| 34✔️|

649 33 2
                                    

_Tom_

Zastavil jsem před nákupním centrem, zabrzdil Liíno auto a vyndal klíčky ze zapalování. Li neměla chuť řídit, tak jsem se rozhodl, že to za ní převezmu já. Nějak mi to nevadilo, rád řídím, tak proč ne. A Liíno auto se mi obzvlášť dobře řídí. Podíval jsem se na Liu, která se akorát odpoutala, a zastrčil jí pramen vlasů za ucho, aby jí nepadali do tváře a líbl ji na tvář. Moje láska se na mě podívala s malým úsměvem na tváři a přejela mi dlaní po tváři, kterou jsem potom vzal do své a přiložil si jí ke svým rtům, líbajíc ji na hřbet ruky. Ještě jsem se na ní usmál, rychle vystoupil z auta, abychom moc nezmokli a přešel na stranu spolujezdce, abych mohl otevřít Lie dveře. Ta se na mně usmála, přijala mou ruku, kterou jsem jí podal a pomohl jí vystoupit. Potom jsem jí objal kolem pasu, dálkovačem zamknul auto a spolu se rozešli do centra.

„Děsný počasí. Už aby zase svítilo sluníčko." Řekla mrzutě Lia, sundala si skřipec z vlasů a prohrábla si vlasy. „Příště radši nenechám deštník v autě." Uchechtl jsem se a vzal Liu za ruku, když si sepnula vlasy skřipcem a líbl ji na spánek. „Na takový kousek by byl zbytečný, potom bys ho musel zase složit. Tak jdeme." Řekla radostně a popotáhla mě za ruku, jen jsem se zasmál a spolu se rozešli, ani nevím kam, ale to nevadí.

„Kam přesně chceš jít?" Optal jsem se Lii a přejel jí palcem po hřbetu dlaně.

„No, nejdřív bychom mohli zajít do obchodu CK (Calvin Klein). Chci koupit Jackovi nějakou pěknou mikinu a nějaké tričko. Možná ještě džíny a ještě nějakou voňavku. Třeba bych mohla něco pěkného vzít i Em, pro to malé. Ale to až v obchodě pro maminky, které je trochu dál, ale to zvládneme." Řekla s uculením a objala mě rukou kolem krku, když se otočila ke mně čelem, a radši jí obmotal ruce kolem pasu, aby náhodou nezakopla.

„Opatrně, jo. Nerad bych s tebou jel zase do nemocnice, lásko." Radši jsem se zastavil i s Liou a vážně se na ní podíval. „Je hezké, že se o mně bojíš, Tomy. Ale proto tu mám tebe, víš?" S uculením si stoupla na špičky a přejela mi dlaní po vlasech. Jen jsem nad tím s uchechtutím pokroutil hlavou, víc se k Lii sklonil a líbl ji na koutek rtů.

„Aha, tak proto jsem měl jít s tebou. Potvůrko jedna." Polochtal jsem jí po žebrech, až se zasmála a dal jí pusu na čelo. „To ne. Jsi tu, protože mi pomůžeš vybrat, kterou voňavku vzít Jackovi. Nerada bych mu dala nějakou, která mu nebude vonět." Líbla mě na bradu a usmála se. Úsměv jsem jí opětoval, pohladil jí po tváři a objal ruku kolem pasu.

„Rád ti pomohu. Lásko moje." Zaculil jsem se na Liu. Nakonec jsme se rozešli k do obchodu CK...

................

Když už jsme měli všechno nakoupeno, tak jsem tašky odnesl do auta, Lia mezitím počkala u menší hospůdce nedaleko centra. Odemkl jsem auto, otevřel kufr a dal všechny tašky dovnitř, potom jsem zase kufr zavřel. Ještě jsem vzal deštník, otevřel ho a zamknul auto. Vrátil jsem se za Liou, která na mě čekala pod stříškou a došel k ní.

„Radši jsem ho vzal, jinak bychom zmokli asi víc, než předtím." Přišel jsem s deštníkem k Lii, která se na mě usmála a objala mě kolem krku. Objal jsem jí rukou kolem pasu, ve které nic nemám a políbil ji na čelo. „To je dobře. Tak můžeme jít dovnitř, už mám trochu hlad." Řekla Lia a přejela mi nehty po šíji.

„Hm." Zamručel jsem nad tím a užíval si to, jak mě její nehtíky škrábali. Bylo to příjemný. Chvíli jsme s Liou stáli před hospůdkou v objetí, než jsme potom vešli dovnitř. Já ještě vytřepal deštník, než jsem ho zavřel a odešel za Liou, která už seděla vzadu u stolu, a odsunul židli. Posadil jsem se na židli, opřel deštník o židli vedle mě a sundal si sako, které jsem přehodil za sebe přes židli a otočil se zpátky ke stolu. Po chvíli k nám přišla žena kolem pětačtyřiceti a podala nám lístek.

„Děvče, co jsi pro boha děla s nosem?" Zděsila se žena a podívala se na Liu, která se na ní podívala. Já mezitím si vybíral, co si dám. Vůbec jsem se nemohl rozhodnout. Možná palačinky nebo steak s hranolky a k tomu hrnek s čajem.

„Jen jsem měla potyčku s bývalým, kterému jsem se postavila do cesty." Zaslechl jsem Liin hlas a podíval se na ní smutně.

„To je strašný, hulvát jeden. Tak ať se rychle uzdravíte. Už máte vybráno?" Optala se s úsměvem nás obou a podívala se na nás. „Děkuji. Dala bych si palačinky s čokoládou a hrnek s malinovým čajem." Řekla s úsměvem Lia.

„Poprosím o steak s hranolky a meruňkový čaj." Řekl jsem a usmál jsem se na ženu. Ta přikývla a všechno si zapsala.

„Dobře." Řekla s úsměvem, vzala si naše jídelní lístky a odešla. Volnou rukou jsem natáhl k Lie, vzal jí dlaň do své a začal jí palcem hladit hřbet ruky. Lia se podívala na naše spojené ruce s úsměvm a potom se podívala na mně, ten jsem jí vrátil. Nějakou chvíli jsme počkali, než nám to žena přinesla a s popřáním dobrou chuť, jsme se do toho s Liou pustili...

----------

Nakonec těch dárku pro Jacka bude, jaksi víc než jeden. :D

V Příští části se můžete těšit na 13+  :3 :D

Snad se část líbí. :3

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat