Ο Αλέξης τους άφησε γιατί είχε μια δουλειά όπως τους ανέφερε κι εκείνοι θα αποφάσιζαν για το που θα συνέχιζαν την βραδιά τους... η Νεφέλη όμως ζήτησε από την Λίνα να πάνε λίγο παραπέρα και της εξέφρασε την επιθυμία της να γυρίσει στο διαμέρισμα της.
«Είσαι σίγουρη; Θα περάσουμε όμορφα... και δεν θα κάτσουμε πολύ, ένα ποτό θα πιούμε... έλα μη μου το χαλάς!» την παρακαλάει η Λίνα κι η Νεφέλη νιώθει να πιέζεται.
«Αλήθεια... κάποια άλλη φορά να το ξανά κανονίσουμε, απλά θέλω να πάω σπίτι να ξεκουραστώ.»
«Σίγουρα; Μήπως αυτός ο μπαμπουίνος φταίει που έχασες το κέφι σου;»
Γελάει η Νεφέλη...
«Πως τον είπες; Δεν υπάρχεις... πάντως όχι δεν φταίει αυτός για κάτι, απλά θα ήθελα να ξαπλώσω και να χαλαρώσω...»
«Ωραία, να σε πάμε σπίτι πρώτα...» λέει εν τέλει η Λίνα και πλησιάζει τους δύο άντρες τον Κώστα και τον Γιάννη.
«Λοιπόν, που θα πάμε; Αποφασίσατε;» αναρωτιέται ο Κώστας.
«Η Νεφέλη θέλει να πάει σπίτι της... οπότε την αφήνουμε στο διαμέρισμα της και συνεχίζουμε.
«Μπορώ να την πάω εγώ...» προσφέρεται ο Γιάννη και λαμβάνει ένα δολοφονικό βλέμμα από τον Κώστα «...δηλαδή, εννοώ γιατί να χαλάσετε την βραδιά σας εσείς το ζευγάρι; Έτσι κι αλλιώς κι εγώ δεν έχω πολύ όρεξη για ποτό. Καλύτερα να πάω σπίτι...»
«Νεφέλη είσαι εντάξει με αυτό;» την ρωτάει η Λίνα κι η κοπέλα αν και στην αρχή μοιάζει διστακτική... δέχεται.
Στο αμάξι του Γιάννη στην αρχή επικρατεί πλήρης ησυχία... ύστερα όμως εκείνος κάνει το πρώτο βήμα να ξεκινήσει συζήτηση βλέποντας πως και η γυναίκα στο πλευρό του ίσως να νιώθει αμήχανα.
«Με τι ασχολείσαι Νεφέλη;» την ρωτάει.
«Νοσηλεύτρια είμαι... εργάζομαι στο ίδιο νοσοκομείο με την Λίνα, από εκεί γνωριζόμαστε.» του δίνει μια επιπλέον πληροφορία εκείνη «Εσύ;» τον ρωτάει ύστερα.
«Εγώ έχω τελειώσει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο... δεν εργάζομαι όμως πάνω στο αντικείμενο μου, προς το παρόν είμαι μπαρίστα στην καφετέρια ενός φίλου μου.» της απαντάει κι εκείνος με τη σειρά του.
«Ααα μια χαρά...» χωρίς να ξέρει τι άλλο να πει σχολιάζει εκείνη...
«Και πόσο είσαι;» την ρωτάει.
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...