| 33✔️|

693 33 0
                                    

_Lia_

Potom co šel Tom udělat snídani, přemýšlela jsem, co si vzít na sebe. Dneska není moc hezké počasí, celou noc a ráno jen prší. Tak jsem si vzala světle modré džíny, bílou blůzku a koženou bundu. Ještě jsem si vyndala ze šuplíku spodní prádlo bílé barvy a s věcmi přešla k posteli. Všechno jsem na ní položila, sundala si župan, který jsem položila na kraj postele a oblékla si prádlo. Vzala jsem si blůzku, kterou jsem opatrně přetáhla přes hlavu, bohužel neměla knoflíčky, ale to nevadí a oblékla si džíny. Blůzku jsem zastrčila do džínů, přešla k šuplíku s ponožkami a vyndala jedny bílé. Ty jsem si nazula na nohy, vrátila se zpátky ke stolku, odkud jsem vzala mobil a dala ho do zadní kapsy džínů.

Potom jsem odešla do koupelny, dala si make-up a rty přejela tmavě červenou rtěnkou, která je nesmývatelná. Aspoň budu moc dát Tomovi pusu, aniž by jí měl na tváři. Ještě jsem si udělala řasy a rozčesala si vlasy, které jsem si vzadu sepnula skřipcem a usmála se do zrcadla. Vůbec ta modřina nebyla vidět, když jsem měla ten make-up. Jen na tom nose mi vadila ta náplast, ale s ní nic neudělám. Štěstí, že ten nos už není nateklí, jako když mi ho rovnali. Bylo to strašný. Nejradši bych Jamese uškrtila. Má štěstí, že už tu není, nedopadl by dobře. Nakonec jsem nad tím mávla rukou, odešla z koupelny a z šuplíku vyndala peněženku, kterou jsem si dala do kabelky. Tu jsem vzala do ruky, ještě jsem si vzala koženou bundu a odešla za Tomem do kuchyně.

„Už jsem tu." Ohlásila jsem se a přešla k Tomovi, který seděl u stolu, a posadila se na židli. Položila jsem bundu s kabelkou na židli, která byla prázdná a vzala si hrnek s čajem. „Moc ti to sluší, lásko." Řekl Tom a usmál se na mně.

„Takže ostudu ti neudělám." Zasmála jsem se, když jsem hrnek položila na stůl a podívala se na Toma. „Ani v pytli od brambor." Řekl a zasmál se. Nad tím jsem se usmála, pohladila ho rukou po tváři a trochu se k němu naklonila.

„Tak děkuji." Zašeptala jsem. Tom se s úsměvem ke mně taky přiblížil a dal mi pusu na koutek rtů. Nad tím jsem přivřela oči, položila svou dlaň na jeho zátylek a pohladila ho.

„To je lásky." Vyrušil nás Emin hlas, když vešla do kuchyně a neochotně jsem se odtáhla od Toma, kterému se to nelíbilo.

„Neruš." Řekl jen a zase se věnoval mých rtů. Nad tím jsem se zahihňala a naklonila hlavu na stranu, aby mě mohl Tom políbit.

„No no, jen se nečerti." Řekla Em se smíchem a přešla k nám ke stolu. Tom nad tím něco zamumlal, ale moc jsem mu nerozuměla, když mě líbal na rty.

„Je hezké, že se máte rádi, ale ráda bych se taky najedla." Řekla Em a sedla si na židli. Nakonec jsme se od sebe odtáhli a Tom se na Em nevinně podíval.

„Promiň, sestřičko, ale udělal jsem jen snídani pro mou lásku." Řekl nevině a vyplázl na ní jazyk. „To nevadí, já jí kousek dám, to není problém." Řekla jsem Tomovi a podala Em jeden toust se sýrem.

„Ale lásko." Nedořekl to, protože jsem mu dala jeho toust do pusy a zasmála se. „Vážně to nevadí." Usmála jsem se na Toma. Ten si jen povzdechl a začal jíst toust.

„A máš to." Vyplázla Em na Toma jazyk, mně věnovala úsměv a zakousla se do toustu. Já si vzala druhý toust, na kterém byl sýr a srdíčko z kečupu. Podívala jsem se na Toma s úsměvem, který mi úsměv oplatil, a kousla si do toustu.

Nakonec jsme se všichni najedli, teda skoro všichni, Jack tu není. Prý mu volal Sebastián, jeho nejlepší kamarád, který bydlí kousek od nás, se svou přítelkyní. Kterou nedávno poznal, prý nějaká Rose, ale nevím jaká. Potom jsme se s Tomem šli obout, já si vzala ještě koženou bundu s kabelkou a rozloučila se s Em. Tom vzal ještě deštník, abychom nezmokli a odešli jsme z domu. Snad se bude Jackovi můj dárek líbit...

----------

Další část, která netrvala tak dlouho, jen hodinu a půl jsem jí psala. :3 Jinak Rose je ta samá, kterou Tom poznal tehdy v parku. :) (Jen pro informaci) :D

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat