| 47✔️|

412 23 0
                                    

_Lia_

„Slečno Scott, nemocná nejste, ale pošlu vás k vaší gynekoložce, mám podezření, že jste možná těhotná, ale jistá si nejsem." Řekla doktorka a opřela si lokty o stůl, než mi napsala papír k mojí gynekoložce. Já mezitím s vykulenýma očima zpracovávala, co mi řekla. Těhotná? Řekla jsem si v hlavě. To přece není možný.

„Tady máte. Nebojte, třeba se jen mýlím. Ale to vám řekne, až vaše gynekoložka." Řekla a věnovala mi milý úsměv, než mi podala papír, který jsem si od ní převzala s rozklepanou dlaní.

„Vím, že bych měla skákat radostí, ale jen to moc brzy, abych byla v tom. Čtyři měsíce ve vtahu je podle mě málo. Navíc nevím, co na to řekne můj přítel, jestli se ukáže, že jsem vážně těhotná." Řekla jsem s povzdechem a vzala si kabelku, než jsem se postavila.

„To je v pořádku, slečno. Ale jestli vašeho přítele milujete, a on vás, tak si myslím, že vůbec nevadí, že jste spolu jen čtyři měsíce. Jinak hodně štěstí, slečno Scott." Řekla s úsměvem a stoupla si, než ke mně natáhla ruku, kterou jsem jí s nejistým úsměvem podala.

„Snad ano, děkuji moc. Na shledanou." Řekla jsem a pustila její ruku, než jsem se otočila a odešla ke dveřím.

„Na shledanou, slečno Scott." Zaslechla jsem doktorku, než jsem vyšla na chodbu a zavřela dveře do ordinace.

Než půjdu, o patro víš, kde je moje gynekoložka, tak jsem se posadila na stoličku a zpracovávala její slova, která nemusí být pravdivá. Ale když jsem zdravá a mám podobné příznaky, jako měla Em, než se dozvěděla, že je těhotná. Tak to nejspíš čeká i mně. Jen si nejsem jistá, co na to řekne Tom, až mu to řeknu. I když Tom by se nejspíš potěšil, že možná bude otcem. Říkal mi, že nad tím přemýšlel ještě, když byl s Taylor. Ale když se odstěhovala, tak ztratil veškerou naději, že bude mít děti. Nakonec jsem se postavila ze stoličky a dala si kabelku přes rameno, než jsem odešla k výtahu a vyjela, o patro víš, ke své gynekoložce, která mně vzala hned.

****

Nakonec jsem od gynekoložky odešla s fotkou z ultrazvuku, a s těhotenskou knížkou, ve které mám další náštěvu. S výsledkem mé prohlídky jsem byla dost vykolejená, nečekala jsem, že to takhle dopadne. Sklonila jsem pohled k černobílé fotce, kterou jsem držela v ruce a přejela palcem po té fazolce, která na ní byla. Byla jsem už v prvním měsíci, takže nejspíš se to stalo, když jsme byly s Tomem venku. To jsem měla zlonený ten nos. Nevím proč, ale když jsem viděla tu fazolku, která byla na fotce, cítila jsem se nějak šťastně. Možná to nakonec nebude tak hrozné, že jsme s Tomem jen čtyři měsíce, a už jsem těhotná.

Teďka tu návštěvu k Sáře budu muset na chvíli odložit, řekla jsem si v hlavě a dala fotku do kabelky, kterou jsem zapnula, a postavila se ze stoličky. Nakonec jsem vyšla ven a přešla k autu, než jsem ho odemkla, a nasedla za volant. Vyndala jsem z kapsy od kraťasů mobil, který jsem odemkla a najela na novou zprávu.

„Ahoj, lásko, mohl by ses stavit, až pojedeš z práce u mě? Miluju tě." Napsala jsem Tomovi zprávu a odeslala jí, než jsem dala mobil na stranu spolujezdce i s kabelkou a vyjela z parkoviště.

-----------

Tu máte ještě jednu část. :3 <3 Další bude až v úterý, nebo ve středu. :) (nebojte, určitě bude.)

-----------

Takže už víte, že Lia a Tom budou mít mimi, ale bude Tom rád? Není to vážně moc brzo?

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat