<3 Můžete si pustit k tomu písničku, ale i nemusíte, jak chcete. :3
°°Lia°°
James: Ahoj krásko. Mám pro tebe překvapení, které za chvilku dorazí, až k tobě. Ale neřeknu, co. ;)
Po přečtení zprávy, kterou mi poslal James jsem se nemohla přestat usmívat. Ani jsem nemyslela na to, co se stalo v noci. Prostě to hodím za hlavu, jako by se nic nestalo, ale i tak mi vrtalo hlavou, proč to Tom udělal. Možná se to ani nedozvím, když si nic nepamatuje. Ale zdálo se mi, že ví, o čem jsem mluvila. Vypadalo to tak. Po chvíli jsem zaslechla zezdola zvonek, tak jsem se zvedla z postele. To bude nejspíš to překvapení. Rychle jsem seběhla schody a přešla ke dveřím, než jsem je otevřela. Venku stál poslíček, v jedné ruce měl puget bílo růžových růží a malou krabičku v té druhé. Ohromeně jsem se dívala na růže a krabičku
"Jste slečna Lia Scott?" Zeptal se. To mě probudilo a přikývla jsem. "To je pro vás." Řekl a podal mi to. Převzala jsem to od něho a poděkovala. Ještě jsem mu dala podpis.
"Děkuji." Řekla jsem. Poslíček se pousmál, pokynul hlavou a odešel. Zavřela jsem dveře a odešla do kuchyně, kde jsem krabičku položila na stůl a hledala v růžích vzkaz, který jsem po chvíli našla. Tak jsem ho vzala mezi prsty a přečetla si ho.
Jen Ty jsi ta nejlepší, jen Ty jsi moje nejdražší... Jen na Tebe já ve dne myslím, jen o Tobě já ve dne básním... Jen Tebe já nikdy nechci ztratit, líbat Tvoje rty neustále, nepřestávat, chci... Ty jsi moje zlatíčko, které nikdy nechci ztratit. Krásko má... Ps: Vím, že je to nejspíš brzy, ale zbožňuji tě. Krásko. James. xx
Překryla jsem si rukou ústa a s úsměvem koukala na vzkaz. Och, úplně mě James zaskočil tím vzkazem, ale je to od něho úžasné. On je úžasný. Vzkaz jsem položila na stůl a vzala krabičku opatrně do ruky. Rozvázala jsem mašli, s kterou krabička byla zavázaná a dala ji na stůl. Než jsem otevřela krabičku, a překvapeně se dívala na náramek od Pandory, který tam byl. Nevěřila jsem vlastním očím. On se vážně zbláznil, tak drahý dárek mi dát, ale je nádherný. Náramek jsem vyndala z krabičky a přejela prsty po něm. Nakonec jsem náramek dala zpátky a položila ho na stůl. Zeptám se Em, jestli nemají vázu na ty růže. Nechala jsem ty dárky na stole a odešla nahoru. Přešla jsem ke dveřím ložnice, zaťukala a potom pootevřela dveře.
V ložnici byla jenom Em, která něco prohlížela na laptopu, ale Jacka jsem neviděla. "Neruším?" Optala jsem se jí. Zvedla ke mně pohled a pousmála se.
"Vůbec, pojď dál." Naznačila rukou. "Jen se chci zeptat, kde máte vázy?" Přešla jsem k posteli a sedla si vedle Em.
"No jedna je v obýváku, ale v ní už jsou kytky. Nejsem si jistá, jestli někde bude další. Podívám se. Na co jí potřebuješ?" Optala se. Usmála jsem se na ní.
"Pojď semnou a uvidíš." Mrkla jsem na ní a odešla s pokoje. Já jsem vešla do kuchyně a počkala, až přijde Em. Po chvíli vešla do kuchyně a vyvalila oči, když si všimla růží, které byly na stole.
"Ó můj bože. Ty jsou nádherný. James se nezdá. Co je v té krabičce?" Zeptala se mně Em, když ke mě přišla. Vzala jsem krabičku, kterou jsem otevřela a položila jí zpátky na stůl.
"Ježíš, to je Pandora. On je do tebe fakt blázen, jinak to není možný. To je neuvěřitelné, neřekla bych to do něho." Usmála se na mně Em.
"Ale je krásný." Řekla, než si všimla vzkazu na stole a vzala ho do ruky. Když si přečetla vzkaz, tak si rukou překryla ústa.
"Reagovala jsem stejně, jako ty." Vzala jsem si vzkaz a dala ho zpátky k růžím. "To je sladký." Zasnila se a koukla na mně. "To je." Řekla jsem s úsměvem a zavřela krabičku. Zatím náramek nechám v krabičce, než si ho dám na ruku. Třeba až půjdeme s Jamesem zase někam spolu.
"To by potřebovalo nějakou pěknou vázu, zkusím se podívat, jestli tu není. Když ne, tak se po nějaké ještě dneska podíváme anebo pošleme Jack, aby nějakou sehnal. Zatím dáme růže do džbánu, ten tu máme." Řekla a přešla ke skříňce vedle linky. Chvíli hledala, než jí našla a nalila do ní vodu. Potom jí položila na stůl, já vzala růže a dala je do ní.
"Och jsou úžasné. Taky bych chtěla, tak krásné růže. Nechci říct, že od tvého bratra nic nedostávám, ale tak nádherné růže jsem ještě nedostala. Závidím ti, fakt." Zatvářila se trošku smutně, tak jsem se jí objala kolem pasu. Em si položila hlavu na mé rameno.
"Nesmutni za chvíli máte výročí, takže si myslím, že něco určitě dostaneš a určitě ještě hezčí, než jsou tyhle." Pošeptala jsem ji a pohladila po vlasech.
...............
Tak máte tu novou část. To je od Jamese krásné, že? To nebude všechno, co má James pro Liu přichystané. :3 Ale na další překvapení, si budete muset počkat. :P :D
...............
Zatím bude chudáček Tom na ocet, ale jen pár kapitol. Potom se na něho usměje štěstí, jen nevím, jestli bude rád nebo ne. :) No. Uvidíme co a jak... Snad se část bude líbit.
................
_PetaHiddly_
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...