«Ο μαλάκας δεν βλέπει την βέρα στο δάχτυλο της;» λέει εκνευρισμένα ο Αλέξης στον Κώστα κι ύστερα ξανά γυρνά το βλέμμα του προς την κατεύθυνση που είναι η Νεφέλη με την Λίνα... και ακριβώς δίπλα ο τύπος με τα μαύρα ρούχα που με το βλέμμα του την καίει.
«Σιγά μη τον νοιάζει η βέρα αυτόν... να πηδήξει θέλει, όχι να λογοδοθεί...» του λέει ψύχραιμα ο Κώστας.
«Και τι είναι η Νεφέλη να την πηδήξει αυτός; Παιχνιδάκι του;» σχολιάζει και γυρίζει να κοιτάξει τον Κώστα.
«Ρε μαλάκα χαλάρωσε... τι έπαθες; Στην τελική απλά την... Όπα, όπα...» ξεκινάει να πει ο Κώστας και σταματάει.
«Τι έγινε ρε;» αναρωτιέται ο Αλέξης και γυρίζει ξανά το βλέμμα του προς τις δύο γυναίκες... και τον ξένο άντρα.
Ο νεαρός με τα μαύρα έχει ήδη κάνει νόημα στον μπάρμαν να φτιάξει ένα ίδιο ποτό με αυτό που πίνει η Νεφέλη... και να της το προσφέρει, λέγοντας της πως είναι κερασμένο από εκείνον! Ο μπάρμαν το κάνει και το αφήνει μπροστά από την κοπέλα, η οποία το κοιτάει απορημένα στην αρχή ύστερα όμως ο νεαρός μπάρμαν της δείχνει από ποιον είναι... ο μαυροφορεμένος νεαρός της χαμογελάει... παίρνει το ποτό του και με δύο βήματα την έχει φτάσει κοντά της... η Λίνα της κάνει νόημα πως εγκρίνει και προφασίζεται πως θέλει τουαλέτα.
«Φίλιππος...» συστήνεται ο άντρας που βρίσκεται μπροστά της.
Ψηλός, μελαχρινός, σταρένια επιδερμίδα... σμαραγδένια μάτια, σαρκώδη χείλη, έντονες γωνίες... κι αν ρίξει μια φευγαλέα ματιά και στο σώμα του, ακόμη και με τα ρούχα από πάνω μπορεί να διακρίνει πως κατέχει όλες τις προδιαγραφές του ''τέλειου'' εμφανισιακά άντρα...
«Νεφέλη...» του απαντάει και χαμογελάει ντροπαλά.
«Παντρεμένη;» την ρωτάει κι εκείνη κοιτάζει στιγμιαία την βέρα στο δάχτυλο της... την αγγίζει και προτού απαντήσει... την προλαβαίνει άλλος.
«Ναι παντρεμένη...» ο Αλέξης βρίσκεται δίπλα της κι είναι έτοιμος να μαρκάρει την περιοχή του...
Στέκεται αντικριστά από τον Φίλιππο... ο οποίος μοιάζει πιο μεγαλόσωμος και γεροδεμένος από τον Αλέξη... που τον παρατηρεί και διακρίνει έναν αδιευκρίνιστο θυμό στο πρόσωπο του.
«Γι αυτό πάρε το ποτάκι σου... και κέρασε το αλλού, όχι στην δική ΜΟΥ γυναίκα...» σπρώχνει το ποτήρι που είναι πάνω στην μπάρα και μπροστά από την Νεφέλη προς τον Φίλιππο.
JE LEEST
Ο κληρονόμος
RomantiekΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...