«Μήπως να βάλω απλά το τζινάκι μου και να ρθω;» ξεφυσάει ο Αλέξης μέσα από το δοκιμαστήριο.
«Μα τι λες; Εδώ κάνουν ολόκληρη γιορτή για τον καινούργιο πρόεδρο... που είσαι εσύ και θα πας απλά με ένα τζινάκι; Έλα, έλα δεν ακούω κουβέντα δοκίμασε και το άλλο το μαύρο!» του λέει η Νεφέλη κι εκείνος στριφογυρίζει αγανακτισμένα τα μάτια του.
«Γραβάτα όμως δε θα βάλω... κάθε μέρα φοράω, δε μπορεί να ανεχτεί περισσότερη φλωριά ο εαυτός μου!» γκρινιάζει εκείνος ανοίγοντας την κουρτίνα του δοκιμαστηρίου για να τον δει η Νεφέλη.
«Χμ.. το μαύρο ή το σκούρο μπλε τώρα;» φαίνεται σκεπτική εκείνη δίχως να δίνει και πολύ βάση σε όλα λέει ο Αλέξης.
«Και τα δύο χάλια είναι..» λέει ο Αλέξης.
«Καλύτερα το σκούρο μπλε θα έλεγα, έχει ωραία υφή και στο μάτι μοιάζει αρκετά όμορφο... ε και σου δίνει ένα άλλο κύρος! Τέλεια, πάμε να δούμε και πουκάμισο τώρα!» του κλείνει την κουρτίνα και του ζητάει να κάνει γρήγορα.
«Θύμισε μου να μη ξανά βγω μαζί σου για ψώνια!» σχολιάζει ο Αλέξης καθώς εκνευρισμένα βγάζει το κουστούμι από πάνω του.
Έχοντας πλέον ψωνίσει όλα όσα χρειαζόταν ο Αλέξης για την βραδιά καλωσορίσματος του προέδρου.. στην εταιρεία κάνουν βόλτες μέσα στο εμπορικό και χαζεύοντας τις βιτρίνες! Όταν το μάτι του Αλέξη κολλάει σε ένα παστέλ χρώματος φόρεμα με τιράντες... και σταματάει εκεί.
«Τι έπαθες;» τον ρωτάει η Νεφέλη απορημένη.
«Αυτό θα βάλεις στην δεξίωση!» της λέει.
«Μα εγώ έχω τι να...» δεν την αφήνει να ολοκληρώσει την πρόταση της, την τραβάει μέσα και της το αγοράζει!
Η βραδιά για το καλωσόρισμα του προέδρου έφτασε. Ο Αλέξης είναι ήδη έτοιμος και ανυπόμονα περιμένει την Νεφέλη να ετοιμαστεί και να φύγουν... έχει άγχος! Ακόμα δεν της έχει μιλήσει για την Μαριάννα, γιατί πάντα όταν πήγαινε να το κάνει φοβόταν μην η Νεφέλη αρχίσει να έχει δεύτερες σκέψεις και αμφιβολίες... αλλά πλέον φοβάται μη γίνει καμιά στραβή και του θυμώσει για τα καλά! Εκείνη βγαίνει από το δωμάτιο πανέμορφη... λαμπερή! Σίγουρα θα τραβήξει όλα τα βλέμματα... θα είναι η ομορφότερη!
«Μήπως να... μήπως να έριχνες και κάτι από πάνω;» την ρωτάει και στραβοκαταπίνει.
«Έχω αυτή τη μεταξωτή εσάρπα..» του απαντάει εκείνη.
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...