| 5✔️|

999 56 2
                                    

°°Lia°°

Akorát jsme s Em a Jackem vešli do čekárny a sedly si a počkali, než půjde Em na řadu. "Chcete, abych šla s vámi, nebo tu mám počkat?" zeptala jsem se jich.

"Jak chceš, je to na tobě, ale já bych byla ráda, kdybys šla s námi." Pousmála se na mně Em. Jack přikývl hlavou.

"Tak jo, ráda." Usmála jsem se. Jsem ráda, že chtějí, abych šla s nimi dovnitř, snad to nebude problém. Koukla jsem se kolik je tu lidí. Byly tu dvě maminky už z větším bříškem, nejspíš budou v šestém měsíci, ale jistá si nejsem. Potom jedna dívčina, ale ta snad těhotná není. Nejspíš jde jen na prohlídku. Byla dost nervózní, asi jde poprvé. Taky si pamatuju, když jsem byla já na první prohlídce, ale s mamkou. Takže jsem se tak nebála, když tu byla semnou. Nakonec jsme čekali jen třicet minut, než jsme šli na řadu. (To přeskočím, snad víte, co tam probíhá.)

Nakonec to dopadlo dobře, Em je ve třetím týdnu. Podívala jsem se na oba, jak si prohlížejí fotku s ultrazvuku a šťastně se usmívají. Byla jsem šťastná s nimi, a stoupla si vedle Jacka a koukla se. Moc toho tam nebylo vidět, ale když se podíváte pořádně, tak tam uvidíte malinkatou tečku.

"Co takhle zajít to oslavit? Zvu vás na horkou čokoládu." Řekla jsem a objala Jacka kolem pasu, ten mi obětí opětoval a oba se na mně podívali. "To je dobrý nápad." Řekla za nás všechny Em, než jsme odešli k autu. Já si sedla dozadu, nechala jsem hrdličky, aby seděli vedle sebe.

"Já si sednu s tebou švagryňo." řekla Em a dala Jackovi pusu na tvář. Jack jen přikývl. Takže nenechám, řekla jsem si v hlavě a zasmála se nad tím, když použila mojí přezdívku a sedla si vedle mně. Než Jack nasedl, tak jsme se s Em připoutali. Potom brácha nastartoval a vyjel.

Po dvaceti minutách Jack zaparkoval před starbucks. Tak jsem si odepla pás, otevřela dveře a vystoupila. Dveře od auta jsem zabouchla a počkala na Jacka s Em. Potom jsme přešli ke kavárně a Jack nám otevřel dveře. My s Em jsme vešly dovnitř.

"Jděte na před, donesu vám to." Řekl Jack. "Počkej, neřekla jsem, že vás zvu já?" Nadzvedla jsem obočí.

"To je dobrý, já to zaplatím, sestřičko." Pousmál se. Nakonec jsem tedy pokrčila rameny a Jack odešel k pultu. Tak jsme s Em přešli ke stolu a sedli si. Po chvilce přišel Jack a postavil hrnky před nás.

"Děkuju." Poděkovala jsem. Jack si sedl vedle Em a dal jí pusu. Nad tím jsem se pousmála, než jsem vzala hrnek s čokoládou a napila se. Bylo moc dobrá.

"Nezapomeňte to dát vědět rodičům, že budou mít další vnouče. Co takhle jim poslat fotku?" Zeptala jsem se jich, když jsem se od hrnku odtáhla a pousmála jsem se na ně.

"Bude stačit, když jim zavoláme. Taky to říct Tomovi, bude mít radost, když nemá svoje děti." Řekla Em. Přikývla jsem. Má pravdu bude nadšený, že bude strejda. Už se na to malé škvrně těším. Až teď mně napadlo, že něco s Tomem, máme společného. Nad tím jsem se pousmála a přikývla. Určitě budou naši rádi, že budou mít vnouče.

"Lásko, co takhle se jít podívat na věci, pro miminka?" Zeptala se Em Jacka. "Není na to brzo? Vždyť je malý, jako fazole." Trošku se zasmál. ale hned se uculil.

"To nevadí, aspoň se můžeme jít podívat, jaký tam mají oblečky." Zasnila se Em. "Taky si myslím, že je brzo, ale když ti to udělá radost." Na její tváři se objevil spokojený výraz, když jsem to řekla.

"Super! Tak to dopijeme a můžeme jít." Řekla Em. Po chvíli jsem měla dopiltou svojí čokoládu, která už nebyla horká. Když měly dopito i Jakc s Em, tak jsme se zvedli a vyšli z kavárny. Došli jsme k obchodu s věcmi pro miminka, a vešli dovnitř. Měli jste vidět, jak se zatvářila Em, když viděla všechny věci pro mrňata. Úplně se celá rozzářila.

..............

Konečně nová část. Jsem ráda, že už jí mám napsanou, trvalo mi to dost dlouho, než jsem druhou polovinu vymyslela. :)

................

Snad se bude líbit. Vím, že je to zatím o ničem. :/ :3

................

_PetaHiddly_

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat