Κεφάλαιο 7

7.8K 662 24
                                    


Η Νεφέλη έφτασε στο σπίτι της Λίνας ένα μισάωρο νωρίτερα από το άγχος της γι αυτό που πήγαινε να κάνει... μια μικρή φωνούλα, αυτή της λογικής της έλεγε πως όλο αυτό ήταν ένα τεράστιο λάθος και πάνω απ όλα ανήθικο μα από την άλλη όλο αυτό θα το έκανε για το καλό της μητέρας της, για να γίνει εκείνη καλά! Η ζυγαριά έγερνε στο να το κάνει.. δεν υπήρχε άλλη λύση, δεν είχε άλλο τρόπο για να ανταπεξέλθει σε όλο αυτό.

«Αν το έχεις μετανιώσει Νεφέλη μου...» πάει να πει η Λίνα, μα η Νεφέλη δεν θέλει να σκεφτεί άλλο... είναι σίγουρη!

«Θα το κάνω! Δεν υπάρχει άλλη λύση... θα το κάνω!» μονολογεί η Νεφέλη και νιώθει σίγουρη πως μπορεί να το κάνει...

«Ωραία, είσαι έτοιμη; Θες να ξεκινήσουμε;» ρωτάει η Λίνα κι εκείνη της γνέφει καταφατικά...

Στον δρόμο για το σπίτι του Κώστα η Νεφέλη μένει σιωπηλή να κοιτά έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου... η Λίνα δεν την ενοχλεί, σκέφτεται πως είναι καλύτερο να δουλέψει τις σκέψεις της κι αν έχει έστω κι έναν ενδοιασμό γι αυτό που πάει να κάνει... να αλλάξει γνώμη! Άλλωστε δεν την πίεσε να το κάνει, απλά της πρότεινε μια λύση η οποία ήταν λυτρωτική για εκείνη... την έβλεπε, όσο κι αν δεν ήθελε να το δείξει πιεζόταν.

Την πόρτα του διαμερίσματος την ανοίγει ο Κώστας, χαμογελάει στις δύο γυναίκες και τους κάνει χώρο να περάσουν στο μικρό διαμέρισμα... η Λίνα του συστήνει τη Νεφέλη κι εκείνος τείνει το χέρι του για χειραψία.

«Νεφέλη, από εδώ ο Κώστας... η σχέση μου!» σχολιάζει η Λίνα.

«Χαίρω πολύ!» λέει συγκρατημένα η Νεφέλη και προχωράνε κι οι τρεις προς τον καναπέ... με την αμηχανία από πλευράς της Νεφέλης να είναι εμφανής.

«Ο φίλος μου δεν έχει έρθει ακόμα, αλλά σε λίγα λεπτά θα ναι εδώ... να σου φέρω κάτι να πιεις;» απολογείται ο Κώστας κι ευγενικά ρωτάει τη Νεφέλη.

«Λίγο νερό αν δεν σου κάνει κόπο...»

Λίγες στιγμές αργότερα στο διαμέρισμα καταφτάνει ο Αλέξης...

Η Λίνα κάνεις της συστάσεις κι εκείνος για λίγο κάθετε και παρατηρεί για λίγο την κοπέλα που έχει απέναντι του... σε καμία περίπτωση υπό άλλες συνθήκες δεν θα γυρνούσε να την κοιτάξει, αλλά εδώ που έφτασαν τα πράγματα είναι η πιο πειστική έκδοση γυναίκας που θα του άλλαζε όλη του την φιλοσοφία για τον γάμο...

Ο κληρονόμοςWhere stories live. Discover now