| 49✔️|

473 27 0
                                    

_Lia_

„Ani nevíš, jak ty mně." Zamumlala jsem mu do našich rtů, než jsem se od Toma trochu odtáhla a prohrábla mu jeho vlasy, které měl trochu víc ostříhané. Po chvíli jsem se postavila zpátky na zem a vzala Toma za ruku, než jsem ho za ní zatahla, aby šel semnou do obýváku. Jen se nad tím zasmál, ale nechal se vést, než jsme vešli do obýváku. Posadila jsem se na gauč, na který se posadil i Tom, hned vedle mně.

„Jak ti je, zlatí?" Optal se mně Tom a objal mně rukou kolem pasu, než si bradu opřel o moje rameno a věnoval mi pusu na tvář. Nejsem si jistá, jestli mu to mám říct hned, nebo až za chvíli.

„No, nejspíš se to jen tak nezlepší." Začala jsem jen zlehka, než to na něho vybalím. „Jak to myslíš, jsi nemocná?" Optal se mně starostlivě a zadíval se mi do očí, ve kterých byl strach.

„Ne tak docela." Řekla jsem a natáhla se ke stolku pro fotku, cítila jsem na sobě Tomův zmatený pohled, než jsem se k němu otočila, ale fotku nechala otočenou obrázkem dolu. Podívala jsem se Tomovi do tváře, která se na mě dívala nechápavě.

„Víš, byla jsem u doktorky, abych zjistila, proč celý týden zvracím. Ta mi řekla, že nemocná nejsem." Řekla jsem a pousmála se. Na jeho tváři se objevila úleva, že nemocná nejsem.

„To jsem rád, ale proč ti teda je špatně, když něco sníš." Řekl Tom starostlivě, a přejel mi dlaní po zádech a zadíval se mi do očí. Miluju jeho oči, ve kterých je tolik lásky, kterou jsem neviděla ani u Jamese. Musela jsem se nad tím usmát a pohladila Toma po tváři, který nad mým dotekem přivřel oči s úsměvem na tváři.

"Miluju tě." Zašeptala jsem, než jsem se k němu naklonila a dala mu pusu na jeho rty. Znovu jsem se od něho odtáhla, Tom po chvíli otevřel oči s úsměvem na tváři.

„Tak tě miluju, hrozně moc, ale neodbíhej od toho, na co jsem se tě ptal." Řekl s uchechtnutím. Jen jsem se zaculila, než jsem sklopila hlavu a podívala se na fotku, kterou jsem pořád držela v ruce.

„Co to je?" Optal se mně Tom, který mě dlaní pohladil po stehně a pousmál se, když jsem se na něho podívala

„Tohle mi dala moje gynekoložka, jen nevím, jestli to není moc brzo." S tímhle jsem mu fotku podala a čekala, až si jí ode mě převezme. Tom se na mně podíval těmi jeho studánkami, než si fotku vzal a podíval se na černobílou fotku. Já se natáhla ještě pro těhotenský průkaz, než jsem se znovu otočila na Toma. Ten měl v obličeji nespočet pocitů, přes nechápavost, nevěřícnost, jako by nevěřil, co vidí, než ke mně zvedl oči, ve kterých jsem zahlédla úžas spolu se slzami.

„Lio, to... My... Ježiši, lásko. Och, to je úžasný." Řekl a rukou, kterou nedržel fotku, mně objal kolem pasu a zabořil si obličej do mého krku. Z toho i mně vyhrkly slzy, které jsem nechala stéct po tvářích a objala Toma kolem krku. Nakonec mě objal i tou druhou, ve které pořád držel fotku a začal mi pokládat polibky na můj krk.

„Tohle je nejlepší zpráva, kterou jsem kdy slyšel. Ani nevíš, jak jsem šťastný. Rozhodně to nevadí, že jsme spolu jen tak krátce, protože tě miluju nejvíc na světě, Lio, lásko moje. Děkuju." Zamumlal mi do krku, na kterém jsem ucítila jeho slzy. Snad štěstí, řekla jsem si v hlavě a začala ho hladit ve vlasech.

„Taky tě miluju, neskutečně moc, Tomy." Řekla jsem s úsměvem jeho přezdívkou, kterou jsem mu dala, než jsem se od Toma odtáhla a utřela si tváře od slz. Taky i jemu. Tom se zasmál a opřel si čelo o to mé.

„Strašný, brečím tu, jak malý kluk." Uchechtl se, ale neodtáhl se ani o milimetr.

„To vůbec nevadí, i tak tě miluju." Uchechtla jsem se a konečně ho políbila, Tom se do našich rtů usmál.

„I já tebe." Zamumlal, než mě procítěně políbil, já mu zapletla prsty do vlasů, a nechala se unášet jeho rty, které miluju, jako Toma celého.

-----------

Bylo jasné, že to Toma dožene až k slzám. :3 Ale je šťastný, jako blecha a Lia taky. <3 Božínku, asi z nich budu mít cukrovku, jsou tak zlatí. :3

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat