| 9✔️|

835 46 0
                                    

°°Lia°°

"Jaké bylo rande? Musíš mi všechno říct." Řekla Em, hned jak jsem vešla do domu. Bylo mi jasný, že hned jak přijdu, bude chtít vědět Em podrobnosti. Jen jsem se nad tím pousmála.

"Neboj řeknu, ale nejdřív si dám sprchu a převléknu se. Ano?" Koukla jsem se na Em. "Tak jo, udělám nám čaj." Usmála se a odešla do kuchyně. Já se tedy vydala do svého pokoje, kde jsem se svlékla ze šatů a přešla ke skříni. Vyndala jsem z ní raménko a pověsila na ně šaty, než jsem je dala dozadu do skříně. Potom jsem vyndala legíny s tílkem a přešla do koupelny. Na pračku jsem dala oblečení a přešla k umyvadlu. Z poličky jsem vzala odličovač a tampónek. Odlíčila jsem se a sundala si kalhotky, než jsem vlezla do sprchy. Pustila jsem si teplou vodu a nechala se unášet proudem vody.

Pořád jsem myslela na Jamese a na dnešní večer. Dost jsem si ho užila, hodně mě překvapilo, že rezervoval restauraci jen pro nás dva. Jen kvůli jednomu rande, které i tak bylo úžasné. Už se těším na další, tedy jestli nějaké ještě bude. James je naprosto úžasný. Trošku je mi líto, že ho Tom nemá rád. Je to už dáno, ta věc s Taylor, tak nevím proč, když to není kvůli ní. Teda podle Em.

Já si myslím pořád to samé, ale třeba se pletu. Nakonec jsem nad tím přestala přemýšlet a osprchovala se. Potom jsem zavřela vodu a vyšla ze sprchy. Vzala jsem si župan, který vysel na kačku a zabalila se do něj. Byl strašně měkkoučký, jako plyšák a pousmála se. Vzala jsem si ručník, kterým si vlasy vyždímala, než ručník odložila na topení. Vzala jsem hřeben a učesala si vlasy do culíku, potom jsem vzala gumičku a vlasy dala do drdolu. Aby ráno byly vlasy vlnité, mám je takto radši, ale dřív jsem nosila vlasy rovné.

Sundala jsem župan a namazala si tělo ktrémem, abych měla jemnější pokožku, a nezapomněla i na obličej. Znovu jsem se oblékla do županu a vešla do pokoje. Přešla jsem k šuplíku se spodním prádlem a vyndala kalhotky, které si oblékla, ale župan jsem si nechala na sobě, převléknu se potom.Ještě jsem si vzala mobil a zjistila, že jsem byla v koupelně dvacet pět minut. Radši jsem odešla za Em do obýváku, která byla už asi nedočkavá.

V kuchyni jsem zahlédla Jacka, který seděl u stolu a dělal něco na svém laptopu. "Ahoj" Řekla jsem s úsměvem Jackovi, který zvedl ke mě pohled a pousmál se. "Ahoj sestřičko." Řekl a znovu se věnoval laptomu. Zajímalo by mně, co tam dělal a přešla do obýváku. "Konečně už jsi tu. Sedni a všechno mi řekni." Poklepala na místo vedle sebe. Tak jsem si sedla vedle ní a všechno jí řekla.

"Páni, nevěděla jsem, že je až takový pozorný. Je vidět, že dospěl. Snad vám to vydrží, co nejdéle. Přeju ti to, švagrová." Usmála se a objala mně, které jsem jí oplatila.

"Ale jestli ti ublíží, tak ať si mně nepřeje." Řekl Jack, když vešel do obýváku. Odtáhla jsem se od Em a otočila hlavu na něho. "Dobře, ale ne že mu něco uděláš." Ukázala jsem na něho prstem, ale potom se pousmála.

"Neručím za sebe." Řekl s uchectnutím, než si sedl vedle mně, a objal mě okolo ramen, přitom mi dal pusu do vlasů. Opřela jsem se o něho a koukla se na Em, která se s úsměvem na tváři na nás koukala. Jack se potom zvedl a sedl si, mezi nás. Obě dvě jsme ho objali.

"Kde máš bratra Em? Je vůbec doma?" Zeptala jsem se Em. Už jsem ho dlouho neviděla, naposledy dnes ráno u snídaně.

"Je někde s Benem, jako včera." Řekla a pohladila Jacka po tváři, který se na ní zaculil a dal jí pusu na čelo. Zdá se mi to, nebo s tím Benem, kterého ani neznám, byl včera. Nejspíš to bude jeho nejlepší kamarád, jako já se Sárou, které jsem se neozvala, za tu dobu, co tu jsem. Se Sárou jsme nejlepří kamarádky, už od střední, to je už šest let. Taky byla na bratrově svatbě. Z přemýšlení mě vytrhla až zpráva na mobilu. Trošku jsem se lekla, jak to zavybrovalo a vyndala mobil z kapsy od županu.

"Kdo pak ti píše?" Vyzvídala Em a podívala jsem se. "To je James." Řekla jsem, když jsem otevřela zprávu.

James: "Ahoj krásko. Chybí mi tvoje sladké rty, které bych rád líbal. Kdy se zase uvidíme?" Kousla jsem se do spodního rtu a zaculila se. "Co píše, že se tak culíš?" Zeptal se Jack. Koukla jsem se na něho. "Nebuď zvědaví." Vyplázla jsem na něho jazyk a otevřela novou zprávu.

Lia: "Ahoj krasavče, mně též. To nevím, kdy budeš mít čas ty." ;) Potom odeslala. Snad ten smajlík, není moc.

"Hele hrdličky, už je dost pozdě, takže nejspíš půjdu na kutě." Koukla jsem se na Jacka a Em. Ale nevěnovali mi pozornost, tak jsem se zvedla a přešla do kuchyně. Na lince byl hrnek s mým čajem. Úplně jsem na něho zapomněla. Tak jsem si vzala hrnek do ruky a vypila ho. Stejně už byl vlažný. Potom jsem hrnek opláchla a nechala ho uschnout, než jsem odešla do pokoje. Přešla jsem k posteli, položila mobil na stolek a odešla do koupelny. Vzala jsem si kartáček s pastu a začala si čistit zuby. Z ložnice jsem zaslechla pípnutí zprávy. To bude James, a v duchu jsem se začala culit.

Nakonec jsem si opláchla pusu od pasty, opláchla kartáče a dala do kalíšku. Ještě jsem si umyla zuby ústní vodou a oblekla si věci, které byly na pračce. Župan jsem pověsila na věšák a vrátila se zpátky do ložnice. Na chvíli jsem otevřela okno a pustila dovnitř čersví vzduch, přitom ho vtáhla do plic. Ani mi nevadilo, že je tam chladno. Nakonec jsem okno zavřela a srovnala záclonu. Ještě jsem zatáhla závěs, aby mi ráno nesvítilo světlo do pokoje. Přešla jsem k posteli, do které jsem vlezla a vzala mobil do ruky, než jsem otevřela zprávu od Jamese.

James: "Krásko, zítra nejspíš ne, ale pozítří by to šlo. Mohli bychom zajít na snídani, co třeba v devět? Co ty na to? Jinak se krásně vyspinkej." ;)

Zabořila jsem hlavu do polštáře a culila se. Bože, on je tak sladký, asi ho sním, až ho uvidím. Bože chovám se, jak nějaká zamilovaná třináctka. Co? Že bych vážně byla zamilovaná? To určitě ne, znám Jamese jen den.

Lia: "Nevím, jestli to vydržím, ale budu se snažit. Tak pozítří, už se těším. Ty taky. Akorát jdu spát. Dobrou." :* Odeslala jsem a položila mobil na stolek. Zachumlala jsem se do deky a zavřela oči. Po chvíli jsem usnula a nemohla se dočkat, až ho zase uvidím.

...............

Další část. Snad se bude líbit. :)

................

_PetaHiddly_

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat