Uprostřed noci jsem se probudil na to, že jsem potřeboval na záchod a měl jsem žízeň. Tak jsem ze sebe shodil deku a odešel na záchod. Pak jsem si umyl ruce a vyšel zpátky do pokoje, přitom přešel ke dveřím a vyšel na chodbu. Přešel jsem ke schodům, odešel dolu a vešel do kuchyně. Nahmatal jsem vypínač a rozsvítil menší světlo nad sporákem, přitom přešel k lince a vzal jsem si skleničku. Z lednice jsem si vyndal minerálku a vrátil se k lince. Nalil jsem si do skleničky vodu a láhev vrátil zpět do lednice. Vzal jsem si skleničku a napil se z ní, přitom se zadíval z okna. Kde trochu pršelo a opřel se záhy o linku. Pil jsem vodu a nezaregistroval jsem, že někdo vešel do kuchyně, až když mi něčí ruka zamával před obličejem. Škubl jsem sebou, přitom jsem zaslechl něčí zahihňání a zjistil, že to byla Lia a podíval se s pousmáním na ni. Trochu jsem si jí prohlédl, měla na sobě jen kraťasy a tílko.
„Proč nespíš?" Optala se mně a přešla k lednici. Vyndala stejnou minerálku, při tom se trochu sklonila a dala tak na obdiv svůj zadeček v kraťasech. Nemohl jsem si pomoc a zkousl si ret. Tohle mi dělá schválně. Řekl jsem si v hlavě a radši se napil.
„Měl jsem žízeň, jako ty." Řekl jsem s uchechtnutím a pořád zůstal opřený. Lia se na mně otočila, přitom nohou zavřela dveře lednice a přešla k lince vedle mě.
„Tak to jo." Řekla a vzala si skleničku, tím se jí trochu vyhrnulo tílko a zahledl jsem její bříško.
„To děláš schválně, že jo?" Řekl jsem a podíval se na ní. Nemůže to být jen tak. Jedině kdyby to dělala nevědomky, že mi tu dá na obdiv její zadeček a teď bříško.
„Co?" Podívala se na mně nechápavě a položila skleničku na linku. Že by vážně nevěděla, co dělá? Mě to přijde, jako by to dělala schválně.
„Ale nic." Řekl jsem radši a opláchl skleničku, přitom jí dal uschnout. „Tak dobrou." Řekl jsem ji a odešel z kuchyně. Přešel jsem ke dveřím od pokoje, otevřel je a vešel dovnitř. Zavřel jsem dveře a přešel k posteli, přitom do ní vlezl a přikryl se do půlky těla. Měl jsem strašnou chuť se na ní vrhnout. Takhle by se neměla procházet po domě, přede mnou a promnul si obličej. Já to nezvládnu, řekl jsem si v hlavě a zase vylezl z postele. Přešel jsem ke dveřím a otevřel je, přitom vešel na chodbu, ale omylem jsem do někoho naboural a radši toho dotyčného chytil. Aby nespadl a zjistil jsem, že je to Lia. Mám na ní štěstí. Nad tím jsem se pousmál.
„Promiň." Omluvila se mi a položila mi dlaně na hruď, přitom se chtěla ode mě odtáhnout. Jenže to jsem nechtěl a ovinul jsem paže kolem jejího těla.
„Už to nemůžu vydržet, jinak se z toho zblázním." Zamumlal jsem jí do tváře a položil jí dlaň na zátylek, přitom přiložil svoje rty na ty její a políbil jí. Lia byla trochu zaskočená, ale po chvíli se uvolnila a políbila mně nazpátek. Bože, její rty byly tak sladké a chtné. Položil jsem jí dlaně na boky a pravou rukou jí sjel na její zadeček, přitom jí ho jemně zmáčkl, až se ne mě natiskla a otřela se o mně. Tím se naše rozkroky o sebe otřely, až jsme nad tím oba zasténali.
„Strašně po tobě toužím Li." Zamumlal jsem jí do rtů a sjel se rty na její krk, přitom jí do něho kousl. Lia nad tím zasténala a zajela mi prsty do vlasů. Zase jsem se vrátil k jejím rtům a položil dlaně na její zadeček, pak si jí vyzvedl do náruče a opřel jí o zeď vedle mého pokoje. Přitom jsme se začali náruživě líbat, já ji vjel rukou pod kraťasy a začal jí hladit po holém zadečku.
„Tome." Zasténala mé jméno, když jsem jí hladil po jejím zadečku a pousmál se ji do rtů. Nakonec jsem se od jejích rtů odtáhl a opřel si čelo o to její. Otevřel jsem oči a přejel jí dlaní po tváři, aby svoje kukadla otevřela, a když to udělala, všiml jsem si jejích unavených očí.
„Půjdeme spát, jo?" Zašeptal jsem a odtáhl jí od zdi. Lia chtěla, ze mě slézt, ale zakroutil jsem hlavou a odešel s ní k sobě. Zavřel jsem nohou dveře, přešel k posteli a položil jí do peřin. Přešel jsem na druhou stranu a vlezl si vedle ní. Lia si zívla a otočila se na bok směrem ke mně. Taky jsem se otočil čelem k ní a přikryl nás dekou, přitom jí objal rukou kolem pasu a dal jí pusu na čelo.
„Dobrou noc, Li." Zašeptal jsem a zavřel oči. Ucítil jsem, jak se ke mně víc přisunula a objala ruku kolem mého pasu.
„Dobrou, Tomy." Zamumlala mi do hrudě. Nad tím jsem se pousmál a nakonec usnul s Liou v náruči.
----------
Další část a trochu delší, než ta minulá. :) Ale ne o moc. :D Nakonec jsem se rozhodla, že je brzo, kdyby spolu strávili noc, jak jsem měla v plánu. Snad to vydržíte, než mezi nimi bude něco víc. :D :)
-----------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...