Το βράδυ η Λίνα, ο Κώστας κι ο Γιάννης βρέθηκαν στο διαμέρισμα των νεόνυμφων... η Νεφέλη ετοίμασε διάφορες λιχουδιές και εδέσματα για να τους καλωσορίσει και όλοι σχολίασαν με τα καλύτερα λόγια! Όλα αυτά τα είχε μάθει μικρή από τη μητέρα της και τη γιαγιά της... που την έχανες, που την έβρισκες σε μια κουζίνα ήταν μέσα στα αλεύρια και τις ζύμες...
«Χμμ... τι νόστιμο που είναι αυτό! Θέλω την συνταγή... είναι τέλειο!» σχολιάζει η Λίνα κι ο Κώστας δίπλα της γελάει «Προς τι ο γέλωτας μωρό μου;» σμίγει τα φρύδια της.
«Είσαι σίγουρη ότι θες να μπεις στην κουζίνα; Μήπως έχουμε καμιά έκρηξη φοβάμαι;»
«Γελάσαμε... χα χα χα...» τον ειρωνεύεται εκείνη κι εκείνος της δίνει ένα πεταχτό φιλί, τουλάχιστον προσπαθεί γιατί πλέον του κάνει την θυμωμένη...
«Όντως είναι πολύ νόστιμο... μας κακομαθαίνεις...» ο Γιάννης λέει στην Νεφέλη κι εκείνη του χαμογελάει ντροπαλά, πράγμα που δεν περνάει απαρατήρητο από τον Αλέξη.
«Μη τρως για να μη κακομαθαίνεις τότε...» σχολιάζει εκείνος.
«Αλέξη... πως μιλάς έτσι;» τον ρωτάει η Νεφέλη.
«Πλάκα έκανα... τσιμπήσατε;» τους κοιτάει όλους και λέει... ύστερα γελάει κι αμήχανα τον ακολουθούν κι οι άλλοι.
Η βραδιά κύλησε ήρεμα, μετά από μπόλικο φαγητό και κρασί οι φίλοι του ''ζευγαριού'' έφυγαν κι η Νεφέλη άρχισε να μαζεύει το τραπέζι βάζοντας τα πιάτα και ποτήρια στο πλυντήριο πιάτων. Τελειώνοντας συμμάζεψε το σαλόνι ενώ ταυτόχρονα με την άκρη του ματιού της παρατηρούσε τον Αλέξη... ο οποίος ατάραχος μια κοιτούσε τηλεόραση και την άλλη χάζευε το κινητό του.
«Με το σπίτι δεν έχεις καλές σχέσεις;» τον ρωτάει αφού τελειώσει με το συμμάζεμα.
«Τι εννοείς;» την κοιτάζει απορημένος.
«Η ακαταστασία λέω... δεν σε ενοχλεί;»
«Όχι... δεν έχω τέτοια θέματα... και στο σπίτι ξέρεις τα κάνει η μάνα μου οπότε...»
«Ναι, αλλά εδώ δεν είναι η κυρία Μαρία για να τα κάνει...» του λέει.
«Είσαι εσύ όμως...» τόσο φυσικά σχολιάζει.
«Κι εγώ δηλαδή τι είμαι; Υπηρέτρια σου;»
«Δεν είσαι υπηρέτρια μου, αλλά αφού κάνεις κέφι να τα καθαρίζεις... εμένα δεν μου πέφτει λόγος!»
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...