| 62✔️|

398 22 1
                                    

_Tom_

„Ale zlatí, já neřekl, že je to hovínko, ale bobík." Řekl jsem Li a zezadu jí objal ruce kolem pasu, přitom jí položil dlaň na tu její, kterou měla na bříšku. Možná to zní, jako bych řekl, že bobík vyzní, jako hovínko. Už to radši nebudu vyslovovat, pomyslel jsem si. Zvedl jsem hlavu, abych jí mohl dát pusu na tvář a políbil ji. Snad nebude dělat uraženou, pomyslel jsem si. Snad jsem toho moc neřekl.

„No tak, lásko." Zašeptal jsem jí do ouška, o které jsem potom otřel nos. Zaslechl jsem zachichotání a usmál se, než se na mně Li otočila.

„Ale už mu neříkej bobík, ale miminko. Jasný?" Našpulila rty a píchla mně prstem do hrudě. Jen jsem se uchechtl, nad tím gestem a políbil ji na čelo.

„Slibuju, zlatí. Naše miminko." Řekl jsem jí do čela a sklonil hlavu a dal jí tentokrát pusu na rty, přitom sklouzl dlaní na její bříško a pohladil ho.

„Co tahle, že bychom si zašli na čokoládu? Sice tam prší, ale když si vezmeme auto a ty se teple oblékneš, zima nám nebude." Řekl jsem a podíval se jí do jejích krásných očí, které se na mě dívali.

„No já nevím, vůbec se mi do toho počasí nechce." Řekla a položila si hlavu na mou hruď. Moc se jí nedivím, že nechce do toho počasí, navíc je tam chladno a v jejím stavu se bojí, že by nastydla. Jemně jsem jí hladil dlaněmi po zádech a opřel si bradu na vrch její hlavy.

„Já vím, že tam není hezky a teplo, a že máš strach, že bys nastydla. Ale neboj, bude to fajn. Navíc, určitě máš chuť na čokoládu." Řekl jsem a pousmál se, než jsem se k ní sklonil a podíval se na Li. Měla na tváři malý úsměv, který na ní miluju a taky se pousmál. Mám vážně štěstí, že jí mám, že jí mohu říkat, jak moc jí miluju. Jsem prostě šťastný chlap a nebýt ji, nevím, co bych dělal. City které k Li chovám jsou větší a silnější, než které jsem kdysi cítil k Taylor. Li je moje všechno, spolu s naší láskou, na kterou se strašně těším. Hlavně na to, až budeme vědět, co to bude. Možná chlapeček, možná holčička. Potom budeme muset vymyslet jména.

„Už víš, jaká jména vymyslíme?" Optal jsem se Li, nad čím jsem přemýšlel. Li se na mně zamyšleně podívala a pohladila mně dlaní po tváři.

„Chtěla bych, aby se jmenoval po tobě, když to bude chlapeček." Řekla a pořád měla svou dlaň na mé tváři, přitom měla na tváři úsměv. Ten jsem jí opětoval. Bylo milé, že chce dát naší lásce moje jméno, pro chlapečka.

„Co třeba Tomy, aby sis nás nepletla. A co, když to nakonec bude holčička?" Přivřel jsem oči a znovu je otevře, než jsem jí vzal za její dlaň a vtiskl jí pusu na hřbet ruky.

„Tak jo, pro chlapečka jméno máme. Když to bude holčička, tak třeba Zoe, Daisy nebo Sára, ale ne Sarah. Jednu v rodině už máš." Zaculila se. Ty jména pro holčičky se mi moc líbili, ale nejvíc Zoe.

„Sáru není špatná. Ani Daisy ne, ale nejvíc se mi líbí Zoe." Řekl jsem s úsměvem a proplet jsem s Li prsty, když jsem pořád držel její dlaň a hrál si s našimi prsty, které se proplétali.

„Víš, že mně taky? Máme stejné myšlení, proto se k sobě tak hodíme." Zaculila se na mně a položila svou dlaň na můj krk, přitom mně nehty po něm škrábala. Nad tím jsem přivřel oči a vyhledal její rty, na které jsem jí vtiskl polibek.

„To s tebou souhlasím, jsme si prostě souzeni." Zamumlal jsem jí do rtů. „Miluju tě." Znovu jsem jí políbil a zabořil si tvář do jejího krku, na který jsem jí potom vtisk pusu.

„Miluju tě." Vyšlo z Liích rtů a políbila mně na spánek. Nad tím jsem se usmál a pohladil jí po vlasech, když jsem rozpletl naše prsty.

----------

Po šesti dnech další část. :) :D Tak už oba vymýšlejí, jaké jméno dájí miminku. :3

Co byste chtěli, aby měli? Tomyho, nebo Zoe? A líběj se vám jména, které nakonec oba vybrali? (Nebo-li, já) :D :)

Snad se vám část líbí. <3

Jinak jsem si oblíbila nové songy s The Weekndovo nového alba After Hours, ale nevíc Blinding Lights, které máte v mediich. <3

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat