| 50✔️|

519 26 0
                                    

_Tom_

Bože můj, nemohl jsem tomu uvěřit, že budeme mít s Liou dítě. Proč mně to hned nenapadlo, že je Lia těhotná. Bylo to úplně stejné i s Em, která je už v pátém měsíci. Tak já budu vážně táta? Řekl jsem si v hlavě. Ale od Lii jsem se neodtáhl, pořád jsem líbal její sladké rty. Na chvíli jsem se od svojí lásky přece jen odtáhl, než jsem zahákl prsty o lem trička, které měla na sobě a trochu ho vyhrnul nahoru. Než jsem přejel dlaní po jejím bříšku, které zatím bylo ploché, a zvedl k Lie s úsměvem pohled.

„Pořád tomu nemohu uvěřit." Zašeptal jsem a sklonil se k jejímu bříšku, na kterém jsem ji začal pokládat polibky. Obývákem se nesl Liinin smích, který byl jako rajská hudba pro mé uši. Ucítil jsem její prsty ve vlasech a zvedl k ní pohled. Ve tváři byla trochu červená, byla roztomilá, řekl jsem si v hlavě a natáhl se pro pusu, kterou mi s radostí věnovala, a objal jí ruce kolem pasu.

„Taky jsem byla zaskočená, když se o tom doktorka jen zmínila. Nevěděla jsem, jestli to není brzo, ale když jsem viděla fotku, byla jsem najednou šťastná." Řekla s úsměvem a přejela mi dlaní po tváři, kterou jsem vzal to té své a pořád s úsměvem ji políbil do dlaně.

„V jakém jsi?" Optal jsem se Lii a přemítil pohled k fotce, kterou jsem měl pořád v ruce. Na fotce byla trošku větší fazole. „V prvním." Řekla a opřela si hlavu o mé rameno, když jsem se na ní podíval. V prvním? Řekl jsem si v hlavě. To jsme byly u Em a Jacka. Den potom, co měla Lia zlomený nos. Pořád se mi nelíbilo, že Lia Jamesovi odpustila, za to, co jí udělal. Ne jen za zlomený nos, ale nebudu se zabývat tím chlapem. Věnoval jsem Li úsměv a vtáhl si jí do obětí, které mi moje láska opětovala a začal jí dlaní hladit po zádech.

„Teď si tě budu hlídat, abys nenosila nic těžkého. Ale nebudu to přehánět, jako Jack. Možná trochu." Uchechtl jsem se nad tím a políbil jí na kůži na krku. Lia se jen zachichotala a objala ruce kolem mého krku, než si sedla na moje nohy. Vzal jsem jí vlasy do své ruky a dal jí je na záda, než jsem jí začal pokládat polibky na krk, až jsem rty přemístil na její bradu. Než jsem se dostal k jejím rtům a vsál jí spodní ret. Nakonec jsem jí políbil a vychutnával si její polibky, které byly najednou víc náruživé. Až jsem cítil, že to nezůstane jen u líbání a opatrně jí položil na gauč, než jsem se zapřel rukami vedle její hlavy, abych na ní neležel celou váhou. Nechci přece ublížit našemu prckovi, kterému bylo jen měsíc. Lia se do našich rtů zasmála a na chvíli se ode mě odtáhla.

„Klidně se na mě polož, ještě je to zatím fazole." Zaculila se a přejela mi dlaněmi po hrudi, než mě políbila pod uchem. Nad tím jsem zasténal, a neochotně se od Lii odtáhl.

„To nevadí, že je to jen fazole. Stejně bych mu nerad ublížil." Řekl jsem starostlivě a dal jí pusu na čelo, než jsem k ní sklonil pohled.

„Neboj, neublížíš. Věř mi." Zašeptala mi do rtů a přejela mi rukama po pažích u její hlavy, než mě políbila a vrátila ruce na moje boky. Tak jsem se na Liu opatrně položil a nechal se unášet našimi polibky, kterých jsem neměl dost. Lia objala nohy kolem mého pasu a zajela mi prsty do vlasů, které jsem si před pár dny zase krátil a jednou rukou jsem začal hladit Li po boku. Po chvíli jsem rty přemístil na její krk, po kterém jsem jí začal líbat, až nad tím zasténala. Jen jsem se pousmál, vyhrnul jí trochu tričko, které měla na sobě a hladil jí po holé pokožce, na které se jí udělala husí kůže. Její prsty se zahákly o moje tričko, které mi začala vytahovat z kalhot, tím jsem se trochu nadzvedl a sám si ho přetáhl přes hlavu. Hodil jsem ho někam pryč a sundal i to Liinino tričko, které šlo taky pryč a políbil Liu na rty, než jsem přemístil polibky na její hruď.

***

Ležel jsem na gauči a Liu měl na své hrudi, po které mi přejížděla konečky prstů, a políbil ji na čelo, přitom jí hladil dlaní po bříšku. Byly jsme pořád nazí, ale vůbec nám to nepřekáželo. Musím říct, že tohle milování bylo něčím jiné, než předtím. Asi to bylo tím, že bylo pomalé a procítěné. Taky nesmím zapomnout, že v ní roste naše láska. Lia se najednou posadila, tak jsem se na ní nechápavě podíval a pohladil jí dlaní po holích zádech.

„Copak je?" Optal jsem se jí starostlivě, než jsem se taky posadil a políbil ji na rameno.

„To nic." Řekla jen a zvedla se z gauče, než odešla do své ložnice. Nechápavě jsem se za ní podíval, než mi zmizela y dohledu a natáhl se pro boxerky, které leželi na opěradle gauče, a oblékl si je. Než jsem se rozešel za Liou do ložnice, která tam nebyla, ale z koupelny bylo vidět světlo. Radši jsem se tam šel podívat a našel Liu u záchodu, jak zvrací a smutně se na ní podíval. Chudinka moje, řekl jsem si v hlavě, než jsem se k ní sklonil. Vzal jsem do rukou její vlasy, které jsem dal na záda, a začal jí druhou dlaní hladit po zádech.

„Jsem tu, zlatí." Zašeptal jsem jí do vlasů, na které jsem jí políbil a klek si k ní. Pěkně jí naše fazolka prohání, řekl jsem si v hlavě a v duchu se zasmál. Ne proto, že bych byl rád, že jí prohání, ale spíš protože jsem neskutečně rád, že budeme taky tři. Jako Em a Jack. Když jsem u nich, vědí to vůbec? Potom se budu muset Lii zeptat, a postavil se, když už Lia nezvracela. Otočil jsem se, z háčku vzal župan, který byl Lii a otočil se na ní. Nebude mi tu přeci běhat nahá, nebo bude nemocná a přehodil přes ni župan, do kterého se zabalila. Objal jsem jí zezadu kolem pasu a položil dlaň na její bříško, po kterém jsem jí začal hladit.

„Už lepší?" Zašeptal jsem jí do ucha, než jí dal pusu na tvář, která byla bledá. „Snad." Zamumlala, než se ode mě odtáhla a přešla k umyvadlu, kde si opláchla obličej a ústní vodou pusu. Jen jsem se pousmál a pohladil jí po vlasech, než jsem odešel zpátky do obýváku a vzal všechno naše oblečení. Potom jsem se vrátil do ložnice, svoje věci jsem si položil na křeslo u okna a oblékl si jen tričko, zbytek nechal na křesle. Liiny věci jsem položil na postele a přešel k její skříni, kde jsem hledal svoje tepláky, které jsem si tu nechal. Nakonec jsem je našel a oblékl si je, než jsem zavřel skříň.

„Stejně budu za chvíli zase u mísy. Mám totiž znovu hlad." Uchechtla se Lia, když vešla z koupelny. Jen jsem se nad tím uchechtl a otočil se na ní, akorát si oblékala spodní prádlo, které jsem nechal na posteli.

„Něco ti udělám, na co máš chuť?" Optal jsem se jí s úsměvem a přešel k ní. Chvíli jsem počkal, než se oblékne a potom jí objal kolem pasu, když byla čelem ke mně.

„Mám chuť na banán, palačinky s nutellu. Taky na jahody ve šlehačce." Vyjmenovala všechno, na co měla chuť, až jsem na ní vykulil oči.

„Není toho nějak moc, aby ti nebylo víc špatně." Řekl jsem a políbil jí na čelo, než jsem k ní sklonil pohled.

„To je stejně jedno, bude mi i tak." Řekla s uculením a objala mě kolem krku, obmotal jsem jí ruce kolem pasu a pokroutil nad tím hlavou.

„Palačinky ti udělám moc rád. Jen nevím, jestli máš v lednici jahody a banán." Nad tím posledním jsem se uchechtl.

„Jo mám, byla jsem nakoupit, když jsem měla skoro prázdnou ledničku. No jo, když se řekne banán, každý myslí jiný banán, než ovoce." Uchechtala se Lia, než mi věnovala pusu a odešla do kuchyně.

Nad tím jsem se zasmál, než jsem taky odešel za Li do kuchyně. Kde jsem jí udělal palačinky, které se mi náhodnou povedli. Lia si mezitím nakrájela všechno ovoce, které dala do misky, a na to si dala šlehačku.

Nechtěl jsem jí tu nechávat samotnou, ale bohužel musím zítra do práce. Nakonec jsem se se svojí láskou kolem desáté rozloučil, a chtíc nechtíc jsem musel odejít domů.

S myšlenkou na svoje dvě lásky, které nadevše miluju jsem usnul.

-----------

Banán jako banán. :D Snad se vám část líbila. :3

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat