°°James°°
Zaparkoval jsem auto, vypnul motor a podíval se na Liu, která se na mně dívala, svýma krásnýma očima "Copak?" Zeptal jsem se a uculil se. "Ale nic." Nejspíš jsem jí přistihl při činu, když ji zčervenali tváře.
"Tady se někdo červená." Pořád culící se, jsem jí vzal za její ruku a přiložil si ji ke svým rtům a vtiskl pusu.
"Hm." Řekla a nesměle se na mě usmála. Nad tím jsem se zasmál a vzal ji za bradu, kterou jsem otočil k sobě a dal jí letmou pusu. Pohladila mně po tváři a pousmála se. Taky jsem se na ní pousmál, než jsem vystoupil a přešel ke dveřím na její straně a otevřel je.
"Prosím, krásko." Počkal jsem, až vystoupí a zabouchl dveře. Objal jsem Liu kolem pasu a doprovodil jí ke dveřím. Otočila se na mně, tak jsem jí chytil za ruku a propletl si s ní prsty.
"Děkuju, za dnešní večer. Moc jsem si to užila." Pousmála se. Úsměv jsem jí oplatil a objal kolem pasu.
"Též jsem si to užil. Děkuju, že si mé pozvání přijala. Krásko." Vzal jsem jí její obličej do dlaní a políbil. Svýma rukama mně objala kolem pasu a polibek oplatila. Zajel jsem jí prsty do vlasů a polibek prohloubil. Líbaly bychom se dál, ale to by nás nesměl, někdo vyrušit. Už zase. Zavrčel jsem a neochotně se od Lii odtáhl. Zaslechl jsem, jak si Lia povzdechla. Nedivím se. Podíval jsem se, kdo nás ruší. Byl to Jack, Liin bratr.
"Snad neruším?" Zašklebil se. "Rušíš. Takže, mohl bys?" Nadzvedla Lia obočí a naznačila rukou, aby se vzdálil. Zatvářil se ublíženě. Je mi jasné, že to myslí jen ze srandy.
"Dobře, nebudu rušit." Otočil se a radši odešel do domu. Nad tím jsem se uchechtl a podíval se na Liu
"Kde jsme to skončili?" Zeptala se a šibalsky se usmála. Zasmál jsem se, než jsem si jí přitáhl k sobě a políbil její chutné rty. Objala mně okolo krku, já si do jejího zabořil hlavu.
"Nejradši bych si tě ukradl domů a už nepustil, krásko." Zamumlal jsem jí do krku. "Hm, možná jindy. Ještě se moc neznáme, bylo by to divné, nemyslíš?" Zeptala se.
"Mně by to nevadilo." Zvedl jsem hlavu a podíval se na ní, než jsem jí dal poslední pusu. "Hezky se vyspinkej, krásko. Vidíš, málem bych zapomněl,- vyndal jsem z kapsy mobil, když jsem se od ni odtáhl a napsal do nového kontaktu Kráska<3, toho srdíčka si nevšímejte a podal jí můj mobil.
"Napiš mi svoje číslo, prosím." Vzala si ho ode mě a naťukla tam svoje číslo. Potom mi ho vrátila zase zpátky. "Děkuju." Poděkoval jsem jí. Usmála se a dala mi malou pusu.
"Dobrou noc." Počkal jsem, až bude vevnitř a odešel k autu. Potom jsem odjel domů. Dnešní večer byl ten nejlepší, co jsem kdy po dlouhé době zažil.
.............
_PetaHiddly_
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...