Ο Αλέξης φτάνει στο διαμέρισμα του Κώστα, ο Γιάννης είναι ήδη εκεί και κάθεται στον καναπέ χαζεύοντας στο κινητό του... με τα πόδια ανεβασμένα στο τραπεζάκι. Ο Αλέξης βγάζει το τζάκετ του και κάθεται δίπλα του, ο Κώστας τον ρωτάει αν θέλει κάτι να πιει κι ύστερα του φέρνει μια μπύρα... κι άλλη μια στον Γιάννη.
«Η γιατρέσσα που είναι;» τον ρωτάει ο Αλέξης.
«Πήγε από το σπίτι σου, πήρε τηλέφωνο την Νεφέλη κι αφού της είπε πως είναι μόνη είπε να πάει μια βόλτα από εκεί... εσύ πως κι από τα λημέρια μας; Γιατί δεν κάθεσαι σπιτάκι σου, με το γυναικάκι σου;» τον πειράζει ο Κώστας... αλλά και θέλει να του βάλει μυαλό, μια ευκαιρία έχει και πρέπει να το καταλάβει... Η Λίνα του έχει πει τα καλύτερα για την Νεφέλη.
«Αφού δεν το θέλει το γυναικάκι του...» σχολιάζει ο Γιάννης... λάθος του όμως γιατί λαμβάνει ένα δολοφονικό βλέμμα από τον Αλέξης.
«Μήπως το θες εσύ το γυναικάκι μου;» τον ειρωνεύεται «Σε έχω δει πως την ζαχαρώνεις και την κοιτάς... κομμένα αυτά!»
«Όπα, όπα... χαλάρωσε! Δεν την ζαχαρώνω όπως λες... και στην τελική μάτια έχω και βλέπω ότι εσύ αγνοείς ρε Αλέξη... της συμπεριφέρεσαι λες και είναι η πιο ασήμαντη γυναίκα στον κόσμο και θεώρησα πως δεν την θέλεις...»
«Μπορεί να μη την θέλω... αλλά είναι γυναίκα μου! Όταν την χωρίσω κάνε ότι θες...»
«Ε είσαι πολύ μαλάκας!» εκνευρισμένα σχολιάζει ο Κώστας και σηκώνεται για να βγει στο μπαλκόνι.
Από την άλλη πλευρά η Νεφέλη με την Λίνα κάθονται στον καναπέ του νέου της διαμερίσματος και απολαμβάνουν το κρασί τους συζητώντας... η Λίνα είπε στην Νεφέλη που βρίσκετε ο Αλέξης κι εκείνη ένιωσε ένα βάρος να φεύγει από πάνω της, ασυναίσθητα ένιωσε ήρεμη...
«Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει κάτι...» παραδέχεται πρωτίστως στον εαυτό της κι ύστερα στην Λίνα.
«Ναι, εντάξει έχεις δίκιο... και στην τελική πολύ συζητήσαμε γι αυτόν! Δεν θα κάτσεις να σκάσεις.. θα βρεις άλλον καλύτερο!!!»
«Λίνα...» διστάζει η Νεφέλη.
«Μη το πεις...»
«Νομίζω πως έχω αρχίσει να τον ερωτεύομαι...»
«Το είπες...» ξεφυσάει η Λίνα «...γιατί η γυναίκες είμαστε τόσο ηλίθιες και πάμε κι ερωτευόμαστε όλους τους μαλάκες;»
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...