«Απόψε θα βγούμε οι δυο μας!» της λέει η Λίνα ενώ κάθονται στον καναπέ και χαζεύουν τηλεόραση.
«Γιατί;» την κοιτάζει απορημένη η Νεφέλη.
«Δεν έχει γιατί... δεν πρέπει να έχουμε κάποια ειδική περίσταση, απλά θα βγούμε...» την ενημερώνει «...μπας και ξεκολλήσεις από αυτή την αμοιβάδα που έχεις για σύζυγο, έστω και ψεύτικο! Χριστέ μου, τι πανηλίθιος άνθρωπος... έτσι μου έρχεται να τον χτυπάω καθημερινά στο κεφάλι να πάθει μόνιμη διάσειση..» σχολιάζει η Λίνα κάνοντας την Νεφέλη να γελάσει.
«Έλα σταμάτα, μη μιλάς έτσι...» της λέει και πίνει μια γουλιά από τον καφέ της.
«Αυτό δεν είναι τίποτα, έχω να πω και χειρότερα για τον τρισκατάρατο...»
Κλειδιά ακούγονται στην πόρτα... και μέσα στο διαμέρισμα μπαίνει ο Αλέξης με τον Κώστα με τον δεύτερο μόλις βλέπει την κοπέλα του να τρέχει να την φιλήσει και αγκαλιάσει. Ο Αλέξης κι η Νεφέλη ανταλλάσουν ένα τυπικό ''γεια'' κι εκείνος ύστερα βολεύεται στην πολυθρόνα.
«Μωρό μου... σήμερα με την Νεφέλη θα βγούμε.» λέει η Λίνα στον Κώστα.
«Ααα τέλεια! Που θα πάμε;» της λέει χαρούμενα ο Κώστας.
«Όχι, όχι... δεν κατάλαβες καλά! Θα βγω με την Νεφέλη είπα, όχι θα βγούμε γενικά... γυναικοπαρέα θα είμαστε!!!» τον ενημερώνει.
«Κι αν σε παρενοχλήσει κανένας να μην είμαι εκεί να του σπάσω τα μούτρα;» ρωτάει ο Κώστας κάνοντας την Νεφέλη να γελάσει, ενώ ο Αλέξης παρατηρεί ανέκφραστος το μπεμπέδισμα του ζευγαριού...
«Ααα αν τολμήσει κάποιος να μου επιτεθεί θα έχω την Νεφέλη... όλο και κάτι θα βρει να του πετάξει στο κεφάλι!» σχολιάζει η Λίνα και ρίχνει μια κλεφτή ματιά στον Αλέξη ο οποίος τσιτώνεται.
«Λίνα...» της λέει θυμωμένα η Νεφέλη.
«Εμείς καλύτερα να πηγαίνουμε...»
«Ναι, καλύτερα...» συμφωνεί ο Αλέξης με τον Κώστα.
«Νεφελάκι μου το βράδυ θα περάσω να σε πάρω... θα κάψουμε καρδιές!!!» σχολιάζει η Νεφέλη καθώς φεύγουν.
«Προχώρα εσύ... και θα σου πω εγώ τι θα κάψεις!» της λέει θυμωμένα ο Κώστας.
Μόλις το ''ζευγάρι'' απομείνει μόνο του ο Αλέξης ανοίγει την τηλεόραση μπας και βρει τίποτα να χαζέψει ενώ η Νεφέλη παίρνει στα χέρια της το βιβλίο που διαβάζει αυτή την περίοδο.. πλήρης ησυχία επικρατεί στο διαμέρισμα ώσπου μετά από ώρα η Νεφέλη ανασηκώνει το βλέμμα της και τον βλέπει να την παρατηρεί.
YOU ARE READING
Ο κληρονόμος
RomanceΗ διαθήκη του θείου ήταν σαφής... Ο Αλέξης για να μπορέσει να αποκτήσει την αυτοκρατορία του θείου... θα έπρεπε πρώτα να νυμφευτεί και να γίνει ένας σωστός οικογενειάρχης! Και μετά... όλα θα περνούσαν υπό την κατοχή του. Έλα όμως που εκείνος στις λ...