Για άλλη μια φορά η βάρδια της Νεφέλης τελειώνει και προχωράει στο μικρό δωματιάκι όπου είναι τα πράγματα της για να αλλάξει και να φύγει. Θέλει να γυρίσει γρήγορα στο σπίτι ώστε να καταφέρει να συνοδεύσει τη μητέρα της στον γιατρό κι ύστερα για τις εξετάσεις που θα της συστήσει να κάνει... ή μάλλον και για τις άλλες εξετάσεις που θα της ζητήσει να κάνει! Αφού κουμπώσει το μπουφάν της και πάρει το σακίδιο στην πλάτη της κατευθύνεται προς την έξοδο του νοσοκομείου...
Η διαδρομή μέχρι το σπίτι της μαρτυρική... Μέσα μεταφοράς γεμάτα κόσμο, ο καθένας με τις ιδιοτροπίες και τις παραξενιές του να τσιτώνεται με το παραμικρό... δεν την ενοχλεί πλέον όμως τόσα χρόνια με τα μέσα μαζικής μεταφοράς όλα έχουν γίνει μια συνήθεια. Βασικά, όλα στη ζωή της έχουν γίνει μια συνήθεια και τίποτα δεν την ενοχλεί... Φτάνει έξω από τη μικρή πολυκατοικία όπου διαμένει με τη μαμά της, στην είσοδο χαιρετάει τη γιαγιά του πρώτου κι ύστερα τείνει με γρήγορο βήμα να ανέβει στον δεύτερο όροφο όπου το διαμέρισμα της βρίσκεται.
«Μαμά...» φωνάζει μόλις μπει μέσα «...μαμά, γύρισα!» συνεχίζει να φωνάζει προχωρώντας για την κουζίνα που είναι σίγουρη πως η μαμά της θα κάθεται και δεν έχει άδικο.
«Κοριτσάκι μου... γύρισες!» η μαμά της πάει να σηκωθεί.
«Μη σηκώνεσαι...» την προφτάνει και της δίνει ένα μεγάλο φιλί στο μάγουλο.
«Καλημέρα αγάπη μου, πως πήγε η βάρδια; Κουράστηκες;» την ρωτάει η μητέρα της.
«Καλά ήταν, είχε τρέξιμο βέβαια καθώς είχαμε εφημερία... αλλά σε σχέση με άλλες φορές ήταν πολύ καλύτερα.» βγάζει το μπουφάν της και κάθεται στην καρέκλα «Εσύ πως κοιμήθηκες;»
«Σαν πουλάκι..» της απαντάει η μητέρα της «...να σου βάλω να φας πρωινό;» η Νεφέλη την σταματάει προτού σηκωθεί.
«Θα κάνω μόνη μου, μη σηκώνεσαι...»
«Νεφέλη! Δεν θέλω να μου συμπεριφέρεσαι λες κι είμαι βαριά άρρωστη... μπορώ να κάνω πράγματα μόνη μου!» την ''μαλώνει'' η μητέρα της.
«Μαμά μου, δεν σου συμπεριφέρομαι σαν να είσαι άρρωστη... απλά για ένα μπολ με δημητριακά τώρα δεν είναι ανάγκη να κουράζεσαι.» σιγή επικρατεί για λίγο ώσπου η Νεφέλη αφού κάτσει ρωτάει τη μαμά της «Τι ώρα θα πάμε στον γιατρό;»
«Θα πάω... δεν θα πάμε! Εσύ θα κοιμηθείς, όλο το βράδυ ήσουν ξύπνια...»
«Μαμά, δεν υπάρχει περίπτωση θα έρθω μαζί σου.»
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...