«Πως πάει με τον Αλέξη;» ρωτάει η Λίνα την Νεφέλη ενώ κάθονται στο δωματιάκι του νοσοκομείου, κάνοντας το διάλειμμα τους.
Έχει περάσει ήδη ενάμιση μήνας από όταν το σχέδιο του Αλέξη μπήκε σε εφαρμογή και όλα προχωράνε όπως τα είχαν κανονίσει... οι γονείς του Αλέξη ξετρελαμένοι με την Νεφέλη η οποία τους έχει κλέψει την καρδιά με την απλότητα της και τον υπέροχο χαρακτήρα της. Από την άλλη όμως και η μητέρα της Νεφέλης έχει ξετρελαθεί με τον Αλέξη και τους συμπεθέρους της... και δείχνει καλά, κάνοντας την Νεφέλη να χαίρεται μεν, αλλά να στεναχωριέται δε που όλο αυτό μια μέρα θα τελειώσει και η χαρά της μητέρας της... θα πάψει να υπάρχει.
«Μια χαρά όλα, όπως τα είχαμε κανονίσει...» σχολιάζει η Νεφέλη και πίνει μια γουλιά από τον καφέ της.
«Μου είπε ο Κώστας πως οι γονείς του έχουν ξετρελαθεί μαζί σου, ακόμα κι ο πατέρας του που στην αρχή ήταν καχύποπτος... πλέον έχει πιστέψει πως επιτέλους ο γιος του βρήκε μια καλή κοπέλα!» σχολιάζει η Λίνα και η Νεφέλη της χαμογελάει αμυδρά «Έχεις κάτι; Σε βλέπω κάπως...»
«Απλά σκέφτομαι τη μητέρα μου...» παραδέχεται η κοπέλα.
«Νεφέλη, μην κάνεις άσχημες σκέψεις... η μητέρα σου θα γίνει καλά! Βλέπεις πως με τις χημειοθεραπείες που ξεκίνησε...» η Νεφέλη την διακόπτη.
«Δεν είναι γι αυτό... βλέπω την πορεία της και πραγματικά χαίρομαι που σ ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα πάει καλά, απλά όλο αυτό που γίνεται, που γνώρισε τον Αλέξη... τους γονείς του και στην ιδέα του ότι θα με παντρέψει και θα είμαι κάποιον που ''αγαπώ'' και ''μ'αγαπά'' στεναχωριέμαι που της πουλάω ένα ψέμα...» παραδέχεται η νεαρή κοπέλα θλιμμένα!
«Και γιατί δεν το κάνεις αλήθεια... αυτό που ξεκίνησε από ψέμα;» αναρωτιέται η Λίνα και μεταφέρει την καρέκλα της δίπλα από την Νεφέλη... η οποία την κοιτά απορημένα.
«Τι εννοείς;» σμίγει τα φρύδια της.
«Σ'αρέσει σαν άντρας ο Αλέξης;» την ρωτάει.
Την πιάνει απροετοίμαστη...
«Εεε;»
«Ρε παιδί μου, θα ήθελες να τον κάνεις δικό σου;»
«Και να ήθελα...» ξεκινάει να πει «...το ΤΟΝΙΖΩ το ''να ήθελα'' πιστεύεις εσύ πως ένας τέτοιος άντρας θα γύριζε να κοιτάξει εμένα; Κοίτα πως είμαι...» σχολιάζει η Νεφέλη που δείχνει τον εαυτό της.
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...