| 3✔️|

1K 52 0
                                    

°°Lia°°

Ráno jsem se vzbudila kolem osmé a s úsměvem jsem vstala z postele. Přešla jsem do koupelny, kde jsem si udělala ranní hygienu a odešla ke skříni. Z ní jsem vyndala bílé tričko, kraťasy a nezapomněla spodní prádlo. Sundala jsem košilku, vzala na sebe spodní prádlo a oblékla si připravené oblečení. Hřebenem, který jsem měla položený na komodě u skříně si rozčesala vlasy, ze kterých jsem si udělala drdol. Přešla jsem ke stolku, ze kterého jsem vzala mobil a odešla z pokoje. Přešla jsem ke schodům, sešla je a vešla do kuchyně, ve které byla jen Emma s Jackem. Ale Toma jsem tam neviděla. Že by ještě spal? Řekla jsem si a pokrčila ramena.

"Dobré ráno, hrdličky. Kde je Tom?" Přešla jsem k Emě a dala jí pusu na tvář. "A já nic? Jinak Tom si šel zběhat." Řekl Jack a udělal na mě štěněčí pohled, když jsem se na něho podívala a zašklebila se. Potom jsem přešla k němu a dala mu pusu na tvář.

"Lepší?" Koukla se na Jacka. "Lepší." Řekl a uculil se. Nakonec jsem si sedla ke stolu na židli. "Až se najíme, půjdeme k tomu gynekologovi. Jen abys to věděla. Tady máš snídani, dobrou chuť." Položil přede mně Jack talíř s palačinkami.

"Děkuju." Usmála jsem se. "Jak ti je Em?" Zeptala jsem se jí. "Už je mi lépe." Pousmála se na mně. Kývla jsem s úsměvem hlavou a pustila se do snídaně, která vypadala moc hezky. Když jsem se najedla, odnesla jsem talíř do myčky a odešla do ložnice se obléct. Vyndala jsem džíny, tílko a šedivý svetr. Oblékla jsem si to a přešla do koupelny, přitom si sundala z vlasů gumičkou a nechala jí na zápěstí. Vyndala jsem z šuplíku kulmu, zapnula ji a počkala, až bude dost horká a nakulmovala si vlasy. Nechala jsem vlasy spadnout na ramena, dala si trochu make-upu, řasenku a rty natřela rtěnkou. Když jsem byla hotová, vypla jsem kulmu a odešla do ložnice. Do kabelky jsem dala mobil a peněženku. Klíče od auta jsem nechala na stolku, bylo mi jasné, že pojedeme Jackovým autem. Ještě jsem z kufru vyndala baleríny a nazula si je. Přešla jsem ke dveřím, než je otevřela a vyšla na chodbu.

...................

Vím krátká část, ale slibuji, že příští část bude trošku delší. :)

....................

_Hiddlinka_

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat