«Ανανεωμένη μου φαίνεσαι...» σχολιάζει η Λίνα καθώς ανακατεύει τη ζάχαρη στην κούπα της... ενώ βολεύεται στον καναπέ καλύτερα.
«Γιατί; Πως δείχνω; Τι φαίνεται;» αγχωμένα αναρωτιέται η Νεφέλη αφού έχει ακουμπήσει τα κουλουράκια στο τραπέζι κι ύστερα βολεύεται στον καναπέ δίπλα στη φίλη της.
«Το κάνατε;» ρωτάει απλά η Λίνα και την παρατηρεί που κοκκινίζει... «...ήταν καλός;» συνεχίζει ύστερα και η Νεφέλη θέλει να ανοίξει η γη να την καταπιεί. Ποτέ άλλωστε δεν ένιωθε άνετα σε τέτοιες συζητήσεις... τις θεωρεί άκρως προσωπικές «Έλα ρε φιλενάδα... σε παρακαλώ! Μη με βασανίζεις... έλα κι έχω αγωνία!»
«Εντάξει... έγινε... ξέρεις κάναμε...» αμήχανα σχολιάζει η Νεφέλη μ' ένα αχνό χαμόγελο να ζωγραφίζεται στα χείλη της.
«Πως έγινε; Που... δηλαδή σου το ζήτησε; Του το ζήτησες;»
«Όχι ακριβώς... θεωρώ πως ήταν αμοιβαίο κι απλά ήταν η στιγμή για να γίνει...» παραδέχεται η Νεφέλη.
«Αχ...» αναστενάζει η Λίνα.
«Τι έπαθες;» την ρωτάει η Νεφέλη.
«Χαίρομαι για σ' ένα... και λατρεύω το ειδύλλιο σας! Μοιάζετε λες και είστε πρωταγωνιστές κάποιας ταινίας...» σχολιάζει η Λίνα κι η Νεφέλη γελάει «...πότε με το καλό ο κανονικός γάμος;» η Νεφέλη πνίγεται με την γουλιά που μόλις ήπιε από τον καφέ της.
«Ποιος γάμος;» την ρωτάει τρομοκρατημένα.
«Τι; Με έναν ψευτοπολιτικό νομίζει πως ξεμπέρδεψε ο κύριος;» της λέει η Λίνα «Πρέπει να φορέσεις νυφικό... τέλος! Κι εγώ να χορέψω κάνα παραδοσιακό χορό... ως σωστή και με τη βούλα κουμπάρα!»
«Μην αρχίζεις κι εσύ... έχω που έχω τη μαμά μου...»
«Γιατί; Τι σου λέει η κυρία Ευτυχία;» την ρωτάει με περιέργεια.
«Θέλει εγγονάκι...» ξεφυσάει η Νεφέλη «...και τώρα που έχουν γίνει κολλητές με την κυρία Μαρία θέλουν κι οι δύο εγγονάκι! Σε λίγο θα βάλουν στο κλαμπ και τον κύριο Στάθη... ο οποίος μέχρι στιγμής τις λογικεύει και τους λέει πως ακόμα είμαστε νιόπαντροι κι έχουμε καιρό για παιδιά...»
«Κοίτα... όντως είστε νιόπαντροι, αλλά σκέψου πως τώρα που είστε κανονικά με τον Αλέξη... κάποια στιγμή αυτό θα γίνει!»
«Θα δούμε... θα δούμε! Μη με αγχώνεις κι εσύ...»
Ο Αλέξης βγαίνει από την εταιρεία και προχωράει προς το αυτοκίνητο του... μπαίνει μέσα και βάζει μπρος για το σπίτι του Κώστα όπου τον περιμένει εκεί με τον Γιάννη. Με τα τρεξίματα κι όλες τις υποχρεώσεις που έχει τώρα στο κεφάλι του έχει καιρό να τους δει... και η αλήθεια είναι πως του έχουν λείψει!
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...