| 18✔️|

677 34 0
                                    

_James_

Byl jsem rád, že jí tu mám. Konečně jsme spolu mohli být i přes noc, ne jen ve dne. Taky mi udělalo radost, ta voňavka od bosse a bílá košile, kterou mi Lia koupila. Jsem rád, že po dlouhé době někoho mám, někoho jako je Lia. Už dlouho jsem nebyl tak šťastný a snad to tak zůstane, ale znáte to, nikdy neříkej nikdy. Z mého přemýšlení mně probudilo jemné hlazení po tváři, pousmál jsem se nad tím a podíval se na Liu.

„Na co pak myslíš?" Pousmála se na mě. Vzal jsem její dlaň a vtiskl jí pusu.

„Na to, že jsem rád, že tě mám." Řekl jsem s úsměvem a proplet prsty s jejími.

„Hm. Já taky." Řekla a taky se usmála, pak spojila naše rty. Položil jsem dlaň na její tvář a druhou rukou objal kolem pasu. Přitom si vychutnával její polibky a ruku, kterou jsem měl v jejích vlasech, jsem přemístil na její stehno a začal jí po něm přejíždět. Naše jazyky se začaly proplétat, až jsem měl z našich polibků husí kůži. Lia na tom byla stejně, cítíl jsem to, když jsem jí hladil po stehně.

Pomalu jsem se s ní položil na gauč, položil se mezi její nohy a nepřestával ji líbat. Přejel jsem dlaní na její stehno a zamáčkl jí ho, až mi vzdychla do rtů. Se rty jsem se přemístil na její krk a udělal ji pár znamínek lásky, pak se vrátil zpátky k jejím rtům. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a já opřel svoje čelo o její, ale pořád jsem na ní ležel. Zabořil jsem obličej do mezery, mezi jejím krkem a ramenem a dal jí na něj pusu. Zvedl jsem k ní hlavu, až byly naše tváře jen centimetr od sebe a usmál se na ní. Úsměv mi opětovala a dlaní mně pohladila po tváři. Přitom doteku jsem musel přivřít oči.

„Miluju tě." Zašeptala mi do rtů. Otevřel jsem oči a s úsměvem se jí podíval do očí. „Já tebe taky." Řekl jsem a láskyplně ji políbil na rty. Polibek mi opětovala, zajela mi rukou do vlasů a jemně zatahal. přitom jsem jí vzdychl do rtů. Jednou rukou jsem se zapřel u její hlavy a druhou jí položil na pas. Sjel jsem dlaní, až k jejímu zadeček a jemně ho zmáčkl. Vydychla mi do rtů, ucítil jsem Liiny teplé ruce pod mým tričkem, až mi s toho naskočila husí kůže. Její doteky byli příjemné. Odtáhl jsem se od jejích rtů, otevřel oči a otřel svůj nos o ten její. Zachichotala se a nehty mě poškrábala po vousech, nad tím jsem se pousmál a přivřel oči. Bylo to zatračeně příjemný, když mně její nehty škrábaly po vousech.

„Slib mi, že se nebudeš holit, mám ráda tvé vousy." Řekla a dala mi pusu na bradu, pak se odtáhla.

„To chceš, abych vypadal, jak Krakonoš?"( :D) Optal jsem se smíchem a nadzvedl obočí. Taky se zasmála. „To zas ne, jen jak je máš takhle." Řekla a zase mě poškrábala po tváři.

„To ti slíbit mohu." Řekl jsem s úsměvem. „Dobře." Objala mě kolem krku a dala mi pusu. Pousmál jsem se a pusu jí vrátil, potom jsme se posadili. Podíval jsem se na hodinky, byla půlnoc.

„Nejsi unavená?" Optal jsem se a přemístil k ní pohled. „Trochu, ale spát se mi nechce." Řekla a našpulila rty. Zasmál jsem se nad tím a objal jí kolem pasu, pak jí vtiskl pusu do vlasů. „Fajn, tak si ještě něco pustíme, co ty na to?" Optal jsem se a sklonil k ní pohled. Pousmála se na mě a přikývla. Tak jsem se zvedl a přešel k televizi. Klekl jsem si a otevřel skříňku s dvdčky, přitom hledal, co si pustíme.

„Hm, co třeba Kapitán Amerika?" Optal jsem se a otočil k ní hlavu. „Super, to beru. Já ohřeju popcorn." Zaradovala se a odešla do kuchyně. Zasmál jsem se nad tím, otočil hlavu zpátky a vyndal film. Pak jsem dal dvdčko do přehrávače a zavřel skříňku. Přešel jsem ke gauči, sednul si a pak počkal, až přijde moje přítelkyně do obýváku. Jak krásně to zní, moje přítelkyně. Zaculil jsem se nad tím, a z kuchyně zaslechl cinknutí mikrovlnky. Po chvíli přišla od obýváku.

„Vzala jsem ještě dvě piva z ledničky, snad to nevadí." Položila plechovky se skleničkami na stůl a sedla si s miskou vedle mně.

„Určitě ne, děkuju." Dal jsem jí pusu do vlasů a pustil film.

„Nemáš zač." Pousmála se na mě a přitulila se ke mně, pak vzala do ruky hrst popcornu. Levou ruku jsem jí dal z poza zad a objal jí kolem pasu. Při sledování filmu jsme jedli popcorn, pili pivo a tulili se k sobě.

-----------

Konečně jsem se dokopala k dopsání nové časti, taková oddechová. Snad se bude líbit. :)

-----------

Prostě best song! <3 (media) Ps: Asi nejste její fanoušci, jako já, co? :)

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat