Κεφάλαιο 8

8K 663 44
                                    


Η Νεφέλη μπαίνει στο διαμέρισμα της, πριν λίγο σχόλασε και πρέπει να βιαστεί για να ετοιμαστεί... σε λίγη ώρα ο Αλέξης θα είναι κάτω από το διαμέρισμα της για να την πάρει και να πάνε να γνωρίσει τους γονείς του! Πόσο άγχος έχει... μακάρι όλα να πάνε καλά κι αυτή η ιστορία να τελειώσει το συντομότερο δυνατό...

«Αγάπη μου γύρισες;» η μητέρα της εμφανίζετε από το δωμάτιο της και την ρωτά.

«Ναι μαμά... πως είσαι;»

«Καλά είμαι εγώ... εσύ πως πέρασες σήμερα; Να σου ετοιμάσω να φας;»

«Μια χαρά πήγε, ήρεμα ήταν... Όχι μαμά, μη μου βάλεις να φάω θα βγω.» την προλαβαίνει προτού κινήσει για την κουζίνα η μητέρα της.

«Που θα πας;» αναρωτιέται η μαμά της...

Την πιάνει απροετοίμαστη...

«Εεε... θα βγο... θα βγούμε με κάτι συναδέλφους!» πόσο μισεί να λέει ψέματα, ιδιαίτερα στη μαμά της.

Κάνει ένα γρήγορο ντουζ και με τις μύτες των ποδιών της προχωράει προς το υπνοδωμάτιο της... ανοίγει τη ντουλάπα της και σκέφτεται τι πρέπει να βάλει! Τι φοράνε για να γνωρίσουν τα πεθερικά άραγε ή έστω τα ψεύτικα πεθερικά η σημασία ίδια είναι... άλλωστε πρέπει να κάνει καλή εντύπωση, ο στόχος είναι να την συμπαθήσουν.

Να βάλει ένα απλό τζιν παντελόνι ή κάτι πιο επίσημο; Να φορέσει φούστα ή να βάλει φόρεμα;

Καταλήγει ωστόσο σ ένα μπορντό φόρεμα το οποίο ανοίγει ελαφρώς από τη μέση και κάτω και φτάνει έως το γόνατο και στα πόδια βάζει τα χαμηλά μποτάκια της, τα μαλλιά της τα χτενίζει κι από φυσικού τους είναι σπαστά... σε σκούρα καστανή απόχρωση. Αποφεύγει να βαφτεί έντονα, δεν τις αρέσει άλλωστε και παίρνει τα πράγματα της για να βγει από το δωμάτιο της...

«Τι ομορφιές είναι αυτές;» την ρωτάει η μαμά της.

«Ευχαριστώ πολύ...» της δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.

«Τι ώρα θα βγεις;» δεν προλαβαίνει να απαντήσει δέχεται μήνυμα στο κινητό της.

''Είμαι από κάτω.''

«Μαμά μου, φεύγω... ευχήσου να πάνε όλα καλά!»

«Τι εννοείς παιδάκι μου;»

«Κάποια στιγμή θα σου εξηγήσω... και να ξέρεις πως είσαι ότι πολυτιμότερο έχω στη ζωή μου! Σ'αγαπώ!»

Βγαίνοντας από την πολυκατοικία αντικρίζει τον Αλέξη καβάλα στη μηχανή του να την περιμένει... φοράει μαύρο τζιν παντελόνι, το δερμάτινο τζάκετ του το οποίο είναι κουμπωμένο και αρβύλες. Τον πλησιάζει και τον χαιρετάει, την κοιτάζει για λίγο... η Νεφέλη σίγουρα δεν είναι ο τύπος του σκέφτεται...

Ο κληρονόμοςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora