_Tom_
Nakonec jsme s Li ještě chvíli leželi v posteli v objetí, než jsem vylezl z postele a přešel ke skříni. Li šla mezitím do koupelny, když nutně potřebovala na toaletu. To jí na tom asi nejvíc štve, že musí chodit často na záchod, takže půjdeme asi do centra, kde těch toalet je dost. Já jsem vyndal ze skříně jedny džíny spolu s tričkem a oblekl si to. Ještě jsem vyndal svetr a podíval se na Li, když vyšla z koupelny a pousmál se na ní, než jsem si oblekl svetr. Li otevřela druhou část skříně, kde má svoje už i těhotenské oblečení. Ostatní oblečení, které nosila má ve spodních poličkách. Až je bude zanovu moc nosit, budou zatím ve spodu. Aby jí tam nepřekáželi. Líbí se mi, že není moje skříň po dlouhé době tak prazdná, když tu má i Li věci. Když už jsme u Li, tak jsem jí objal zezadu kolem pasu a dal jí pusu na rameno, když stála jen ve spodním prádle. Jemně jsem jí pohladil dlaní po bříšku, které bylo krásně vyboulené, a usmál se.
„Jsi krásná." Zašeptal jsem jí do ouška a dlaní jsem jí hladil bříško. Nad tím se Li zasmála a zakroutila hlavou, na náznak nesouhlasu.
„Ale jsi." Řekl jsem rozhodně a políbil ji na tvář, která jí zčervenala. Byla roztomilá. „Budu ti věřit, ale teď bych se ráda oblékla, drahý." Podívala se na mně a dala mi pusu. Jen jsem se pousmál a pustil jí, aby se mohla obléct. I když říká, co říká, vím, že mi nevěří, když jí zalichotím. Ale já to myslím vážně, je krásná i v těhotenství, které jí moc sluší. Já ještě přešel ke komodě, kde mám ponožky a jedny si vyndal, než jsem si je nazul.
„Půjdeme do centra na čokoládu a potom bychom se mohli podívat do obchodu s oblečením pro miminka." Řekla Li, když byla už oblečená a přešla s úsměvem ke mně.
„Takže máme plán na zbytek dne. Jinak jsem přemýšlel, že až budeme vědět, co to bude. Z druhého pokoje udělám dětský pokojíček, ale budu muset říct Jackovy, aby mi s tím pomohl." Řekl jsem s úsměvem a dal Li pusu, než jsem jí opatrně objal. Li se na mně usmála a zabořila si tvář do mé hrudě.
„To máme. Jo? Tak to se těším, až bude hotový. Ne, že tam nebudu smět a dívat se, jak ho děláte." Zaculila se na mně, když zvedla hlavu a pohladila mně dlaní po boku. To mně nenapadlo, že to řekne, ale určitě se bude moct dívat. Ale taky se budu muset dohodnout s Jackem, kdy do Londýna přijede. Em už za dva a půl měsíce rodí, tak snad přijedou s Jackem spolu. Ale to až za měsíc, ještě je čas. Pomyslel jsem si a usmál se na Li.
„To víš, že budeš moct. Ale ještě je čas, lásko. Tak jdeme, jestli už jsi." Věnoval jsem jí pusu na čelo a sundal svoje ruce z jejího pasu. Ještě jsem si vzal peněženku a mobil, než jsem si je dal do kapes od džínů.
„Ještě se trochu namaluji." Řekla Li, než odešla do koupelny. Vůbec se malovat nemusí, ale vymlouvat jí to nebudu, nebo by se na mně naštvala a to nechci. Její nálady jsou, jako na houpačce. Nad tím jsem se stejně uchechtl a odešel jsem do předsíně, kde jsem si obul boty a vzal z věšáku bundu. Ještě jsem vzal Liiny klíčky od auta, svoje mám totiž v servisu a počkal, až Li přijde.
-----------
Nakonec tu máte část s 550 slov. :) Snad se bude líbit. :)
V další části budou už v tom centru, kde potkají nakonec Jamese, ale až vyjdou z obchodu s miminkovským oblečením. :3
------------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...