροί είναι απορροφημένοι στις σκέψεις τους ο καθένας. Ο Αλέξης, μια βδομάδα μετά τις εντάσεις στο σπίτι του προσπαθεί να σκεφτεί τι να κάνει ώστε να ''ξεμπλέξει'' από την ιστορία που ο θείος του τον έβαλε και το χειρότερο απ όλα όπως λέει οι ιδέες που μπήκαν στο μυαλό της μητέρας του να γίνει γιαγιά...

Μόνο στην ιδέα του να γινόταν πατέρας  πάθαινε κρίση. Πάντα αντιπαθούσε τα παιδιά, ήταν μπελάς έλεγε... δεν κατάφερε να ξεχάσει εκείνη τη μπέμπα, την κόρη του ξαδέρφου του, του Ηλία που ενώ είχαν πάει επίσκεψη να τους δουν είχε πάρει το τσόκαρο της μαμάς της και νομίζοντας το παιχνίδι του το είχε φέρει καπέλο και μια άλλη φορά πάλι ένας μπόμπιρας που έπαιζε στην παιδική χαρά και πετούσε πετραδάκια καταλάθος τον είχε σημαδέψει και πετύχει!

Γι αυτό και μόνο στην ιδέα ένα τέτοιο τερατάκι να ήταν δημιούργημα δικό του...

«Απαπαπαπαπα δεν υπάρχει περίπτωση!!!» μονολογεί σπάζοντας την σιωπή στο μικρό διαμέρισμα.

«Τι λες ρε μαλάκα;» τον ρωτάει απορημένα ο Γιάννης.

«Ε; Τι; Τι είπα;» αναρωτήθηκε εκείνος χαμένος...

«Για ποιο πράγμα δεν υπάρχει περίπτωση;» τον ρώτησε.

«Να κάνω την επιθυμία των δικών μου και του συγχωρεμένου θείου πραγματικότητα...» του εξηγεί ο Αλέξης κι ο Γιάννης πιάνει το νόημα.

«Πάντως ήταν μεγάλη ευκαιρία αυτό... μια φορά συμβαίνει στη ζωή... βασικά καμιά αν σκεφτώ εμένα, εκτός αν έχω κανέναν πλούσιο θείο και το μάθω τυχαία.» σχολιάζει και αστειεύεται ο Κώστας.

«Θα συμφωνήσω με τον Κώστα, μια φορά έχεις την ευκαιρία να γίνεις πάμπλουτος...» συμφωνεί κι ο Γιάννης με τον Κώστα...

«Και μια φορά παντρεύεσαι ίσως;» κοροϊδεύει ο Αλέξης.

«Καλά, ο γάμος είναι κάτι σχετικό.. μπορεί να μη ταιριάξεις με τον άλλο και να χωρίσεις μια μέρα!» λέει ο Κώστας κι ο Αλέξης τον κοιτάζει λες και του ήρθε η Θεία Φώτιση.

«Τι κάνεις; Ξανά πες το!»

«Ο γάμος είν...» τον διακόπτει.

«Τι κάνεις μετά το γάμο ρώτησα...»

«Χωρίζεις ρε παιδί μου... Δεν ταιριάζουν όλοι με όλους. Μπορεί στην αρχή όλα να μοιάζουν ειδυλλιακά, να νομίζεις πως βρήκες το άλλο σου μισό και στην τελική όλο αυτό να ήταν μια φούσκα η οποία όταν σκάσει χάνονται όλα. Ε, θα χωρίσεις... τι θα κάνεις...» παραδέχεται ο Κώστας.

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now