Κεφάλαιο 11

8K 690 64
                                    


Η Λίνα στις 7 το απόγευμα ήταν ήδη στο διαμέρισμα της Νεφέλης για να αποφασίσουν τι θα ήταν ωραίο να φορέσει στην έξοδο απόψε το βράδυ... για αρχή ήταν κανονισμένο να δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο που διάλεξε η Λίνα κι ύστερα αν είχαν όρεξη να συνέχιζαν ίσως σε κάποιο μπαράκι την βραδιά τους!

Η Νεφέλη μπαίνει στο δωμάτιο της με την πετσέτα τυλιγμένη γύρω από τα μαλλιά της και φορώντας τη ζεστή της φόρμα κάθεται στην άκρη του κρεβατιού της... καθώς παρατηρεί την φίλη της να δημιουργεί ένα βουνό από ρούχα πάνω στο κρεβάτι... Τα περιεργάζεται με προσοχή... λες και έχει να λύση κάποιο γρίφο ή μυστήριο... ασυναίσθητα γελάει με την συμπεριφορά της Λίνας.

«Τι έπαθες;» αναρωτιέται εκείνη.

«Τίποτα... απλά γελάω με το ύφος σου!» παραδέχεται η Νεφέλη.

«Μα είναι να μην έχω αυτό το ύφος; Όταν έχεις τόσα όμορφα ρούχα... και δεν τα φοράς;» απορεί η Λίνα και η Νεφέλη ανασηκώνει αδιάφορα τους ώμους.

«Που να τα βάλω; Στο νοσοκομείο;» αναρωτιέται η κοπέλα.

«Εντάξει... έχεις ένα δίκιο σε αυτό, αλλά από εδώ και πέρα που θα βγαίνουμε οι δυο μας, με τα αγόρια μας και όταν θα βγαίνεις και με τον Αλέξη θα τα προτιμάς, τελείωσε!»

«Όπα, όπα... χαλάρωσε... δεν είναι αγόρι μου!»

«Θα γίνει!!!»

Η Λίνα την έβαλε να καθίσει σε μια καρέκλα και ξεκίνησε τα μαγικά της... όχι πως η Νεφέλη χρειαζόταν πολλά, αλλά αυτά τα λίγα και απλά. Πέρασε μια απαλή βάση σε όλο το πρόσωπο της, τόνισε τόσο όσο τα καστανά μάτια της για να τα τονίσει, τόνισε τις γωνίες της... έβαλε λίγο ρουζ να ροζίσουν τα μάγουλα της και στα χείλη της πέρασε ένα κόκκινο κραγιόν απογειώνοντας το αγγελικό της πρόσωπο. Στα μαλλιά της νεαρής κοπέλας αφού τα στέγνωσε με το πιστολάκι αποφάσισε να τους κάνει χαλαρές μπούκλες και ήταν έτοιμη... τα ρούχα... αχ γι αυτά τα ρούχα δυσκολεύτηκε, είχε τόσες επιλογές! Κατέληξε όμως σε ένα μαύρο ζιβάγκο και μια ψηλόμεση δερμάτινη φούστα, καλσόν σε απόχρωση του ποδιού και ψηλές μπότες... ενώ το σύνολο ολοκλήρωσε ένα καμηλό παλτό και μια μαύρη καπιτονέ τσάντα με αλυσίδα για να κρέμεται.

«Λοιπόν... είσαι υπέροχη!» σχολιάζει η Λίνα το τελικό αποτέλεσμα.

«Σίγουρα; Μήπως είναι υπερβολικό το μαύρο;» αναρωτιέται η Νεφέλη.

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now