O tři dny později
°°Lia°°
Vylezla jsem z postele, trochu se protáhla a z nočího stolku vzala mobil, abych se podívala na hodiny. Bylo půl devátý. Co asi teď dělá můj přítel? V tuhle hodinu bude nejspíš v práci. Potom mu zkusím napsat, ale teď si na zahradě trochu zacvičím, abych si udržela postavu. Tak jsem přešla do koupelny, vzala hřeben a učesala si vlasy do culíku. Potom jsem si vyčistila zuby a odešla zase do pokoje. Ze skříně jsem si vyndala sportovní legíny a podprsenku. Sundala jsem si košilku, položila jí na postel a oblékla si věci na cvičení. Ještě jsem ze skříně vyndala karimatku, vzala mobil se sluchátky a odešla dolu. Nakoukla jsem do kuchyně, ale nikdo tu nebyl, asi budou nahoře, nebo tu nikdo není. Přešla jsem k lednici a všimla si lístku na dveřích.
"Dobré ráno sestřičko, šli jsme s Em do města a neboj se, něco ti tam koupíme. Pusu, Jack a Em."
Dočetla jsem lístek a pousmála se nad tím. To je od něho hezké, že mi taky něco přinese. Nakonec jsem papírek vyhodila ho do koše a odešla na zahradu. Položila jsem karimatku na trávu, zapojila sluchátka do mobilu a druhý konec dala do uší a pustila play. Nejlépe se mi cvičí, při poslechu skvělé hudby. Nejdřív jsem si procvičila ruce a nohy a potom jsem udělala pár dřepů. Ještě jsem udělala několik kliků. Než jsem se předklonila dopředu, přitom se dotkla prsty špiček a chvilku tak zůstala, potom se zase narovnala. Taky jsem oběhla pár koleček zahradu, potom se zastavila a vydýchala. Už jsem pěkně zpocená, ale je mi skvěle, tak aby ne, že? Vypla jsem hudbu a vyndala si sluchátka s uší. Pak jsem přešla ke karimatce a odešla dovnitř. Položila jsem ji na gauč, přešla do kuchyně a položila mobil na linku. Z lednice jsem vyndala láhev s vodou a pořádně se napila, abych si schladila krk. Podívala jsem se na hodiny, které byly na stěně, a bylo už deset. To jsem cvičila, tak dlouho? To je hustý. Nakonec jsem vzala mobil, došla pro karimatku a odešla nahoru, přitom si z vlasů sundala gumičku a prohrábla zpocené vlasy. Potřebovala jsem sprchu. Došla jsem ke dveřím a otevřela, pak vešla do pokoje. Mobil jsem položila na stolek, karimatku uklidila do skříně a přešla do koupelny. Sundala jsem ze sebe to v čem jsem cvičila a vešla do sprchy.
Zapnula jsem vodu, a nechala padat kapky vodu na mojí kůži, přitom si vzala sprchový gel. Vymáčkla jsem na houbu trochu gelu a pořádně se vymydlila, potom spláchla. Šampónem jsem si umyla vlasy, a opláchla vodou, pak ji vypla. Vylezla jsem ze sprchy a vyndala ručník, potom si zabalila do něho vlasy. Namazala jsem si tělo krémem a celá se zabalil do županu. Vyšla jsem z koupelny do pokoje. Obléknu se potom, nejdřív si dám snídani, už mi kručí v břiše. Tak jsem odešla z pokoje, sešla schody a přešla do kuchyně. Měla bych se podívat na Toma, co dělá. Tak, co si dát k snídani? Mám chuť na lupínky s jogurtem. Tak jsem z lednice vzala bílý jogurt ze skříně lupínky a položila to na stůl. Z přihrádky na nádobí jsem vyndala misku a položila na linku. Otevřela jsem krabici, a nasypala lupínky do misky a k tomu přidala jogurt, potom kalíšek vyhodila do koše. Vyndala jsem lžičku, a lupínky s jogurtem zamíchala a sedla si ke stolu. Při tom, jak jsem jedla, jsem vzala do ruky mobil a najela na novou zprávu a napsala svému příteli.
Lia: „Ahoj miláčku, jak se máš? Chybíš mi, víš o tom? Teď zrovna snídám. Dost pozdě, ale trochu jsem si zacvičila a potom si dala sprchu. Měj se hezky v práci. Posílám pusu. Pá. Tvoje Lia."
Ještě jsem si jí znovu přečetla, a potom odeslala a položila mobil na stůl. Vzala jsem do ruky misku a vyškrábala zbytek, potom se zvedla a přešla k lince. Umyla jsem po sobě misku a lžičku, ještě si vzala mobil a odešla se obléct. Dost by mně zajímalo, kde Jack s Em jsou tak dlouho. Určitě se Em dívá na nějaké věci pro miminka. Rozhodla jsem se zkontrolovat Toma, je v pokoji podezřele často, jako by se mi vyhýbal, ale nevím proč. Nic jsem mu neudělala. Došla jsem k jeho dveřím, a zaťukala na dveře a chvíli počkala, jestli se ozve. Chvilku se nic nedělo, ale nakonec se dveře otevřely a přede mnou se objevil Tom. Nevím, ale zdál se mi nějaký skleslý a smutný. „Ahoj, jsi v pohodě?" Optala jsem se a prohlédla si ho. „Jo jsem." Odpověděl. No moc to přesvědčivě nebylo.
„Opravdu? Nepřijdeš mi, vidím to na tobě." Řekla jsem a dala hlavu na bok. „To bys nepochopila." Řekl mi. „Co tím myslíš?" Optala jsem se. Nechápala jsem, proč to říká, přece mi může říct cokoliv. „To je jedno." Odpověděl a zavřel dveře. Nevěřícně jsem se dívala na dveře a nechápala jeho chování. Co to jako mělo znamenat? Pokroutila jsem hlavou, a odešla k sobě do pokoje a přešla ke skříni. Vyndala jsem kalhotky, džínové kraťasy k tomu bílé tílko a přešla k posteli. Položila jsem věci na postel, a sundala si župan a oblékla kalhotky. Potom jsem oblékla tílko a nakonec kraťasy.
S županem v ruce jsem odešla do koupelny, a pověsila ho na háček a ještě sundala ručník z hlavy. Položila jsem ho na pračku, vzala si hřeben a rozčesala vlasy. Pak jsem vzala ručník, a odnesla ho k topení a nechala uschnout. Zrovna mi pípl mobil, ohlašují zprávu. To bude můj miláček, tak jsem přešla ke stolku a sedla si na postel. S úsměvem jsem otevřela zprávu a podívala se, co píše.
Miláček: Ahoj lásko, teď už dobře, když si mi napsala. Ty mě taky chybíš, a ano jsem v práci, až do pěti. To je fajn, ale nepřežeň to. :3 Hm, klidně bych se přidal. Napadlo mě, co kdybychom se večer viděli, mohla bys potom u mě přespat. Teda jestli chceš. Též se měj krásně, a pozdravuj bratra a Em. Pá. Též ti posílám pusu." :* ;)
Se zamilovaným pohledem jsem koukala na zprávu, a kousala si spodní ret. Odepsala jsem mu, aby mě vyzvedl, až pojede z práce. Těm dvou, to taky vyřídím. Bylo mi jasný, že Toma pozdravovat nemám. Stejně mu z nějakého důvodu vadí, ale nevím z jakého, možná se zeptám Em. Ta to určitě bude vědět, proč mu vadí. Položila jsem mobil na stolek, a vyšla z pokoje a odešla do kuchyně.
............
Nová část je na světě, snad se bude líbit. :)
..........
_PetaHiddly_
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...