Ο Αλέξης αφού αφήσει τον Νικήτα στο σχολείο ξανά γυρίζει στο σπίτι αντί για να πάει στην εταιρεία θέλοντας να περάσει λίγο χρόνο με την Νεφέλη.. να επανορθώσει για τη στάση που άθελα του έχει κρατήσει τόσο καιρό λόγω των προβλημάτων που τον βαραίνουν. Όταν τον αντικρίζει στην αρχή αγχώνεται και ανησυχεί μήπως κάτι συνέβη, σπεύδει όμως να την καθησυχάσει και να της πει... πως όλη τη μέρα θα την περάσουν μαζί, οι δυο τους!
«Μου έλειψες...» παραδέχεται ο Αλέξης ενώνοντας τα μέτωπα τους.
«Κι εμένα αγάπη μου.. πολύ!» τον αγκαλιάζει σφιχτά, νιώθει τους χτύπους της καρδιάς της να αυξάνονται επικίνδυνα. Τον λατρεύει τον άντρα της...
«Τι θες να κάνουμε;» την ρωτάει.
«Δεν ξέρω... μου αρκεί που είσαι εδώ μαζί μου!» του απαντάει χαμογελαστά.
«Ώρες, ώρες απορώ πως γίνεται να είσαι αληθινή...» της λέει και την σηκώνει στην αγκαλιά του για να προχωρήσει προς το υπνοδωμάτιο τους.
«Πάντα μου το λες αυτό...» γελάει η Νεφέλη «...αλλά κύριε Αναγνώστου είμαι αληθινή και δεν γλυτώνεις εύκολα από μένα!» σχολιάζει η Νεφέλη κι εκείνος την αφήνει απαλά πάνω από τα σκεπάσματα κι ύστερα χώνει το πρόσωπο του στη βάση του λαιμού της με την καυτή του ανάσα να την καίει... και τα φιλιά του μετά να απλώνονται επάνω.
«Δε θέλω να γλυτώσω από σένα...» παραδέχεται κι ανεβαίνει από πάνω της προσεκτικά και στεκούμενος στα γόνατα... ενώ την πιάνει από τους καρπούς ανασηκώνοντας τα χέρια της και ακινητοποιώντας την «...θέλω να βασανίζομαι από σένα! Όμως... με όμορφο τρόπο...» της χαρίζει ένα πονηρό γελάκι κι εκείνη χαμογελάει.
«Η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να σε βασανίσω...» παραδέχεται η Νεφέλη και γλείφει τα χείλη της.. προκαλώντας τον «...αλλά δεν φταίω, εσύ δε με αφήνεις...» πεταρίζει αθώα τα βλέφαρα της αναστατώνοντας τον.
«Δεν σε αφήνω... γιατί φοβάμαι, αλλά δεν αντέχω κι όλας!» παραδέχεται εκείνος βαριανασαίνοντας.
«Χμμ... δεν είναι όμως επικίνδυνα αυτά που σκέφτεσαι να μου κάνεις!» τον προκαλεί.
«Σέβομαι τον γιο μου και την κόρη μου..» παραδέχεται ο Αλέξης κι η Νεφέλη γελάει...
«Υπομονή άλλους 3,5 μήνες τότε αγάπη μου..» τον τσιγκλάει η Νεφέλη.
«Θα αρρωστήσω με τόσα κρύα ντουζ...» παραδέχεται ο Αλέξης φιλώντας την σε όλο το πρόσωπο... και τελικό σταθμό τα χείλη της.
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...