Κεφάλαιο 20

8.4K 691 56
                                    


«Μήπως δεν κάνουμε καλά που τις παρακολουθούμε;» ρωτάει ο Κώστας τον Αλέξη.

«Εσύ δεν το πρότεινες; Τι με ρωτάς εμένα;» του απαντάει ο Αλέξης ενώ κατεβαίνει από το αμάξι.

«Έχεις δίκιο... εγώ το πρότεινα! Καλά κάνουμε λοιπόν, γιατί ok εσένα μπορεί να μη σε ενδιαφέρει αν κάποιος απόψε κάνει καμάκι στην Νεφέλη, αλλά εγώ... εγώ νοιάζομαι για το κοριτσάκι μου και δεν επιτρέπω σε κανέναν να την γλυκοκοιτάζει.» μονολογεί ο Κώστας καθώς πλησιάζουν την είσοδο του κλαμπ όπου πριν λίγο οι δύο γυναίκες μπήκαν μέσα.

«Και τι... θα αφήσουμε τον κάθε τυχάρπαστο να γλυκοκοιτάζει την Νεφέλη;» σχολιάζει θυμωμένα ο Αλέξης.

«Ελεύθερη...» πάει να πει ο Κώστας, αλλά το ξανασκέφτεται «...''ελεύθερη''...» κάνει τα χέρια του ως εισαγωγικά «...κοπέλα είναι, γιατί να μη την φλερτάρουν;» τον ρωτάει.

«''Ελεύθερη''...» τον μιμείται ο Αλέξης «...δεν είναι!»

«Πάντως ούτε και παντρεμένη...»

Μπαίνουν μέσα και διακρίνουν πλήθος κόσμου να γεμίζει τον χώρο... άλλοι στο μπαρ, άλλοι στα διάφορα τραπεζάκια και οι περισσότεροι στο κέντρο του μαγαζιού όπου είναι και η πίστα χορού... να λικνίζουν τα κορμιά τους στον ρυθμό της μουσικής!

«Τι μαλακίες είναι αυτές;» αναρωτιέται ο Αλέξης ακούγοντας τα τραγούδια.

«Αυτά αρέσουν στο μωρό μου...» του απαντάει ο Κώστας...

«Σκυλού είναι;» του λέει φωναχτά δίπλα από το αυτί του, για να τον ακούσει... και λαμβάνει μια δολοφονική ματιά από τον Κώστα.

Πλησιάζουν προς το μπαρ και πιάνουν δυο σκαμπό που είναι άδεια... ο Κώστας αρχίζει να σκανάρει την περιοχή για να της βρει, αλλά με τόσο κόσμο τριγύρω δύσκολο και ο χαμηλός φωτισμός δεν ευνοεί τον σκοπό του!

«Τις βρήκες;» του φωνάζει ο Αλέξης.

Κουνάει αρνητικά το κεφάλι του...

Η Νεφέλη κι η Λίνα βγαίνουν από τις τουαλέτες και προχωράνε προς την άκρη του μπαρ όπου και έχουν αφήσει τα πράγματα τους, ευχαριστούν τον μπάρμαν που τα πρόσεξε και κάθονται ύστερα στα ψηλά σκαμπουδάκια...

«Ωραία δεν είναι;» την ρωτάει η Λίνα, μιλώντας κοντά στο αυτί της.

«Εντάξει... η μουσική δεν είναι του γούστου μου...» παραδέχεται η Νεφέλη...

«Αααχ... πρέπει να σου κάνω μαθήματα ποιοτικής μουσικής...» αστειεύεται η Λίνα

«...Με ρωτάς τι κάνω, επιτυχία κάνω.

Τον ουρανό τον φτάνω κι ακόμα παραπάνω.

Με ρωτάς αν έχω τα κότσια να σε έχω,

μωρό μου εγώ αντέχω εσένα και άλλες δυο

Σαν Γνήσιο Αρσενικό...» τραγουδάει η Λίνα και χορεύει ταυτόχρονα με την Νεφέλη να γελάει... από το πόσο κεφάτη είναι η φίλη της «...έλα κι εσύ... μη μου το χαλάς!» της ζητάει και την τραβάει προς το μέρος της.

«Ρε...» λέει ο Κώστας στον Αλέξη και τον σκουντάει... ο οποίος βαριέται αφάνταστα το μέρος.

«Τι έγινε ρε; Γιατί σκουντάς;» του λέει και σηκώνεται από το σκαμπό.

«Αυτές είναι...» σχολιάζει ο Κώστας και του δείχνει που να κοιτάξει...

Το βλέμμα του ταξιδεύει προς το σημείο που του υποδεικνύει ο Κώστας και τις βλέπει... βασικά, την βλέπει διότι η Λίνα δεν τον απασχολεί και πολύ που είναι και τι κάνει εν αντιθέσει με την Νεφέλη... για την οποία δεν μπορεί να προσδιορίσει αυτά που σκέφτεται και αισθάνεται. Όταν είναι κοντά της, του αρέσει ο τρόπος που του μιλάει, το πώς έχει για όλα έχει κάτι να πει, το πώς ξέρει να προσεγγίσει τους ανθρώπους... το χαμόγελο της, αυτή η αθωότητα της. Από την άλλη όμως... δεν πρέπει να τον ''συγκινούν'' αυτά. Δεν είναι τέτοιος! Έχει άλλη φιλοσοφία...

Την παρατηρεί που χορεύει και μαγεύεται...

Πόσο της πάει αυτό το κόκκινο φόρεμα που με τόση χάρη και ομορφιά αγκαλιάζει το κορμί της... δεν δείχνει προκλητικό πάνω της, αλλά θηλυκό! Τα καστανά σκούρα μαλλιά της ανεμίζουν καθώς εκείνη κάνει τις χορευτικές της φιγούρες παρέα με την Λίνα... το χαμόγελο στα χείλη της, σπάνια την παρατηρεί να γελάει... είναι συνήθως μελαγχολική... αλλά είναι και διαφορετική. Καμία σχέση με όλες τις γυναίκες που έχει γνωρίσει... ακόμη και εκείνη, πριν χρόνια... δεν ήταν έτσι! Τι κάθεται και συγκρίνει όμως; Εκείνη... δεν άξιζε!

«Γη... καλή Αλέξη!» του φωνάζει ο Κώστας.

«Τι φωνάζεις ρε μαλάκα;» τον ρωτάει.

«Που ταξιδεύεις ρε μαλάκα;»

«Πουθενά... λέγε τι θες;»

«Να σου πω... αυτός εκεί ο ξανθομάλλης στη γωνία, κοζάρει την Λίνα εδώ και ώρα... τι να κάνω;»

«Τι με ρωτάς εμένα; Άσε τον να την κοζάρει, αν δεν απλώσει τα χέρια του είναι μια χαρά...»

«Άκυρο...» λέει ο Κώστας.

«Τι άκυρο;» αναρωτιέται ο Αλέξης.

«Για την Νεφέλη ενδιαφέρεται...» τι έκανε λέει;

Ο κληρονόμοςOnde histórias criam vida. Descubra agora