| 22✔️|

781 42 3
                                    

_Tom_

Seděli jsme spolu s Liou na gauči, přitom sledovali Dva a půl chlapa a nemohli se přestat smát. Najednou někdo zazvonil. Kdo to může být? Řekl jsem si v duchu a chtěl se zvednout, ale Liina ruka na mém koleni mně zastavila a podíval se na ní.

„Já tam dojdu." Pousmála se a zvedla se z gauče. Tak jsem přikývl a taky se pousmál.

„Dobře." Řekl jsem a zase se opřel o gauč. Lia odešla z obýváku a přešla do předsíně, já se zase zadíval na televizi a dál sledoval dva a půl chlapa.

„Co tu sakra chceš?" Zaslechl jsem Liin hlas, který se po chvíli zlomil a přestal vnímat televizi.

„Lio prosím, chci ti to vysvětlit. Není to, jak si myslíš." Zaslechl jsem hlas toho hajzla Jamese, přitom se nad tím zamračil a postavil se z gauče. To má ještě drzost se tu objevit, potom co jí ublížil? Radši jsem šel za Liou a přešel do předsíně. Oba se na mně podívali a já si všiml Lii, která měla slzy v očích a pohledem mě žádala, abych jí pomohl a přešel k ní. Pak jsem jí jemně chytil za paži, a schoval za sebe a zamračil se na něho.

„To máš ještě drzost se tu objevit, potom co jsi jí ublížil?" Řekl jsem a znechuceně se na něho podíval.

„Ty se do toho nepleť jasný? Je to mezi ní a mnou." Řekl naštvaně a zamračil se na mně. Nad tím jsem se musel uchechtnout a založil si ruce na hrudi.

„A víš, že budu? Nedovolím, abys jí znovu ublížil a ještě tu říkal, že to není, jak si myslí. To říká každý. Navíc Lia s tebou mluvit nechce, tak odejdi a už se nevracej." Řekl jsem naštvaně a zavřel mu dveře před nosem.

Potom jsem se otočil na uplakanou Liu a vtáhl ji do objetí. Lia mi omotala ruce kolem krku, do kterého si zabořila hlavu. Přejížděl jsem jí rukama po zádech a houpal s ní ze strany na stranu, aby se uklidnila a opřel si bradu o její hlavu.

„To bude dobrý, už je pryč. Ššš, neplakej." Konejšil jsem jí a dal jí pusu do vlasů. Chudinka se celá klepala, tak jsem se od ní trochu odtáhl, sundal si svojí mikinu a přehodil ji přes ramena. Přitom jsem jí dlaněmi otřel uplakanou tvář a zase jí objal, aby byla v teple. Objala svoje ruce kolem mého pasu a zabořila si obličej do mého trička. Bylo mi jasný, že se tu ještě objeví, ale když budu muset, tak si to s ním vyřídím, jako chlap s chlapem a to se mu nejspíš líbit nebude. Ale to je mi jedno, nedovolím, aby kvůli němu zase plakala a trápila se. Po chvíli jsem se od Lii odtáhl, podíval se na ní a jemně se pousmál.

„Už je to lepší?" Optal jsem se jí a přejel ji po paži. „Trochu. Jinak děkuju." Řekla a pousmála se na mně. Ten jsem jí samozřejmě oplatil.

„Nemáš zač, rád jsem pomohl." Řekl jsem a objal jí rukou kolem pasu. Opřela si hlavu o moje rameno a taky objala ruku kolem mého pasu.

Potom jsme se vrátili zpátky do obýváku. Našel jsem nějakou komedii, abych Lie zvedl náladu a udělal nám něco k jídlu. Kolem osmé se vrátili Jack s Emmou a našli nás v obýváku, když akorát končil film. Em hned přišla k Lie a pořádně jí objala, ale aby neublížila malému a pak spolu odešli do pokoje k Lie. Jack byl trochu na Liu naštvaný, že se neozvala a nezvedala mobil, ale když jsem mu potom v kuchyni řekl, co se stalo, a co jí udělal James. Úplně se mi jeho jméno hnusí.

Tak si to s ním chtěl Jack vyřídit, ale radši jsem ho zastavil, aby neudělal nějakou hloupost, i když by si to ten idiot zaloužil. Nakonec jsem pro všechny udělal večeři a hlavně pro Liu a najedli se, jako rodina. Holky si pak udělali v Liině pokoji přespávačku, která se moc Jackovi nelíbila. Spíš nechtěl spát v ložnici sám, ale nemohl nic dělat, nakonec spal sám. Já taky odešel k sobě do pokoje a šel spát. Ještě jsem Lie přes mobil popřál dobrou noc, i Em a usnul s dobrým pocitem.

-------------

Nová část je tu. Takže James nám dělá problémi a myslí si, že se k němu Lia vrátí, ale má smůlu Tom si jí už vzít nenechá. Anebo jo?

Snad se část bude líbit. :)

-------------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat