_Tom_
„Taky tě miluju." Zašeptala mi Lia do ucha a přejela mi dlaní po tváři, když se ode mě odtáhla, a s úsměvem se na mě podívala. Nemohl jsem uvěřit, že to řekla a taky se na ní usmál.
„Řekni to znovu." Řekl jsem a vzal do svých dlaní její tvář. „Miluju tě." Řekla s jiskřičkami v očích a položila svoje dlaně na moje boky. Tak krásně to znělo z jejích rtů.
„Taky tě miluju." Řekl jsem s úsměvem, políbil jí na rty a ruce přemístil na její boky, po kterých jsem začal přejíždět a vychutnával si naše polibky, kterých nikdy nebudu mít dost. Po chvíli jsem se od Lii odtáhl a vzal sprchový gel s vůní kokosu, který jsem vymáčkl na dlaň a gel vrátil zpátky. Rozetřel jsem gel v dlaních, kterými jsem začal Lie přejíždět po jejím krásném těle. Potom jsem vzal šampon, který jsem taky vymáčkl do dlaně a šampon dal Lie do ruky, který na chvíli podržela, abych jí mohl šampon vmasírovat do jejích dlouhých vlasů a začal jí je umývat. Lia nad tím přivřela oči, když jsem jí umýval vlasy a pousmál se. Byla tak krásná, řekl jsem si v duchu a políbil ji na klíční kost. Když jsem byl s umývaním Liinýho těla hotový, chytil jsem jí za ruce a postavil jí pod teplou vodu, která pořád tekla, a dlaněmi jí smyl pěnu. Potom jsme se vystřídali a Lia umyla mně. Úplně jsem s jejích doteků šílel, když dlaněmi umývala moje tělo a užíval si to. Nakonec mi umyla vlasy, když jsem trochu sklonil hlavu, aby na moje vlasy dosáhla a zavřel oči.
Když jsme byly hotový, vypl jsem vodu a přejel si dlaněmi po vlasech. Vyšel jsem ze sprchy, vzal si od Li s úsměvem ručník, kterým jsem se utřel a dal ho usušit na topení, které tu bylo. Než jsem odešel, políbil jsem Liu do vlasů a nahý odešel z koupelny. Přešel jsem k tašce, kterou jsem měl na křesle u okna a vyndal si čisté boxerky, které jsem si oblékl. Zjistil jsem, že venku začalo pršet a foukal tam celkem vítr, tak jsem radši zavřel okno. Ještě jsem si vyndal tepláky s černým tričkem a oblékl se. Přešel ke koupelně, kde byla Li a pousmál se na ní
„Lásko, udělám něco k jídlu. Na co máš chuť?" Optal jsem se jí a opřel se o futra.
„Palačinky s nutellou, prosím." Lia se s uculením na mně podívala, když si dočesala vlasy a položila kartáč na poličku. Tak jsem přikývl a dal jí pusu, když ke mně přišla a pohladil jí dlaní po ruce.
„Jak si přeješ, lásko moje." Líbl jsem jí ještě do vlasů a odešel do kuchyně.
****
Nabral jsem poslední palačinku z pánve, dal jí na talíř k ostatním a vypnul sporák. Naběračku jsem dal do dřezu, otevřel skříňku nad linkou a vyndal sklenici s nutellou, kterou jsem položil na linku a z šuplíku vyndal nůž na mazání. Vzal jsem talíř s palačinkami, otočil se k ostrůvku a položil talíř před Li, která seděla na stoličce, a líbil jí do vlasů na vrch hlavy.
„Dobrou chuť." Zašeptal jsem jí do ucha, položil před ní nutellu a podal jí nůž do ruky. „Děkuji, lásko." Zaculila se Lia a zaklonila hlavu dozadu, aby na mě viděla a našpulila rty. Vzal jsem jí dlaní pod bradou, sklonil se nad ní a dal jí pusu, kterou mi opětovala, a potom se odtáhl.
„Nemáš zač." Usmál jsem se a líbl jí na čelo. Potom jsem přešel k lednici, kterou jsem otevřel, vyndal z ní balíček toustů, vyndal ještě máslo a balíček šunkového salámu. Já chuť na palačinky neměl, měl jsem chuť spíš na tousty. Nakonec jsem lednici zavřel, položil všechno na linku a rozbalil pytlík s tousty. Z poličky nalevo jsem vyndal talířek, který položil na linku a vyndal dva tousty, pak je dal na talířek. Oba tousty jsem namazal, dal na ně kolečko salámu a zbytek salámu s máslem, jsem uklidil zpátky do lednice.
„Pochutnala jsem si, lásko." Objala mně Lia kolem pasu, když jsem zavřel lednici a obmotal ruce kolem jejího pasu a dal jí pusu na hlavu.
„To jsem rád, lásko." Zamumlal jsem jí do vlasů a zastrčil jí vlasy za ucho. Lia zvedla ke mně hlavu a usmála se na mně. Ten jsem jí opětoval, vzal jí za bradu a políbil ji. Její rty chutnali po čokoládě a palačinkách, které jedla.
„Hm." Zamumlal jsem, a s mlasknutím se od jejich rtů odtáhl. Palce jsem jí přejel po bradě, dal jí letmou pusu a odtáhl se.
„Až se najíš, přijď do obýváku." Řekla Li a odešla do obýváku. Jen jsem se nad tím pousmál, přešel k lince a udělala si jídlo.
----------
Takže se Tom Liiných slov dočkal. <3 Určitě jste rády, nemám pravdu? :)
----------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...