| 56✔️|

370 22 0
                                    

O dva měsíce později

_Tom_

Chtěl jsem se přitulit k Li a pomazlit se s jejím bříškem, ale zjistil jsem, že jsem v posteli jenom já. Proto jsem otevřel oči, které jsem si promnul a rozhlédl se po pokoji. Bylo tu nějaké podezřelé ticho, trochu jsem se bál, kde pak je. Tak jsem rychle vylezl z postele a jen v boxerkách vyšel z pokoje. Jinak moje láska už je ve třetím měsíci a její bříško je už patrně vyboulené. Zbožnuji, když se s jejím bříškem mohu pomazlit. Nakonec jsem zjistil, že tu Lia opravdu není, ale na lince byl papír, že šla za Sárou, která jí pozvala na oběd a nechtěla mně budit. To mi vykouzlilo úsměv na tváři. Je tak ohleduplná, že mě nechtěla budit. Tak jsem se vrátil do pokoje a udělal si ranní hygienu. Potom jsem si dal ještě sprchu a jen v ručníku kolem pasu, jsem vyšel z koupelny a přešel k šuplíku s boxerkami. Vyndal jsem si jedny bílé, nechal ruční spadnout na zem a oblékl si je, než jsem přešel ke skříni a oblékl jsem si džíny. K tomu jsem vyndal jedno modré véčkové tričko a oblékl si ho.

Když jsem byl hotový, odnesl jsem ručník do koupelny a vrátil se zpátky do pokoje, kde jsem si vzal mobil a peněženku. Věci jsem si dal do kapsy od džínů, ještě jsem si ze skříně vyndal sako a odešel do kuchyně. Sako jsem přehodil přes opěrku židle, a z lednice vyndal dvě vajíčka, která jsem osmažil na pánvi, jako volská oka a uvařil si čaj. Mohl bych zajít za Sebastiánem, když je Li se Sárou, ale nevím, jestli nebudu překážet, když chodí s nějakou Rose. Ještě mi jí nepředstavil a to už spolu jsou víc, jak dva měsíce. To je teda kamarád, co? Pomyslel jsem si a dodělal si snídani, kterou jsem snědl celkem rychle. Nakonec jsem umyl použité nádobí, vzal si sako a přešel do předsíně, kde jsem si obul boty a oblékl si to sako. Ještě jsem si vzal klíče od bytu a vyšel na chodbu, než jsem zabouchl dveře a zamknul je. Vyndal jsem si mobil z kapsy a najel na novou zprávu, abych napsal Li. Kdyby náhodou přišla, když doma nebudu.

„Ahoj lásko, snad si v pořádku a dáváš na sebe a malé pozor. Jinak kdybych nebyl doma, tak jsem u Seba. Teda jestli tam nebude s tou jeho přítelkyní, kterou mi ještě nepředstavil. Ps: miluji vás." Když jsem to dopsal, tak jsem zprávu odeslal a uklidil mobil zpátky do kapsy. Než jsem odešel po schodech do přízemí. Jsem rád, že si nemusím brát klíče od auta, abych se k Sebovi dostal, bydlí kousek ode mě. Vidíte, to jsem vám zapomněla říct, že Li už nebydlí u sebe, ale přestěhoval jsem si jí k sobě do mého bytu. Teda teď je už náš, můj a Li a našeho prcka. Už se nemůžu dočkat, až zjistíme, co čekáme. Už aby to bylo, pomyslel jsem si, a usmál se.

Nakonec jsem došel před panelák, ve kterém bydlí Seb a přešel ke zvonkům, kde jsem zazvonil na zvonek.

„To jsou k nám hosti." Zaslechl jsem za sebou Sebův hlas. To jsem ani zvonit nemusel, pomyslel jsem si a otočil se s úsměvem jeho směrem. Ale ten mě přešel, když za mnou nestál jen Seb, ale i Rose. Ano, ta Rose, kterou jsem poznal v ten den v parku.

„Rose?" Optal jsem se překvapeně a podíval se střídavě na ní a Seba, který se tvářil překvapeně...

----------

Omlouvám se, že jste museli čekat, než vyjde nová část. Ale neměla jsem nápad, co psát a taky vymýšlela nové příběhy, které jsem stejně znovu nakonec smazala. :D Vůbec jsem nevěděla, o čem psát.

Tak konečně Tom poznal Sebovu přítelkyni. :3 Jste překvapeni, že je to ta Rose, kterou Tom poznal zdřívějška?

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat