| 29✔️|

700 40 4
                                    

_Tom_

Ráno jsem se probudil a první čeho jsem si všiml, bylo, že Lia už neležela vedle mně a sedl si. Trochu mně to mrzelo, že tu není a natáhl se pro mobil. Snad jsem jí v noci tím, co se stalo, nevyděsil, když jsem se neovládl. Ale nevypadala, že by jí to vadilo, když mi polibky oplácela a podíval se kolik je. Bylo pár minut po deváté a vrátil mobil zpátky na stůl. Zvedl jsem se z postele, trochu ustlal postel a odešel do koupelny. Vyčistil jsem si zuby, opláchl obličej a trochu se oholil. Pak jsem si dal sprchu a jen v ručníku odešel do ložnice, přitom si sušil vlasy.

Potom jsem přešel k šuplíku, vyndal si čisté boxerky a přešel k posteli, kam jsem je položil a hodil na postel ručník, kterým jsem si sušil vlasy. Sundal jsem si ručník, který jsem měl kolem pasu a nechal ho spadnout na zem. Pak jsem si oblékl boxerky a oba ručníky odnesl a dal na topení. Zjistil jsem, že svítilo sluníčko a pousmál se. Trochu jsem přemýšlel, že bych mohl Liu někam pozvat, jestli bude chtít a otočil se. Přitom jsem uviděl Liu stát ve dveřích s červenými tvářemi a trochu v rozpacích.

„Ahoj." Řekl jsem s úsměvem a přešel k ní. Těkala očima všude možně jen ne na mně. Asi jí znervózňuji, když jsem jen v boxerkách a v duchu se uchechtl. Aspoň ví, jaký to bylo pro mě, když byla přede mnou v noci jen v kraťasech, ve kterých jí trochu koukal její zadeček a došel k ní. Trochu jsem se k ní sklonil, dal jí pusu na tvář a cítil, jak se zachvěla.

„Ahoj." Zašeptala a malinko se od mé tváře odtáhla, přitom se mi podívala do očí a pořád byla tak trochu v rozpacích a tváře měla červené.

„Jak ses vyspala?" Optal jsem se Lii a radši přešel ke skříni, abych jí nepřiváděl do rozpaků a oblékl si tepláky, potom i tričko.

„Dobře." Zaslechl jsem v jejím hlase spokojenost, a otočil se na ní. „Udělala jsem palačinky, kdybys měl chuť." Řekla s úsměvem a sedla si na mojí postel. Přešel jsem ke stolku, vzal si do ruky mobil a otočil se na Liu.

„Dám si moc rád. Taky mě napadlo, když je venku tak hezky, jestli bys někam nechtěla zajít, semnou. Třeba do parku, nebo jen tak na procházku. Co ty na to?" Optal jsem se jí a dřepl si před ní, přitom si opřel ruce o její stehna a pousmál se na ní. Lia se taky pousmála, položila dlaně na moje ruce a přikývla.

„Ráda. Pak si můžeme zajít na čokoládu, kterou jsem už dlouho neměla, ani nepamatuju." Řekla a podívala se na mně. Taky jsem se na ní podíval a usmál se na ní, přitom zvedl pravou ruku a pohladil jí po tváři.

„To bychom mohli, třeba odpoledne. Snad to počasí vydrží. No nic, už mám celkem hlad." Uchechtl jsem se a postavil se, přitom vzal Liu za ruce a pomohl jí postavit se.

„To uvidíme, až odpoledne, ale i kdyby nesvítilo, tak ven můžeme jít i tak. Teda, když nebude pršet." Uchechtla se a podívala se na mně.

„To je fakt." Souhlasil jsem a pousmál se na Liu. Ta mi ho oplatila a vyšla z pokoje, já hned za ní.

„Jinak sluší ti to." Řekl jsem s úsměvem a objal jí rukou kolem pasu. „Děkuji za kompliment, ale mám jen obyčejný tepláky a tričko." Uchechtla se.

„I tak." Řekl jsem a druhou rukou jí dal pod její nožky a vyzdvihl do náruče, přitom Lia vypískla a chytla se mě kolem krku. Jen jsem se zasmál a odešel s ní v náruči do kuchyně, kde nikdo nebyl a postavil jí na zem.

„Kde jsou ti dva?" Optal jsem se Lii a přešel ke stolu, kde byli na talíři palačinky a hrnek s čajem.

„Jinak děkuji, za snídani." Řekl jsem a sedl si ke stolu.

„Šli na prohlídku ke gynekoložce a nemáš zač." Řekla a přešla k lednici. Zamručel jsem na souhlas a vychutnával si palačinky s marmeládou. Mám je radši s ní, než s nutellou, tu má radši Lia a Emma. Po chvíli jsem měl dojedenou snídani, odnesl prázdný talíř do myčky a vrátil se pro hrnek.

„Byly moc dobrý." Řekl jsem Lie a otočil se na ní s úsměvem. „Jsem ráda, že ti chutnali." Pousmála se na mně a přešla do obýváku.

Tak jsem šel za ní, posadil se vedle Lii na gauč a natáhl nohy. Li seděla s nohami pod zadečkem a měla v ruce krabici se sušenkami. Jen jsem se pousmál, natáhl ruku k Li a vzal si taky sušenku, do které jsem se zakousl a pochutnával si na ní. Přitom jsem dopil čaj a hrnek položil na stolek. Nakonec jsme si pustili nějakou komedii a seděli dost blízko u sebe, přitom se Lia o mně opírala a zadívala se na televizi. Nemohl jsem se přestat culit, když seděla tak blízko mě a položil ruku přes její ramena. Ta se jen pousmála a opřela si hlavu o mou paži.

----------

Tak tu je nová část. :) Jaký ship se k Lie a Tomovi hodí? #Liom nebo #ToLia a nebo máte jiný návrh? Klidně ho hoďte do komentáře. :D

Mějte se fajn a zase u další části. :3

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat