_Lia_
„Vidím ti to v očích, že se tomu těžko věří. I mě to hodně zaskočilo, ale když teď čekáme dítě, možná na zázraky začnu věřit." Uchechtl se a pustil mou ruku, než si sednul a opřel se vedle mě o gauč. Potom mě objal levou rukou kolem pasu a dal mi pusu do vlasů.
„Takže chlapeček." Zašeptala jsem si pod vousy, aby to nebylo slyšet a natáhla jsem se pro toust, než jsem si do něho kousla a opřela se o Toma. Ten se pousmál a opřel si o mé rameno bradu.
„Už se těším, až budeš mít větší bříško, abych si s ním mohl povídat." Řekl šťastně a dlaní pohladil moje bříško, přitom se ke mně přitulil. Jen jsem se nad tím zachichotala a oblízla si rty, než jsem se na Toma podívala, a věnovala mu pusu na tvář.
„Miluju tě, zlatí." Zašeptal mi Tom do rtů, když se ke mně otočil a políbil mně. Já mu zapletla prsty do vlasů, ale tou, ve které jsem nic neměla a polibek mu opětovala. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, Tom vzal mou ruku, ve které jsem měla toust, a kousnul si. Nad tím jsem se zasmála a kousla si z druhé strany. Tom se jen uculil a odtáhl se od toustu, který jsem měla v ruce a pochutnával si na toustu.
„Já tebe taky." Oblízla jsem si rty, od nutelli a dala mu sladkou pusu. „Hm." Zamumlal mi do rtů a pousmál se, než se ode mě odtáhl a mlasknul si.
„Byla sladká, jako ty." Řekl s úsměvem. „Jinak bychom mohli udělat rodinný oběd, abychom mohli tu skvělou zprávu říst našim. Taky Jackovi s Em a Sarah, co ty na to?" Optala jsem se Toma a vzala si skleničku s džusem, než jsem se napila a dala si skleničku na klín.
„No, rodičům jsem to už řekl, když jsem s nimi dneska dopoledne mluvil. Nedokázal jsem si to nechat pro sebe. Takže to možná už ví i Sarah, snad se nezlobíš?" Optal se mně Tom nevině a udělal na mně kukuč, se kterým je roztomilý, jako miminko.
„Nemám proč se zlobit, lásko moje. Já jsem to řekla zatím jen Sáře." Pohladila jsem Toma po tváři, na která měl malé strniště, a usmála se na něho. Miluju jeho strniště, jak mě škrábe, když mě líbá na krku. Jen ne na břiše, tam jsem lechtivá, ale to Tom dobře ví, a někdy mně s tím i zlobí. Ale i tak to miluju a prohrábla jsem si vlasy, které mi spadli do tváře, a dala si je na levé rameno.
„Líbí se mi, když si prohrabáváš vlasy." Zašeptal mi Tom do ucha, když se ke mně sklonil a políbil mě na krk. Jen jsem se usmála a otočila na Toma hlavu, když se odtáhl. Díval se na mě s láskou v očích, než sklonil hlavu a políbil mně. Objala jsem Tomovi ruku kolem krku a pousmála se mu do rtů, než jsem mu polibek opětovala.
„Strašně mi tvoje rty chyběly, zlatí." Zamumlal Tom a objal mi paže kolem pasu, než se trochu odtáhl a dal mi pusu na čelo. „Já jsem bez nich nemohla ani usnout, ale víc bez tebe. Ale dneska u mě spíš, jasný?" Ukázala jsem na Toma prstem a podívala se na něho.
„Proto jsem na vás myslel, než jsem usnul. Jinak bych asi neusnul. Taky si mi chyběla, zlatí. Určitě, jen si budu muset jít pro čisté oblečení na ráno." Řekl a opřel si čelo o to moje, než se na mě usmál. Úsměv jsem mu vrátila, a přikývla na souhlas.
„To ráda slyším, že jsem ti chyběla, jako ty mně. Dobře, lásko." Zaculila jsem se, než jsem se od Toma odtáhla a napila se ze skleničky, kterou jsem musela postavit na stůl a dopila džus. Podala jsem Tomovi skleničku, kterou si ode mě vzal.
„Džus, prosím." Udělala jsem na Toma kukuč, aby mi nalil džus. „Jistě, slečno." Taky se zaculil a dal mi pusu, než odešel do kuchyně. Skousla jsem si ret, než zmizel v kuchyni a dala nohy do tureckého, přitom položila dlaně na bříško. Byla jsem ráda, že dneska nemám žádné nevolnosti, protože je to vážně děsný. Ale budu si muset zvyknout, že mi bude špatně na začátku. Taky to bylo tím, že jsem zvracela v noci, proto je nemám dneska. To mně čeká určitě zítra, snad mě to nevyžene už v šest ráno, jako celý minulí týden.
------------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...