Κεφάλαιο 54

6.9K 559 22
                                    

«Φίλιππος Αναστασιάδης...» λέει ο Σωκράτης στον Αλέξη και αφήνει έναν φάκελο μπροστά του με κάποιες φωτογραφίες και στοιχεία «...ετών 38, γεννημένος στην Δραπετσώνα από μια φτωχή οικογένεια. Από μικρή ηλικία είχε προβλήματα με τον νόμο και μπαινοέβγαινε στη φυλακή, αλλάζει συχνά ταυτότητα ανάλογα με το θύμα που θέλει να προσεγγίσει...» συνεχίζει να του λέει κι ο Αλέξης απορεί για ποιο λόγο να τον ενδιαφέρει να μάθει πράγματα γι αυτόν τον άντρα.

«Κι εγώ τι σχέση έχω με αυτόν;»

«Κατά 70% υπάρχει πιθανότητα να είναι ο βιολογικός πατέρας του Νικήτα... πριν καμιά δεκαετία κοντά είχε συλληφθεί για μια ένοπλη ληστεία και στα έγγραφα που είχε πάνω του η ταυτότητα έφερε το όνομα ενός Σπύρου Γεωργίου, αλλά αφού οι αρχές έκαναν ταυτοποίηση αναδείχτηκε πως τα στοιχεία ήταν πλαστά... και πως ήταν ο Φίλιππος Αναστασιάδης. Ζήτησα από κάτι γνωστούς να με βοηθήσουν και το πολύ σε δύο, τρεις μέρες θα έχουμε τα αποτελέσματα στα χέρια μας...» του λέει ο Σωκράτης.

«Εγκληματίας...» σφίγγει τις γροθιές του από θυμό «Σ' ευχαριστώ Σωκράτη... για όλα!»

«Αλίμονο παιδί μου... απλά θα ήθελα να σου ζητήσω να χαλαρώσεις λίγο με αυτό το θέμα και να χαλαρώσεις, δεν κάνει να είσαι συνέχεια στη τσίτα. Όλα θα γίνουνε...»

***

Νωρίς το απόγευμα ο Αλέξης γυρίζει στο σπίτι, ο Νικήτας τρέχει να τον αγκαλιάσει και η Νεφέλη ακολουθεί αφήσει ένα απαλό φιλί στο μάγουλο. Την αγκαλιάζει και χαϊδεύει την κοιλιά της χαιρετώντας τα διδυμάκια του... το αγοράκι του και το κοριτσάκι του όπως ο γυναικολόγος τους αποκάλυψε στην τελευταία επίσκεψη.

«Πως ήταν η μέρα σου;» τον ρωτάει η Νεφέλη ενώ μετά από ώρα κάθονται στον καναπέ, ενώ ο Νικήτας βρίσκεται στο δωμάτιο και διαβάζει.

«Όπως πάντα...» παραδέχεται ο Αλέξης.

«Αλέξη...» διστάζει.

«Τι είναι μωρό μου;» αναρωτιέται ενώ κάνει ζάπινγκ στην tv.

«Να... εδώ και καιρό σε αισθάνομαι αποστασιοποιημένο και θα ήθελα να συζητήσουμε γι αυτό!» παραδέχεται εκείνη.

«Τι; Όχι μωρό μου... δεν έχω αποστασιοποιηθεί από εσένα, απλά.. με όλα ήρθαν μαζεμένα και πρέπει να ανταπεξέλθω στις καταστάσεις. Ύστερα, δεν πρέπει να σε σκοτίζω με προβλήματα στην κατάσταση σου..» γυρίζει το σώμα του αντικριστά με το δικό της και της χαϊδεύει το μάγουλο.

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now