°°Lia°°
Konečně mám volno, tak jsem se rozhodla navštívit bratra a švagrovou, které jsem dlouho neviděla. Tak jsem ze skříně vyndala kufr, a své oblečení na týden a zabalila je. Ještě jsem si z koupelny vzala kartáček a pastu na zuby. Taky nesmím zapomenout zabalit ještě make-up. Potom jsem dala do kufru notebook, s nabíječku na něj i na mobil a zavřela ho. Do menší kabelky jsem dala mobil, peněženku a klíče od auta i od bytu. Snad mám všechno, když tak si nějaké věci půjčím od Emmy.
Bratr a Emma jsou manželé už víc jak pět let. Rodiče si mysleli, že já se vdám dřív než bratr, i když jsem o dva roky mladší. No jo, už bych taky mohla být vdaná, ale ještě se na to necítím, i když mi je už dvacet šest. Prostě se ještě nenašel ten správný, kterého bych si chtěla vzít a mít s ním rodinu. Nakonec jsem vzala kabelku, do druhé ruky vzala rukojeť kufru a odešla do předsíně. Kde jsem si obula sandálky, nezapomněla si vzít na sebe sáčko, než jsem vyšla z bytu. Vyndala jsem z kabelky klíče od bytu a zamknula dveře. Uklidila jsem klíče zpátky do kabelky, a vyndala si tentokrát klíčky od auta. S kufrem jsem vešla do výtahu a sjela do přízemí. Potom jsem vyšla z baráku a přešla k autu, který jsem odemkla dálkovačem a přešla ke kufru, do kterého jsem dala svůj kufr a zabouchla. Přešla jsem ke dveřím, než jsem je otevřela a nasedla do něj. Nakonec jsem nastartovala a připoutala se pásem. Cesta mi trvá tři hodiny autem. Tak jsem si zapnula rádio, do kterého jsem dala cédéčko mé oblíbenkyně Lany Del Rey a dala play.
Po třech hodinách jsem byla na místě. Vylezla jsem z auta, přešla ke kufru a otevřela ho. Vyndala jsem kufr, a kufr od auta zavřela. Přešla jsem ještě na stranu spolujezdce a vzala kabelku, než jsem zavřela dveře a zamkla auto. Chytla jsem rukojeť kufru a odešla k rodinnému domu, kde žije můj bratr Jack spolu s Emmou. Až teď jsem si všimla auta, které stálo na příjezdové cestě. Takové auto by chtěl snad každý, takové luxusní. Koho asi je? No nic, přešla jsem ke dveřím a zazvonila.
.................
°°Tom°°
Zrovna jsem byl v kuchyni a vařil si čaj, když někdo zazvonil. Byl jsem na návštěvě u sestry a jejího manžela. Jack je fajn chlap, dělá sestru šťastnou. Už jsou spolu pět let. Pamatuju si, když jsem Jacka viděl poprvé. Po pravdě jsem ho moc nemusel, ale neřeknu proč. Prostě mi byl nesympatický, takový ucho. To bude nejspíš Jackova sestra Lia, co mi říkal, tak tu má být na týden. Naposled jsem jí viděl na svatbě Emmy. Pamatuju si jí, šla sestře za družičku. Tak jsem toho nechal a šel otevřít dveře, protože Jack tu nebyl a Emma byla v ložnici. Nebylo jí moc dobře. Vzal jsem za kliku, když jsem došel ke dveřím a otevřel je. Stála tam Lia, Jackova sestra. Byla ještě krásnější, než si jí pamatuju. Když mě viděla, zatvářila se překvapeně, asi se divila, co tu dělám.
"Ahoj Lio, Jack tu momentálně není a Emma je v ložnici. Nebylo jí moc dobře. Jinak jsem Tom, bratr Emmy. Kufr ti vezmu." řekl jsem Lie, která se na mně koukala překvapeně. Asi se divila, že vím kdo je. "Nevím, jestli si mně pamatuješ ze svatby Emmy a Jacka. Je to už pět let, co jsme se neviděli." řekl jsem Lie a položil kufr v chodbě. "Už si vzpomínám, byl jsi tam s Taylor, myslím." řekla. No jo Taylor, s tou už víc jak dva roky nejsem. Emma jí to nejspíš neřekla. "S Taylor už nejsem. Jsou to dva roky." řekl jsem. "Ou to jsem nevěděla, promiň." omluvila se. Pousmál jsem se na ní. "Nemusíš se omlouvat. Jinak vařil jsem si čaj, nechceš taky?" zeptal jsem se Lii. "Ráda si dám čaj, malinový když tak, děkuji. Jen si odnesu kufr." řekla a usmála se na mně.
"Rád ti ho odnesu, jestli chceš." řekl jsem. "To je dobrý, já to zvládnu." pousmála se a odešla po schodech nahoru. Jen jsem pokrčil rameny. Je dost jiná, než ostatní ženy, když nechce pomoct s kufrem. Nad tím jsem se pousmál a vrátil se do kuchyně dodělat čaj. Připravil jsem Lie hrnek, do kterého jsem dal pytlíček malinového čaje. Radši jsem dal do konvice víc vody a čekal až bude. Najednou jsem zaslechl odemykání vchodových dveří. To bude určitě Jack, řekl jsem si a přešel do chodby. Zrovna si vyzouval boty. "Čau, Lia už přijela. Je v pokoji." řekl jsem mu. "Čau, jo vím. Viděl jsem její auto parkovat před domem." řekl mi. Asi jsem si ho nevšiml, měl jsem hezčí výhled, než na nějaké auto. "Aha." řekl jsem a vrátil se do kuchyně. Akorát se vařila voda, tak jsem zalil oba hrnky. "Emma, je pořád v ložnici?" zeptal se mně Jack, když přišel do kuchyně. Kývl jsem hlavou, že jo. Chudák moje sestra, zrovna když měla přiject Lia, je Em nemocná. Zajímalo by mě, co Em je. Řekl jsem si a zvedl pohled, když do kuchyně přišla Lia a skočila se smíchem Jackovi na záda.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Konečně první část jsem dokázala napsat, snad se bude líbit. Ale nejsem žádný profík. :)
PS: V mediich máte Liu, Toma, Jacka a Emmu. :) A taky song Love od Lany. <3
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
_PetaHiddly_
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...