«Καλημέρα Αλέξη, ενοχλώ;» το κεφάλι του Σωκράτη ξεπροβάλει στη σχισμή της πόρτας.
«Όχι, όχι έλα πέρασε..» του λέει ο Αλέξης και συμμαζεύει τα χαρτιά μπροστά του.
«Λοιπόν.. ορίστηκε η δικάσιμος!» του ανακοινώνει κι ο Αλέξης χαμογελάει.
«Επιτέλους...» ξεφυσάει.
«Θα ζητήσω και εξέταση από ψυχίατρο... έχουμε την κατάθεση του προπονητή, το πόρισμα του ιατροδικαστή, τις μαρτυρίες των υπαλλήλων στο περιστατικό τότε που επιτέθηκε σε μια κοπέλα εδώ στο γραφείο.. Θεωρώ πως θα είναι η πιο εύκολη δίκη που έχω κάνει στη ζωή μου...» παραδέχεται ο Σωκράτης «...όμως είσαι σίγουρος;» τον ρωτάει ύστερα.
«Δεν έχω δεύτερες σκέψεις Σωκράτη... είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρος! Στο είχα ζητήσει άλλωστε αυτό, το θέμα της επιμέλειας και πριν μάθω γι αυτό το γεγονός. Θέλω τον γιο μου μαζί μου...» λέει ο Αλέξης με σιγουριά.
«Απλά.. είναι μάνα και...»
«Μάνα...» γελάει ο Αλέξης «...προσβάλλει όλες τις μανάδες με τις πράξεις της! Αλλά τέλος πάντων, εγώ στον Νικήτα δε θα απαγορεύσω να την βλέπει αν εκείνος το θελήσει, όμως... θέλω να είναι μαζί μου και να ξέρω πως είναι καλά! Όχι να τον βλέπω κάποιες ώρες... κι ύστερα εκείνος να επιστρέφει σε εκείνη και δεν ξέρω τι θα μπορούσε να του κάνει.. Άλλωστε κι εσύ ο ίδιος είπες πως θα ζητήσεις να εξεταστεί από ψυχίατρο, αφού δεν είναι καλά... και φαίνεται.»
Νωρίς το απόγευμα ο Αλέξης γυρίζει στο σπίτι. Προχωράει προς το καθιστικό όπου και βρίσκει την Νεφέλη και τον Νικήτα να παίζουν ''γκρινιάρη'', τους καλησπέριζει κι αφήνει από ένα φιλί και στους δύο ξεχωριστά κι ύστερα κάθεται ανάμεσα τους παρατηρώντας στο παιχνίδι...
«Έξι... χμμ έχω τη νίκη στο τσεπάκι μου!» λέει υπερήφανα ο Νικήτας.
«Για να δούμε...» γελάει η Νεφέλη και παίρνει το ζάρι στο χέρι της.
«Έξι...» κατσουφιάζει ο Νικήτας.
«1,2,3,4,5,6... ένα βήμα πριν τη νίκη!» λέει ενθουσιασμένα η Νεφέλη.
«Να ρίξω εγώ;» ρωτάει ο Αλέξης τον Νικήτα.
«Μπαμπά... χάνω που χάνω ας χάσω με αξιοπρέπεια.» σχολιάζει ο Νικήτας.
«Αν σε πιάσω στα χέρια μου...» τον γαργαλάει ο Αλέξης κι ο μικρός ξεκαρδίζεται στα γέλια «...κοίτα τώρα πως στο τέλος οι μεγάλοι παίχτες ανατρέπουν το παιχνίδι!» κοκορεύεται ο Αλέξης και παίρνει το ζάρι στο χέρι του. Το κουνάει, το φυσάει ανάμεσα από τις παλάμες του... και το ρίχνει «ΈΞΙ!» ενθουσιάζεται μαζί με τον Νικήτα κι η Νεφέλη κάνει τάχα πως κατσουφιάζει κι εκείνος της πειράζει την μύτη ύστερα την τραβά στην αγκαλιά του «Δεν πειράζει μωρό μου, εσύ κερδίζεις στην αγάπη...» της ψιθυρίζει στο αυτί κι εκείνη γελάει.
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...